Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun kirjoitat av:lle, tykkäätkö omista kommenteistasi?

Vierailija
20.05.2019 |

Kun kirjoitat av:lle, tykkäätkö omista kommenteistasi?

Vaihtoehdot

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että useimmat antaa, koska täällä näkee paljon idiootteja kommentteja joissa on lukuisia alapeukkuja ja yksi yläpeukku.

Vierailija
2/16 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ikinä. Mielestäni se on epätoivoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä, koska se kannustaa muitakin peukuttamaan :D

Vierailija
4/16 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi peukuttaa omaa kommenttia? Onko siinä kyseessä pelko omien kasvojen menettämisestä, tyyliin pelko että vaikuttaa muiden silmään typerältä, jos saa reippaasti enemmän alapeukkua kuin yläpeukkua? Vai mistähän on kyse?

Vierailija
5/16 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan silloin jos mun kommentti on saanut yhden alapeukun ja nolla yläpeukkua. Naurettavaa, mutta haluan tasoittaa tilanteen :D

Vierailija
6/16 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai peukutan. Onhan se täysin oikea mielipide! ;)

Vierailija
7/16 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livija kirjoitti:

Miksi peukuttaa omaa kommenttia? Onko siinä kyseessä pelko omien kasvojen menettämisestä, tyyliin pelko että vaikuttaa muiden silmään typerältä, jos saa reippaasti enemmän alapeukkua kuin yläpeukkua? Vai mistähän on kyse?

Minulla on oikeus äänestää kerran, niin käytän sitä. Olen siis samaa mieltä oman kommenttini kanssa.

Miten voi menettää kasvot anonyyminä? Minulle on aivan sama, mitä muut tuumaavat kommentistani.

Vierailija
8/16 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, käytän incognito-modea, jolloin peukutukset eivät ainakaan mulla onnistu.

Vierailija
9/16 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/16 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
11/16 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Oikein epätoivoisena annan yhden peukun puhelimella ja toisen tietokoneella. Varsinkin, jos joku on antanut alapeukun, haluan tasoittaa tilanteen. Alapeukut harmittaa.

Vierailija
12/16 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Livija kirjoitti:

Minulla on oikeus äänestää kerran, niin käytän sitä. Olen siis samaa mieltä oman kommenttini kanssa.

Miten voi menettää kasvot anonyyminä? Minulle on aivan sama, mitä muut tuumaavat kommentistani.

Minulla on se käsitys, että ihmisillä on usein luontainen tarve kokea olevansa samanmielinen muiden kanssa, kokea niin sanotusti kuuluvansa joukkoon, jopa silloin kun ei ole varsinaisesti tunnistettavissa.

Tunnistan ainakin itsestäni sen, että jos saan paljon yläpaukkuja, niin tulee ihan mukava fiilis, jos taas tulee pääosin vaan alapeukkuja, niin pieni harmistus käväisee mielessä. Jos tulee paljon alapeukkuja, niin kyllä minulla käy joskus mielessä, että onkohan näkemyksenä jotenkin typerä tai pidetäänköhän minua nyt ihan uunona, koska muut taitavat olla täysin eri mieltä kanssani tästä asiasta. Ja näin on käynyt sekä silloin kun olen kirjoitellut täällä ihan ilman nimimerkkiä, mutta myös tämän nimimerkkini kanssa. Veikkaan, että näin kävisi kyllä vieläkin useammin, jos kirjoittelisin ihan omalla nimelläni.

Vierailija
13/16 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä peukutan! Varsinkin silloin jos trollaan, niin se on instant like. Ja tiesittekös, että parin vuorokauden kuluttua peukutuksen voi antaa uudestaan? Palstalla on monia aiheita, joiden kommentteja käyn silloin tällöin tykkäilemässä yhä uudelleen. Varsinkin eräs tissikeskustelu on saanut minulta huomiota jo lähes vuoden ajan. Kaikki pienitissi-kommentit vahvasti alapeukutettuina ja isot tissit peukku ylöspäin. Ja tämänkin viestin olen jo peukuttanut, kun luet sitä.

Vierailija
14/16 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen kysymys

Vierailija
15/16 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdan laittaa edes kirjanmerkkeihinkin.

Vierailija
16/16 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin, jos olen saanut yhden yläpeukun. En halua vaikuttaa itsepeukuttajalta, joten itsepeukutan siihen sen toisen :D

Oikeastihan noita saisi vpn:llä tykiteltyä vaikka useita tuhansia, mutta kuka jaksaa ja ketä kiinnostaa.