Haluatko kysyä jotain konservatiiviselta nuorelta
Olen nuori konservatiivi, haluaisitko kysyä minulta jotain?
Kommentit (7)
Missä asioissa olet konservatiivi?
Kirjoitatko kirjeitä?
Lähetätkö onnittelusähkeitä?
Käytätkö lankapuhelinta?
Parsitko sukkia ja alusvaatteita? Jos et, niin miksi et vaivaudu?
Konservatiivisuuteni ilmenee esimerkiksi siten, etten hyväksy esimerkiksi samaa sukupuolta olevien avioliittoja, eikä etenkään kirkon pitäisi vihkiä homopareja. Minulle tärkeitä ovat perinteiset arvot, koti, uskonto ja isänmaa - olen siis arvokonservatiivi. En ole kuitenkaan perussuomalainen, identifioin itseni keskustalaiseksi. Uskonnosta tulee kuitenkin joku kohta kysymään, mutta lestadiolainen en ole. Kuulun kuitenkin kirkkoon ja olen uskossa. Talouspolitiikassa olen liberaali. Ikää minulla on 15 vuotta.
Ap
Minua kiinnostaisi tietää, että millä perusteella et hyväksy homoliittoja. Kirkkovihkimisen ymmärrän, koska minusta uskonvapauteen kuuluu myös se, ettei papilla pitäisi olla velvollisuutta siunata sellaista jonka hän näkee syntinä. Mutta sanamuotosi antaa ymmärtää, ettet haluaisi antaa homoille yhdenvertaisia oikeuksia edes kirkon ulkopuolisessa yhteiskunnassa. Minua kiinnostaisi tietää miten perustelet tämän itsellesi. Miksi sinun pitäisi saada päättää, kuka yhteiskunnassa ansaitsee tasa-arvoa ja kuka ei?
Miten konservatiiviutesi ilmenee?