Kun kirjoitat av:lle, tykkäätkö omista kommenteistasi?
Kommentit (16)
En oikeastaan ikinä. Mielestäni se on epätoivoista.
Välillä, koska se kannustaa muitakin peukuttamaan :D
Miksi peukuttaa omaa kommenttia? Onko siinä kyseessä pelko omien kasvojen menettämisestä, tyyliin pelko että vaikuttaa muiden silmään typerältä, jos saa reippaasti enemmän alapeukkua kuin yläpeukkua? Vai mistähän on kyse?
Annan silloin jos mun kommentti on saanut yhden alapeukun ja nolla yläpeukkua. Naurettavaa, mutta haluan tasoittaa tilanteen :D
Tottakai peukutan. Onhan se täysin oikea mielipide! ;)
Livija kirjoitti:
Miksi peukuttaa omaa kommenttia? Onko siinä kyseessä pelko omien kasvojen menettämisestä, tyyliin pelko että vaikuttaa muiden silmään typerältä, jos saa reippaasti enemmän alapeukkua kuin yläpeukkua? Vai mistähän on kyse?
Minulla on oikeus äänestää kerran, niin käytän sitä. Olen siis samaa mieltä oman kommenttini kanssa.
Miten voi menettää kasvot anonyyminä? Minulle on aivan sama, mitä muut tuumaavat kommentistani.
En, käytän incognito-modea, jolloin peukutukset eivät ainakaan mulla onnistu.
Joskus. Oikein epätoivoisena annan yhden peukun puhelimella ja toisen tietokoneella. Varsinkin, jos joku on antanut alapeukun, haluan tasoittaa tilanteen. Alapeukut harmittaa.
Vierailija kirjoitti:
Livija kirjoitti:
Minulla on oikeus äänestää kerran, niin käytän sitä. Olen siis samaa mieltä oman kommenttini kanssa.
Miten voi menettää kasvot anonyyminä? Minulle on aivan sama, mitä muut tuumaavat kommentistani.
Minulla on se käsitys, että ihmisillä on usein luontainen tarve kokea olevansa samanmielinen muiden kanssa, kokea niin sanotusti kuuluvansa joukkoon, jopa silloin kun ei ole varsinaisesti tunnistettavissa.
Tunnistan ainakin itsestäni sen, että jos saan paljon yläpaukkuja, niin tulee ihan mukava fiilis, jos taas tulee pääosin vaan alapeukkuja, niin pieni harmistus käväisee mielessä. Jos tulee paljon alapeukkuja, niin kyllä minulla käy joskus mielessä, että onkohan näkemyksenä jotenkin typerä tai pidetäänköhän minua nyt ihan uunona, koska muut taitavat olla täysin eri mieltä kanssani tästä asiasta. Ja näin on käynyt sekä silloin kun olen kirjoitellut täällä ihan ilman nimimerkkiä, mutta myös tämän nimimerkkini kanssa. Veikkaan, että näin kävisi kyllä vieläkin useammin, jos kirjoittelisin ihan omalla nimelläni.
Kyllä peukutan! Varsinkin silloin jos trollaan, niin se on instant like. Ja tiesittekös, että parin vuorokauden kuluttua peukutuksen voi antaa uudestaan? Palstalla on monia aiheita, joiden kommentteja käyn silloin tällöin tykkäilemässä yhä uudelleen. Varsinkin eräs tissikeskustelu on saanut minulta huomiota jo lähes vuoden ajan. Kaikki pienitissi-kommentit vahvasti alapeukutettuina ja isot tissit peukku ylöspäin. Ja tämänkin viestin olen jo peukuttanut, kun luet sitä.
Unohdan laittaa edes kirjanmerkkeihinkin.
Vain silloin, jos olen saanut yhden yläpeukun. En halua vaikuttaa itsepeukuttajalta, joten itsepeukutan siihen sen toisen :D
Oikeastihan noita saisi vpn:llä tykiteltyä vaikka useita tuhansia, mutta kuka jaksaa ja ketä kiinnostaa.
Luulen että useimmat antaa, koska täällä näkee paljon idiootteja kommentteja joissa on lukuisia alapeukkuja ja yksi yläpeukku.