En ole mitään.
Olen 13v poika. Mul ei oo kavereita. En ole hyvä koulussa. Keskiarvo alle 8. En ole hyvä missään urheilulajissa, Olen ruma ja yliainoinen. Tumma, Olen asunut kehitysmaassa. En melkein koskaan matkustele ja jos joo nii kehitysmaihin. Kaikki muut matkustaa rikkaihin ja kehittyneihin maihin. Taloni ja asuinalueeni on ruma. En osaa keskustella tai puhua. En ole älykäs, mulla on huono puhelin. Nimeni on ruma. Muilla on täydellinen elämä. Minulla ei... teillä on kaikki hyvin.
Kommentit (2)
En tiedä, mitä olet kokenut elämässäsi, mutta sen tiedän, että huonommuuden tunteesi on jotakin, jonka joku ulkopuolinen on käytöksellään aiheuttanut sinulle. Olet älykäs, koska kirjoitit tänne selkeästi ja fiksusti. Sinulla on joku kyky, jossa olet hyvä. Rikkaus, hieno kännykkä tai ulkomaan matka eivät ole tärkeimpiä asioita. Tärkeintä olet sinä itse. Opettele muutamia asioita. .mene lenkille tai uimaan. Käy suihkussa ole siisti ja kohtele kaikkia hyvin, ikäviäkin ihmisiä. Niillä pääset jo pitkälle. Olet nyt jo aloittanut elämäsi parantamisen , kun purkauduit tänne. Kirjoita vielä lisää, jos tuntuu, että tästä on apua.
Perustelut alapeukuille! ap