Inhoan noita kuiskailumainoksia!
Toinen se joku karkkimainos ja toinen se Pippa Laukka "koska-mä-välitän-susta"-laffffffytyf. Oksettaa ajatellakin.
Kommentit (18)
Jep. Tosi järkevää tehdä mainoksia josta varmaan puolet väestöstä ei pidä. ASMR-maailman ja mainosmaailman voi pitää toisistaan erillään.
Minua taas ärsyttää se sussun someluola mainos...
Miksi katsotte mainoksia? Onko kaukosäädin vai pää rikki?
En tunnista tuota ongelmaa, mutta en kyllä muista, milloin olisin telkkua katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Asmr on ihan kamalaa.
Minä nautin kaikilla aisteillani. Niin me ollaan erilaisia.
Onhan ne ärsyttäviä, mutta miljoona kertaa mieluummin hiljaisia mainoksia kuuntelee kuin jotain hirveää kirkumista. Tulee mieleen se muutaman vuoden takainen Zalandon mainos, jossa se mies kiljui. Tuoreempana esimerkkinä se joku Telian (?) mainos, jossa poika rääkyy "KUKA ON NETISSÄ!!!!!!!!" Fyysisesti kuvottaa tuollainen turha huutaminen.
Huonokuuloisille tosi kiva kun ei kuule mitään mitä mainoksissa sanotaan. Hienosti mainostaja ohittaa yhden mahdollisen ostajaryhmän.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Tosi järkevää tehdä mainoksia josta varmaan puolet väestöstä ei pidä. ASMR-maailman ja mainosmaailman voi pitää toisistaan erillään.
ASMR? Tuotako se on että joku söpöttää korvaan skeidaa? Eikö se olekaan luonnon ääniä, edes sammakon kurnutusta?
Se Pippa Laukan mainos on kyllä karmeeta katsottavaa ja kuunneltavaa!!
Pitäisikö niiden siis olla jotain nautinnollista? Kuulostavat kamalilta. Kuiskailu kuuluostaa hyvältä vain ilman äänentoistoa.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ärsyttää se sussun someluola mainos...
No, on sekin kyllä kaameeta sössötystä. Ja Durex össönsössön tajunnanräjäyttäviä orkkuja tarjoileva mainosihme, taitaa olla sama henkilö kuin Veet-alapäänrajauslaitteistoa ja jotain meikkiä mainostava yliääntäjä.
Kaikki on parempaa kuin Trivago-mainokset.
Vierailija kirjoitti:
Oletpa noheva.
Yksikin Pippapaukama on liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaukosäätimen pää on rikki. Koiranpentu söi. Hassua kun arvasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asmr on ihan kamalaa.
Minä nautin kaikilla aisteillani. Niin me ollaan erilaisia.
Värikästä pukkaa.
Liekö saman toimiston?