Oskar ja Edla saivat pikkusiskon
Pikkusisko olisi vielä nimeä vailla. Hän vaikuttaa ainakin toistaiseksi melko rauhalliselta tapaukselta, toisin kuin isosisaruksensa. 😂 Pienellä on siniset silmät ja hänelle oletettavasti kasvaa vaaleat kiharat hiukset kuten isosisaruksillaan, jos ulkonäön kuvailu nyt yhtään auttaa keksimään sopivaa nimeä. Nimiehdotuksia otetaan mielellään vastaan! :)
Kommentit (63)
Alma on aika suloinen. Myös aiemmin ehdotettu Amelie on todella kaunis, mutta en tiedä olisiko se liian vaikea nimi Suomessa.
Ap
Onneksi olkoon! Onpa ihanat nimet isosisaruksilla! Joku vanha kaunis nimi kuopuksellekin.
Minun Oskar-isoenollani oli sisarukset Siiri Aleksandra, Rauha Susanna, Hilda Eliina, Helmi Ottiilia, Ida Margareta ja Hilma Fredrika
Vierailija kirjoitti:
Alma on aika suloinen. Myös aiemmin ehdotettu Amelie on todella kaunis, mutta en tiedä olisiko se liian vaikea nimi Suomessa.
Ap
Mitä vaikeaa Ameliessa on kun ei edes vierasperäisiä kirjaimia ole? Lausutaankin vielä Suomessa kuten kirjoitetaan.
Amelie toimii tosi hyvin suomessa. Kokemuksella sanon.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon! Onpa ihanat nimet isosisaruksilla! Joku vanha kaunis nimi kuopuksellekin.
Minun Oskar-isoenollani oli sisarukset Siiri Aleksandra, Rauha Susanna, Hilda Eliina, Helmi Ottiilia, Ida Margareta ja Hilma Fredrika
Kiitos paljon! Helmi on kyllä todella kaunis suomalainen merkitysnimi. Harmi kun se on nykyään niin kauhean yleinen, ei ole kiva jos lapsen luokalla koulussa on sitten aikanaan 3 Helmiä. Ida voisi myös olla hyvä jatko meidän poppooseen. 🤔
Ap
Minä laittaisin Amelien sijasta Amelian. (Kuten Amelia Earhart)
Ameliessa "lie"-pääte hieman häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitä vaikeaa Ameliessa on kun ei edes vierasperäisiä kirjaimia ole? Lausutaankin vielä Suomessa kuten kirjoitetaan.
Lausumistapa ei ole välttämättä aina selvä. Itse olisin ainakin lausunut nimen "Amelii".
Ap
Vierailija kirjoitti:
Helga, Alvina, Frida, Tilda.
Tilda on ihana!
Ap
Adela