Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko exän kanssa olla ystävä?

Vierailija
21.11.2024 |

Onko kellään onnistunut? 

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai voi olla. Miesystäväni on exänsä kanssa ystäviä. Itse en halua olla lasteni isän kanssa missään tekemisissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mut seksi toimii edelleen vaikka erosta 10 vuotta 

Vierailija
4/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI

Vierailija
5/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut missään tekemisissä, enkä halua koskaan nähdä. Niin paljon pahaa teki minulle. On juoppo, luuseri insinööri.

Vierailija
6/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Ei ehkä kuitenkaan kaikkein läheisin ystävä (eikä niin ehkä pitäisikään enää olla), mulla hyvissä väleissä kuitenkin.

Vierailija
7/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on cähän exästä kiinni ja teidän suhteesta ja vähän kaikesta mahdollisesta. Mulla on muutama kenen kanssa mä voin olla, mutta 1 kanssa en koska ne tunteet on niin isot että siitä ei tule yhtään mitään. Mä jouduin poistaa sen mun kavereista ja ihan kaikkialta aikoinaan koska mä en pystynyt katsomaan sen juttuja joka päivä kun mä otin puhelimen käteen. Se ei siis ollu negatiivinen asia vaan ne tunteet oli niin isot ja ehkä on edelleen

Vierailija
8/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Osa voi jos haluaa.

Vierailija
9/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin pikkuhiljaa laimentuneissa suhteissa voi.

Itse en halua olla exien kanssa missään tekemisissä. 

Vierailija
10/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat ystävällä? Olemme exän kanssa hyvissä väleissä, viestittelemme, tapaamme välillä ja harrastamme seksiä joskus. Erosimme minun aloitteestani, aluksi lähes vihasin häntä, mutta aika on tasoittanut tunteita ja nyt tulemme paremmin toimeen kuin suhteen aikana tai varsinkin sen loppuvaiheessa.

Vierailija
11/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ei mun exä ole ollut mulle hyvä. Mutta tuntuu pahalta ettei oltaisi missään yhteydessä enää. 2lasta ja 26v yhdessä

Ap

Vierailija
12/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on varmasti useallakin,sitten on näitä murh....,tappo..ym.

Vierailija
13/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut exän kanssa perästäpäin yhteydessä!

Vierailija
14/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mut seksi toimii edelleen vaikka erosta 10 vuotta 

Seitin peitossahan nuo olikin.

t. nainen

Vierailija
15/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkkinen kyssäri.

Vierailija
16/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon ja nykyinen aviomieheni on myös joidenkin exieni kaveri. Existä erosin sovussa ja yhteydenpito hoituu lähinnä discord- sovelluksen kautta (samankaltainen kuin whatsapp tai skype). Puheenaiheet exien kanssa koskevat tietotekniikkaa, autoja tai työelämää. Joskus ihan peruskuulumisia elämästä. Milleniaaleja ollaan kaikki. Omat vanhempani eivät ymmärrä miten voimme olla ystävällisissä väleissä eivätkä ymmärrä miten mieheni pystyy myös olemaan exieni kaveri.

Opiskeluaikana alle 10v sitten asuin kimppakämpässä exän ja silloisen poikaystäväni kanssa. 

Aina olen ollut näissä tapauksissa moraalin omaava enkä ole pettänyt kumppaniani. Ex on ex syystä ja parisuhde näiden kans ei vain ole toimiva. Pysykööt hyvänä kaverina ja samalla alalla työssäkäyvänä hyvänä kollegana kenen kanssa puhua mm työaiheisia asioita (vaikka ei olla samoissa firmoissa töissä).

Vierailija
17/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä olla ettei toimi. Isot tunteet kummallakin. Jos toinen löytää uuden niin viimeistään sitten menee poikki. Ihmettelen miksei yhteiselo suju vaikka rakkautta on?

Ap

Vierailija
18/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa voi, osa ei. Itse olin vähän aikaa sitten häissä, joissa vieraina oli mm. sulhasen ex, sekä tämän exän ex tyttöystävänsä kanssa.

Vierailija
19/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ystäviä jos on sinkkuja molemmat.

Vierailija
20/25 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ero on ollut riitaisa tai suhde on ollut huono, niin ei voi. Itse naivina ajattelin 30 vuotiaana, että voisin olla ystävä miehen ksnssa, jonka jätin toisen vuoksi. Mies stalkkasi ja hautoi kostoa 20 vuoden ajan. Hän yritti saada näyttämään nykyiselleni, että meillä on suhde. Hän päivysti asuntoni nurkalla 10/24 ja 7/7. Ison osan hän kärkkyi myös työpaikkani nurkalla. Teki elämästä aivan helvettiä. Hän teki kaikenlaista ilkivaltaa, eli rikkoi esim. pyöränrenkaani ja autonrenkaani. Ei olisi ikinä pitänyt yrittää olla ystävä hänen kanssaan.