Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon fiksumpi tai tyhmempi olet kuin muut AV:llä?

Vierailija
20.05.2019 |

Mitä luulet, kuinka montaa prosenttia palstailijoista fiksumpi olet?

Mielenkiintoista nähdä noudattavatko vastaukset normaalijakaumaa, korostuuko ihmisten huono itseluottamus vai nähdäänkö ehkä ylivertaisuusvinoumaa.

Kuinka paljon fiksumpi tai tyhmempi olet kuin muut AV:llä?

Vaihtoehdot

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että 90% pitää itseään älykkäämpänä kuin muut. Toisaalta hauska nähdä myös mikä kuva ihmisillä on paitsi itsestään mutta myös muista palstailijoista.

Vierailija
2/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista! Toivottavasti saadaan paljon vastauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHA 90% kärjessä

Vierailija
4/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku perustella vastaustaan?

Vierailija
5/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin "fiksumpi kuin 60 %"; mietin hetken valitsenko 60 vai 70 prosenttia. Pidän itseäni jonkin verran keskivertoa fiksumpana lähinnä siksi, että olen aikanaan kirjoittanut neljä laudaturia ja saanut hyviä arvosanoja yliopistossakin. Uskon kuitenkin, että täällä on paljon minua fiksumpiakin ihmisiä - ja heitä on luultavasti enemmän kuin viestien määrästä voisi päätellä. (Fiksut eivät trollaa, massapostita tai kysele täällä asioita, jotka pystyvät selvittämään itse.)

Vierailija
6/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerykset ovat aina niin kovin varmoja itsestään ja viisaat täynnä epäilystä.

Viisas on tietoinen siitä että ei tiedä juuri mitään.

Vierailija
7/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mhmm, minäkin menin kerran työterveyteen valittamaan stressiä ja hataran tiedon varassa oleva yleislääkäri! laittoi psykiatrisen lähetteen. Olin siellä 10 minuuttia.

Jos joku tässä oli harhainen niin se oli kyllä kyseinen lääkäri itse.

Stressi on kielletty ja vaarallinen tunne? Suomessa vallitsee diktatuuri?

Vierailija
8/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mhmm, minäkin menin kerran työterveyteen valittamaan stressiä ja hataran tiedon varassa oleva yleislääkäri! laittoi psykiatrisen lähetteen. Olin siellä 10 minuuttia.

Hups väärä ketju :D

Vierailija
9/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

38 % kokee olevansa älykkäämpi kuin 90 % täällä olevista :D palstan ylin kymmenys on siis melkei 40 %

Yleensä noin vastaavat on siellä ala eikä yläpäässä. Koska eivät tunnista muiden älykkyyttä eikä omaa rajallisuuttaan

Ohis

Vierailija
10/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

38 % kokee olevansa älykkäämpi kuin 90 % täällä olevista :D palstan ylin kymmenys on siis melkei 40 %

Yleensä noin vastaavat on siellä ala eikä yläpäässä. Koska eivät tunnista muiden älykkyyttä eikä omaa rajallisuuttaan

Ohis

Tämähän on juuri sitä mitä ap pohtikin, nimittäin ylivertaisuusvinoumaa. Tietysti tulee mieleen myös kysymys että haluavatko ne jotka tietävät olevansa vähemmän älykkäitä vastata tähän.

Vierailija
11/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huippuälykäs, älykkäämpi kuin 99% ihmisistä. Siis oikeassa elämässä. Mutta koska tätä palstaa kansoittavat nimenomaan huippuälykkäät, niin täällä olen varmaan nipin napin keskivaiheilla.

Vierailija
12/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani fiksumpi kuin 90% ihmisistä, koska en alapeukuta faktoja, mihin yli 90% palstalaisista syyllistyy.

Vierailija
13/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän olevani fiksumpi kuin 90% ihmisistä, koska en alapeukuta faktoja, mihin yli 90% palstalaisista syyllistyy.

Aika heikko peruste.

Vierailija
14/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko noin vai oisko niin että olet sen verran tyhmempi ettet erota faktaa mielipiteestä?

Vierailija
15/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyteni on noin 130, eli älykkäämpi kuin 97% kansasta mensan mukaan.

Vierailija
16/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AV:n tyhmin.

Vierailija
17/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hups väärä ketju :D

Sopii hyvin tähänkin ketjuun.

Vierailija
18/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen tyhmempi kuin 70% tänne vastanneista.

Paljonko saatte tästä testistä:

https://fi.iq-test.cc/

(Jos pelottaa klikata oudon näköistä linkkiä, kopioi se googleen. Sieltä net mikä testi kyseessä.)

Vierailija
19/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko noin vai oisko niin että olet sen verran tyhmempi ettet erota faktaa mielipiteestä?

Tietysti on asioita, joista voi perustellusti olla erimieltä, kun ei tiedetä varmasti, mikä mielipiteistä on fakta. Sen sijaan palstalla kyllä alapeukutetaan sellaisia väittämiä, jotka ovat aivan selkeästi faktoja. Eli siitä ei ole kysymys, ettei tiedettäisi, vaan faktasta ei vaan pidetä. Esimerkiksi käy vaikka joku tieteellinen tutkimus, joka kertoo miesten ja naisten eroista. Sitten kun kertoo tutkimuksen tuloksen, joka sopii myös arkihavaintoihin (eli on fakta), saa paljon alapeukkuja. Oletko itse sitä mieltä, että tietoinen faktojen alapeukutus olisi fiksulta ihmiseltä jotenkin perusteltavissa?

Vierailija
20/50 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika heikko peruste.

Minusta aika perustavanlaatuinen peruste, koska se kertoo älyllisestä rehellisyydestä. Fiksu ihminen on rehellinen ja puolueeton, eikä alapeukuta tietoisesti tosiasioita. Mitä itse pidät vahvana perusteena tunnistaa fiksu ihminen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme