Mitä voi tehdä, jos tällä palstalla joku alkaa vainoamaan?
Niin. Mitä tehdä, jos Vauva-palstalla joku alkaa vainoamaan? Kirjoitat nimimerkillä, ja jokaiseen kommenttiin tulee vihakommentti? Asiatonta ja aiheeseen liittymätöntä hillitöntä vihaa. Hyvin asiallisiin kommentteihin. Voiko tehdä muuta kuin poistattaa sitä mukaa, kun niitä tulee? Kirjoitan tämän nyt kirjautumattomana, koska hän varmasti seuraa kommentointiani. Neuvot ylläpidolta tervetulleita!
Kommentit (18)
1) kirjoittaa fiksummin
2) keksiä muuta ajankulua
Tuntematon kommentoisi negatiivisesti mun viestiä? En välittäisi pätkän vertaa, siinäpä osoittaisi tyhmyytensä.
Uskon että jos kommentoija huomaisi minun hermostuvan niin se yllyttäisi vaan lisäjankutukseen. Sitä iloa en halua antaa 🙂
On varmaan myös istuttanut mikrosirun sun päähän.
Tämä on totta täällä ja lehden johtoonkin otettu yhteyttä ja modepomoonkin ja hän ei tehnyt yhtään mitään asialle. Todennäköisimmin painostamisella pyritään poistamaan tietyt kirjoittajat pois. Kaikkien vainotuksi tulleitten tulisi ehdottomasti aiheuttaa julkista painetta siitä mitä täällä tapahtuu.
Olen syyllistynyt vainoamiseen tällä palstalla. Vainottu ilmoitti poliisille, ja sain tuomion. Minä tosin mainitsin vainotun uhrini nimeltä. Jos sinun vainoajasi ei mainitse nimeäsi, niin en tiedä voiko silloin saada tuomiota vainoamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Olen syyllistynyt vainoamiseen tällä palstalla. Vainottu ilmoitti poliisille, ja sain tuomion. Minä tosin mainitsin vainotun uhrini nimeltä. Jos sinun vainoajasi ei mainitse nimeäsi, niin en tiedä voiko silloin saada tuomiota vainoamisesta.
Millanen oli tuomiosi?
Soittaako se näkkiläjärviläpi siellä taas suutaan? Kummasti on alkanut tulla aloituksia jossa vihjataan että kissantappajaa vainotaan? Ei tuomitseminen kidutusmurhista ole sama asia kuin vainoaminen.
Vierailija kirjoitti:
Myös kuvan julkaisu riittää.
Anteeksi mutta osa kommenteista tässä on aivan outoja (tyyliin mikrosiru). Hassua, että luulin, että tältä palstalta saisi nimenomaan neuvoja ja apua eikä v*uilua. Selvennän siis: yksi ja sama henkilö seuraa kaikkia kirjautuneena kirjoittamiani kommentteja ja kommentoi loukkaavasti ja henkilöönmenevästi. Aivan kuin hänellä olisi henkilökohtainen vendetta menossa. En tiedä, miksi. Hän on mm. kommentoinut, että haluaa minut pois tältä foorumilta mutta kommentoi minusta myös hyvin halventavia, henkilökohtaisia, täysin kuviteltuja juttuja. Onko ikinä muuta keinoa kuin pyytää poistamaan kommentteja? Eikö yp koskaan esimerkiksi anna hetkeksi bannia tai muuten osoita, että se ei ole ok? Ap
1) Kommentit vierailijana
2)Uusi nimimerkki
3)Ilmoita yp, poistaa epäasialliset viestit
4)Lopeta kirjoittelu ja hengailu täällä
Täällä ei ole pakko käydä katselemassa kommentteja eikä kirjoittaa mitään.
Sillä palstalla, mitä seuraan ja missä kommentoin, on mielenkiintoista keskustelua. Eikö ole hiukan väärin, jos joku ajaa toisen pois? Se tuossa on tarkoitus. No, useinhan koulukiusaamisessakin uhri vaihtaa koulua ja kiusaaja saa jäädä. Mielestäni siinä ei ole logiikkaa. Kiitos asiallisille kommentoijille, toimin noin.
Sama ongelma joka palstalla missä kirjoitetaan vakinimellä. Kyllä on porukka raiveleissa kiinni, ei siis kannata.
Mistä sinä tiedät, että on aina sama ihminen ? Voihan toki olla, että aloituksesi ovat niin typeriä, että vain tulee niitä negatiivisiakin kommentteja ? Sitä paitsi mielipiteitä on nyt yhtä monta kuin on ihmisiäkin.....
Sanoisin, että ei kannata käyttää nimimerkkiä. Anonyymiä i d ioottia läksytetään aina "ensimmäisen kerran", mutta nimimerkillä on pitkä historia i da riviestejä takanaan, joten jopa vuosien syntilistasta läksytetään samalla kertaa ja muistutellaan vanhoista hölmöilyistä.
Ikävä kyllä kenelläkään ei ole oikeutta olla i dio ootti.
Tunnistan siitä silmittömästä, järjettömästä vihasta ja hän signeeraa viestinsä tietyllä tapaa, ei kuitenkaan kirjautuneena. Harvoin teen aloituksia, mutta joskus kommentoin. Hänen viesteihinsä en reagoi. Ne poistetaan joka kerta, sisältö on sitä luokkaa. Totta kai ihmiset ovat eri mieltä asioista DAA. Ei kai siinä ole epäselvää. Jos nyt luitte mitä kirjoitin niin hän siis tulee kommentoimaan joka ikiseen kommenttiini, oli se aivan mikä tahansa, nimitellen ja toivoen, että häivyn. Luulin muuten, että täällä saisi enemmän neuvoja ja tukea kuin dissaamista ja id ioo tiksi haukkumista. No, taas viisastuin. Ei yp:t täällä voisi neuvoa?
Jatkaa palstailua vierailija-tunnuksella.