Kuinka paljon fiksumpi tai tyhmempi olet kuin muut AV:llä?
Mitä luulet, kuinka montaa prosenttia palstailijoista fiksumpi olet?
Mielenkiintoista nähdä noudattavatko vastaukset normaalijakaumaa, korostuuko ihmisten huono itseluottamus vai nähdäänkö ehkä ylivertaisuusvinoumaa.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olen tyhmempi kuin 70% tänne vastanneista.
Paljonko saatte tästä testistä:
(Jos pelottaa klikata oudon näköistä linkkiä, kopioi se googleen. Sieltä net mikä testi kyseessä.)
Yksi haastavimmista ÄO-testeistä mitä olen tehnyt. Sain 127 ja luulen että pari meni väärin ja pari oli vähän epävarmoja. Eli yli keskiarvon, mutta tällä tuloksella ei taida vielä hirveästi voida itseään kehua :D
Oliko oikeasti yksi haastavimmista mielestäsi?
Minua on haukuttu tyhmäksi varmaankin puhetyylini ja kasvojen ilmeiden persteella useammin kuin kerran. Toisaalta on myös kehuttu todella älykkääksi. 140+ oli tulokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
(Jos pelottaa klikata oudon näköistä linkkiä, kopioi se googleen. Sieltä net mikä testi kyseessä.)
Yksi haastavimmista ÄO-testeistä mitä olen tehnyt. Sain 127 ja luulen että pari meni väärin ja pari oli vähän epävarmoja. Eli yli keskiarvon, mutta tällä tuloksella ei taida vielä hirveästi voida itseään kehua :D
Minua on haukuttu tyhmäksi varmaankin puhetyylini ja kasvojen ilmeiden persteella useammin kuin kerran. Toisaalta on myös kehuttu todella älykkääksi. 140+ oli tulokseni.
Oli. Esimerkiksi Tieteen kuvalehden ja Mensan nettitestit ovat olleet mielestäni superhelppoja. Voi kyllä vaan olla, että kysymystyypit niissä on minulle "sopivampia" tai sitten tämä maanantaiväsymys verotti omansa tästä testistä.
Vastasin 30%, vaikka todistettavasti olen melko fiksu.
Poislukien trollit yms. Niin yleisesti ottaen monilla keskustelupalstoilla ja vastaavilla foorumeilla tuntuu olevan oikeasti keskimääräistä fiksumpaa porukkaa verrattuna normaaliin IRL otantaan.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyyteni on noin 130, eli älykkäämpi kuin 97% kansasta mensan mukaan.
Paljonko saat tästä testistä? https://fi.iq-test.cc/
Vierailija kirjoitti:
Vastasin 30%, vaikka todistettavasti olen melko fiksu.
Poislukien trollit yms. Niin yleisesti ottaen monilla keskustelupalstoilla ja vastaavilla foorumeilla tuntuu olevan oikeasti keskimääräistä fiksumpaa porukkaa verrattuna normaaliin IRL otantaan.
Mistähän johtuu? Kiinnostuneita keskustelemaan ja uteliaita lukemaan eri aiheista?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista! Toivottavasti saadaan paljon vastauksia.
Minusta taas erittäin vähän kiinnostavaa, koska tuon kyselyn tuloksista ei voi oikeasti päätellä juuri mitään.
T. Oikeasti älykkäämpi, kuin 90 % (oikeasti lähes 100 %) muista ihmisistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet tuollaisia huuhaa-testejä? Eikö mensan testin tulos miellyttänyt? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet tuollaisia huuhaa-testejä? Eikö mensan testin tulos miellyttänyt? :D
Paljonko sinä sait tuosta huuhaasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista! Toivottavasti saadaan paljon vastauksia.
Minusta taas erittäin vähän kiinnostavaa, koska tuon kyselyn tuloksista ei voi oikeasti päätellä juuri mitään.
T. Oikeasti älykkäämpi, kuin 90 % (oikeasti lähes 100 %) muista ihmisistä
Hei nero, teethän tämän testin: https://fi.iq-test.cc/
Vastasin 90 % vitsillä. Huvittaa tuo tilasto, voi mammat <3
Vastasin 50%, koska tiedän, että täällä on kaikenlaisia ihmisiä ja täällä on myös todella fiksuja vastaajia, joista olen valmis uskomaan, että ovat itseäni älykkäämpiä.
Ootte kaikki d orkia. Tehkää toi testi jonka linkkasin. Tuo nero aloittaa... sitten muut seuraa perässä. Ketjussa ei ole mitään totuuspohjaa millekään älykkyyden muodolle vielä. On vain omaa kehua. Veikkaan älykkäimpien olevan niitä, jotka aliarvioivat itseään.
Kyllähän tämä tappelu ja haukkuminen kertoo ihmisten älykkyydestä
118 Mensan testistä. Pidän itseäni melko tyhmänä.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin 50%, koska tiedän, että täällä on kaikenlaisia ihmisiä ja täällä on myös todella fiksuja vastaajia, joista olen valmis uskomaan, että ovat itseäni älykkäämpiä.
Sama täällä.
Olen testien mukaan hyvin älykäs, mutta vastasin 70%, koska testiälykkyys ei kerro kaikkea.
Joillakin alueilla olenkin erinomainen, mutta pystyn tunnistamaan omatkin heikkoudet.
Vierailija kirjoitti:
Vastasin 90 % vitsillä. Huvittaa tuo tilasto, voi mammat <3
Miksi pitää sekoittaa hauskaa gallupia :(
selkeästi fiksumpi kuin 0% koska vastaan näin älyttömään. Mutta joo joku 50% yleensä pitää itsensä mensa tasoisena. Joka on siis se top 1%...
Vierailija kirjoitti:
selkeästi fiksumpi kuin 0% koska vastaan näin älyttömään. Mutta joo joku 50% yleensä pitää itsensä mensa tasoisena. Joka on siis se top 1%...
Top 2%! :)