Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En meinannut äänestää eurovaaleissa, mutta koska valtamedia mustamaalaa jälleen persuja, niin onhan se käytävä sitten äänestämässäkin persua

Vierailija
20.05.2019 |

Ja ajatelkaas, että he oikeasti kuvittelevat vaikuttavansa persujen kannatukseen negatiivisesti noilla persuvastaisilla artikkeleillaan. Eivät siis ole oppineet yhtään mitään.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä persut aikovat tehdä jos voittavat vaalit? Aikovatko tehdä yhteistyötä muun euroopan samanhenkisten kanssa? Tiedättekö siis mitä äänestätte?

Jotenkin tuntuu ettei kaikki täällä tajua ettei kyse ole Suomen sisäisistä vaaleista.

Se vaan tuntuu siltä. Keskity nyt vaan omaan elämääsi ja lopeta muiden haukkuminen.

Vierailija
22/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä persut aikovat tehdä jos voittavat vaalit? Aikovatko tehdä yhteistyötä muun euroopan samanhenkisten kanssa? Tiedättekö siis mitä äänestätte?

Miksi ei tiedettäisi? Tiedätkö itse mitä sinä äänestät?

En ole vielä äänestänyt joten nyt sinulla on sika vaikuttaa ja kertoa. Sitä minä kysyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha! Mäkään en meinannut äänestää mut nyt kun luin tämän äänestän vihervasemmistoa.

Vierailija
24/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei tiedettäisi? Tiedätkö itse mitä sinä äänestät?

En ole vielä äänestänyt joten nyt sinulla on sika vaikuttaa ja kertoa. Sitä minä kysyin.

Jaa ei vastausta eli taisi tuo yksi olla oikeassa ettekä te tiedä mitä äänestätte.

Vierailija
25/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en äänestäisi vaaleissa, mutta pakko kait se on, ettei jotku äänestä sinne jotain white trash suomijunttia. Vihreille menee ääni.

Kyllä ne trashit löytyy niistä niittihuulista, rastapäistä, räppäreistä, väkivaltavasureista ym. hörhöistä eli vihervasemmistosta. Toki joka puoleen kannattajissa on näitä tyyppejä, hieman eri ilmentymänä.

Vierailija
26/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli aikooko ps liittoutua eu:ssa venäjämielisten oikeistopopulistien kanssa vai ei? Voisko joku vastata totuudenmukaisesti?

Vierailija
27/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän äänestän kissantappopuolue SDP:tä!

Vierailija
28/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli persut yhtyvät muun eurooppalaisen oikeiston kanssa et äänestä sitä mitä suomessa persut edustavat vaan huomattavasti konservatiivisempaa puoluetta. Mikäli eivät yhdy heidän kanssa äänesi menee hukkaan.

Se on aivan se ja sama.

Pääasia on, että vihermokuhomosateenkaarimaailmanhalaukselle saadaan vastavoima, niin kansallisella- kuin EU-tasollakin.

Vierailija
29/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perseillä on yhtä paljon kriminaaleja ehdolla kuin kaikilla muilla puolueilla yhteensä. Ja tämä on tosiasia.

Sananvapauden rikkomisesta, joita jaetaan poliittisin perustein. Jos ne rajataan pois niin menee keskikastiin.

Miksi muuten Hussein ei saanut tuomiota kun taas Hallis sai tuomion paljon kevyemmin perustein?

Räiskäyspuheet keveitä juttuja?

Vierailija
30/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli persut yhtyvät muun eurooppalaisen oikeiston kanssa et äänestä sitä mitä suomessa persut edustavat vaan huomattavasti konservatiivisempaa puoluetta. Mikäli eivät yhdy heidän kanssa äänesi menee hukkaan.

Se on aivan se ja sama.

Pääasia on, että vihermokuhomosateenkaarimaailmanhalaukselle saadaan vastavoima, niin kansallisella- kuin EU-tasollakin.

Olen nainen ja siksi sillä on minulle hyvin paljon väliä. Haluan että myös naisilla on ihmisoikeudet ympärin Eurooppaa.

Vierailija
31/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perseillä on yhtä paljon kriminaaleja ehdolla kuin kaikilla muilla puolueilla yhteensä. Ja tämä on tosiasia.

Sananvapauden rikkomisesta, joita jaetaan poliittisin perustein. Jos ne rajataan pois niin menee keskikastiin.

Miksi muuten Hussein ei saanut tuomiota kun taas Hallis sai tuomion paljon kevyemmin perustein?

Varmasti on Euroopan oikeistolaisille. Tänään viimeksi oli uutinen Espanjan "susijengistä" jos joku ei vielä tiedä mitä siellä on tapahtunut ja miksi.

Vierailija
32/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persumainen motiivi äänestää.

Vierailija
33/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en äänestäisi vaaleissa, mutta pakko kait se on, ettei jotku äänestä sinne jotain white trash suomijunttia. Vihreille menee ääni.

Kyllä ne trashit löytyy niistä niittihuulista, rastapäistä, räppäreistä, väkivaltavasureista ym. hörhöistä eli vihervasemmistosta. Toki joka puoleen kannattajissa on näitä tyyppejä, hieman eri ilmentymänä.

Oikeasti selität "väkivaltavasureista" vaikka persuissa on varmaan enemmän rikoksista tuomittuja kuin kaikissa muissa puolueissa yhteensä? :D

Vierailija
34/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon, että maailma on luotu 5000 vuotta sitten ja että se on pannukakku -> äänestän persuja eurovaaleissa.

Vierailija
35/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuitenkaan yhtään kissaemon lapiolla tappanutta ja siitä vielä kiikkiin jäänyttä, kuten demarit voivat ylpeillä.

Vierailija
36/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti lehdistön kannattaisi skarpata. Tuo persujen mollaaminen on liian läpinäkyvää ja lisää ainoastaan puolueen kannatusta.

Vierailija
37/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valhemedian uusin aivoitus huvittaa. "Leimataan perussuomalaiset venäjämielisiksi, niin heidän kannatus romahtaa". :D

Just näin. Ja ollut monessa eri muodossa juttuja. Eli heidän on jopa täytynyt sopia yhteisestä persujen vastaisesta teemasta!

Mutta ei me persujen äänestäjät Venäjää pelätä, ei meitä ole kuskattu Siperiaan!

Vierailija
38/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on aivan se ja sama.

Olen nainen ja siksi sillä on minulle hyvin paljon väliä. Haluan että myös naisilla on ihmisoikeudet ympärin Eurooppaa.

Jos oikeasti välittäisit naisen asemasta, esim. nuorien tyttöjen raiskausringit huolettaisi ja äänestäisit persuja. Sun feminismisi on vain PINTAA. Printti t-paidan edustassa, teksti instassa.

Vierailija
39/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ymmärrä lainkaan loogista syy-ja-seuraus -ajattelua?

Vierailija
40/61 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänä keväänä äänestänyt persunaisia jo kahdesti. Vielä kun pääsis äänestämään kolmannenkin kerran!