En meinannut äänestää eurovaaleissa, mutta koska valtamedia mustamaalaa jälleen persuja, niin onhan se käytävä sitten äänestämässäkin persua
Ja ajatelkaas, että he oikeasti kuvittelevat vaikuttavansa persujen kannatukseen negatiivisesti noilla persuvastaisilla artikkeleillaan. Eivät siis ole oppineet yhtään mitään.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä persut aikovat tehdä jos voittavat vaalit? Aikovatko tehdä yhteistyötä muun euroopan samanhenkisten kanssa? Tiedättekö siis mitä äänestätte?
Miksi ei tiedettäisi? Tiedätkö itse mitä sinä äänestät?
En ole vielä äänestänyt joten nyt sinulla on sika vaikuttaa ja kertoa. Sitä minä kysyin.
Jaaha! Mäkään en meinannut äänestää mut nyt kun luin tämän äänestän vihervasemmistoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä persut aikovat tehdä jos voittavat vaalit? Aikovatko tehdä yhteistyötä muun euroopan samanhenkisten kanssa? Tiedättekö siis mitä äänestätte?
Miksi ei tiedettäisi? Tiedätkö itse mitä sinä äänestät?
En ole vielä äänestänyt joten nyt sinulla on sika vaikuttaa ja kertoa. Sitä minä kysyin.
Jaa ei vastausta eli taisi tuo yksi olla oikeassa ettekä te tiedä mitä äänestätte.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en äänestäisi vaaleissa, mutta pakko kait se on, ettei jotku äänestä sinne jotain white trash suomijunttia. Vihreille menee ääni.
Kyllä ne trashit löytyy niistä niittihuulista, rastapäistä, räppäreistä, väkivaltavasureista ym. hörhöistä eli vihervasemmistosta. Toki joka puoleen kannattajissa on näitä tyyppejä, hieman eri ilmentymänä.
Eli aikooko ps liittoutua eu:ssa venäjämielisten oikeistopopulistien kanssa vai ei? Voisko joku vastata totuudenmukaisesti?
Itsehän äänestän kissantappopuolue SDP:tä!
Vierailija kirjoitti:
Mikäli persut yhtyvät muun eurooppalaisen oikeiston kanssa et äänestä sitä mitä suomessa persut edustavat vaan huomattavasti konservatiivisempaa puoluetta. Mikäli eivät yhdy heidän kanssa äänesi menee hukkaan.
Se on aivan se ja sama.
Pääasia on, että vihermokuhomosateenkaarimaailmanhalaukselle saadaan vastavoima, niin kansallisella- kuin EU-tasollakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseillä on yhtä paljon kriminaaleja ehdolla kuin kaikilla muilla puolueilla yhteensä. Ja tämä on tosiasia.
Sananvapauden rikkomisesta, joita jaetaan poliittisin perustein. Jos ne rajataan pois niin menee keskikastiin.
Miksi muuten Hussein ei saanut tuomiota kun taas Hallis sai tuomion paljon kevyemmin perustein?
Räiskäyspuheet keveitä juttuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäli persut yhtyvät muun eurooppalaisen oikeiston kanssa et äänestä sitä mitä suomessa persut edustavat vaan huomattavasti konservatiivisempaa puoluetta. Mikäli eivät yhdy heidän kanssa äänesi menee hukkaan.
Se on aivan se ja sama.
Pääasia on, että vihermokuhomosateenkaarimaailmanhalaukselle saadaan vastavoima, niin kansallisella- kuin EU-tasollakin.
Olen nainen ja siksi sillä on minulle hyvin paljon väliä. Haluan että myös naisilla on ihmisoikeudet ympärin Eurooppaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseillä on yhtä paljon kriminaaleja ehdolla kuin kaikilla muilla puolueilla yhteensä. Ja tämä on tosiasia.
Sananvapauden rikkomisesta, joita jaetaan poliittisin perustein. Jos ne rajataan pois niin menee keskikastiin.
Miksi muuten Hussein ei saanut tuomiota kun taas Hallis sai tuomion paljon kevyemmin perustein?
Varmasti on Euroopan oikeistolaisille. Tänään viimeksi oli uutinen Espanjan "susijengistä" jos joku ei vielä tiedä mitä siellä on tapahtunut ja miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en äänestäisi vaaleissa, mutta pakko kait se on, ettei jotku äänestä sinne jotain white trash suomijunttia. Vihreille menee ääni.
Kyllä ne trashit löytyy niistä niittihuulista, rastapäistä, räppäreistä, väkivaltavasureista ym. hörhöistä eli vihervasemmistosta. Toki joka puoleen kannattajissa on näitä tyyppejä, hieman eri ilmentymänä.
Oikeasti selität "väkivaltavasureista" vaikka persuissa on varmaan enemmän rikoksista tuomittuja kuin kaikissa muissa puolueissa yhteensä? :D
Minä uskon, että maailma on luotu 5000 vuotta sitten ja että se on pannukakku -> äänestän persuja eurovaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuitenkaan yhtään kissaemon lapiolla tappanutta ja siitä vielä kiikkiin jäänyttä, kuten demarit voivat ylpeillä.
Oikeasti lehdistön kannattaisi skarpata. Tuo persujen mollaaminen on liian läpinäkyvää ja lisää ainoastaan puolueen kannatusta.
Vierailija kirjoitti:
Valhemedian uusin aivoitus huvittaa. "Leimataan perussuomalaiset venäjämielisiksi, niin heidän kannatus romahtaa". :D
Just näin. Ja ollut monessa eri muodossa juttuja. Eli heidän on jopa täytynyt sopia yhteisestä persujen vastaisesta teemasta!
Mutta ei me persujen äänestäjät Venäjää pelätä, ei meitä ole kuskattu Siperiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on aivan se ja sama.
Pääasia on, että vihermokuhomosateenkaarimaailmanhalaukselle saadaan vastavoima, niin kansallisella- kuin EU-tasollakin.Olen nainen ja siksi sillä on minulle hyvin paljon väliä. Haluan että myös naisilla on ihmisoikeudet ympärin Eurooppaa.
Jos oikeasti välittäisit naisen asemasta, esim. nuorien tyttöjen raiskausringit huolettaisi ja äänestäisit persuja. Sun feminismisi on vain PINTAA. Printti t-paidan edustassa, teksti instassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ymmärrä lainkaan loogista syy-ja-seuraus -ajattelua?
Olen tänä keväänä äänestänyt persunaisia jo kahdesti. Vielä kun pääsis äänestämään kolmannenkin kerran!
Se vaan tuntuu siltä. Keskity nyt vaan omaan elämääsi ja lopeta muiden haukkuminen.