Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yksinäinen nainen voisi tehdä yksin kesälomalla Suomessa?

Vierailija
19.05.2019 |

Ei sukulaisia / kavereita joiden luona voisi yöpyä. Ei aitoa käytössä.

Ahdistaa taas tuleva loma.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde telttailemaan johonkin?

Vierailija
42/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen valamon luostaria. Siellä opistolla on vaikka mitä kursseja. Ympäristö on kaunis ja ihanan rauhaisa vaikka paljon turisteja. Valamossa olen opiskellut esim akvarelli- ja ikonimaalausta. Yksin olen aina mennyt ja mukaviin ihmisiin tutustunut. En ole missään uskossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään risteilyistä. Siis Tallinnaan tai Tukholmaan. On ulkomailla, risteilyt on edullisia, kaupungeissa on nähtävää, on helppo tapa matkustaa. Ja onhan siinä eroa että jos joku kysyy mitä on tehnyt kesällä, että on joku juttu kerrottavana ("hengailin vaan kotona" ei oikein ole sama asia)

Vierailija
44/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käynyt päivän mittaisilla järjestetyillä bussiretkillä esim Seilin saarella ja Tuurissa.

Vierailija
45/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen käynyt päivän mittaisilla järjestetyillä bussiretkillä esim Seilin saarella ja Tuurissa.

Mistä lähtee Seilin saarelle bussimatka? Kysyy nimimerkki seuraan sääksikameraa.

Vierailija
46/55 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen pääkaupunkiseudulta on vailla seuraa esim liikuntaan ym niin minusta voisi mahdollisesti saada.

Vierailija
47/55 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistoihin pääsee junalla, sinne vaan!

Vierailija
48/55 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy treffeillä ja hanki itsellesi seuraa, niin ensi kesä ja sitä seuraava ei mene samoissa merkeissä!

Vierailija
49/55 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia retriittejä ja aikuisten leirejä on, itse olen perheellinen mutta unelmoin pääsystä leirille, nyt on vaan lapsiperhelomailua.

Mitä aikuisten leirejä? En ole onnistunut löytämään. Rakastin lapsena leirejä.

Haluan leirille.

Esim. partioleirille. Niihin nykyään voi osallistua myös evp:nä (ei-vielä-partiolainen), jolloin osallistumismaksu kympin pari enempi vakuutusmaksun vuoksi. Aikuisia tarvitaan ja kokopäivä pestin saa aina. On tarjolla muonitusta, lääkintää, turvaa, hygieniahuoltoa, ohjelmapisteitä. 

Vierailija
50/55 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia retriittejä ja aikuisten leirejä on, itse olen perheellinen mutta unelmoin pääsystä leirille, nyt on vaan lapsiperhelomailua.

Mitä aikuisten leirejä? En ole onnistunut löytämään. Rakastin lapsena leirejä.

Haluan leirille.

Esim. partioleirille. Niihin nykyään voi osallistua myös evp:nä (ei-vielä-partiolainen), jolloin osallistumismaksu kympin pari enempi vakuutusmaksun vuoksi. Aikuisia tarvitaan ja kokopäivä pestin saa aina. On tarjolla muonitusta, lääkintää, turvaa, hygieniahuoltoa, ohjelmapisteitä. 

Kiva tietää että partiotakin voisi alkaa harrastaa aikuisena. Mutta mitä tuollainen pesti siis leirillä tarkoittaisi, kersojen vahtimista? Haluaisin ainakin ensin sellaiselle leirille, missä olisi vain aikuisia. (Partio ja) lapset ja nuoret sinänsä mahdollisia harrastus- ja vapaa-ajan toimintavaihtoehtoja kyllä, niistä on kokemusta nuoremmalta aikuisiältä. (Partiosta ei.)

Vierailija
51/55 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla Ruotsiin ja vaikka bussilla kolmårdenin eläinpuistoon. Päivä vierähtää nopeasti

Vierailija
52/55 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä lähtee Seilin saarelle bussimatka? Kysyy nimimerkki seuraan sääksikameraa.

Seilin saarelle pääsee yhteysaluksella Turusta. https://www.visitseili.fi/fi/yhteysliikenne/

En ole aiempi kirjoittaja, mutta vietämme melkein koko kesäloman vain kotona Turussa. Täällä on joka kesäviikonloppu joku tapahtuma, käydään päivä Tukholmassa-risteilyllä ja jossain saaristossa. Museokortit on ja lomalla ehtii nähdä kaikki näyttelyt. Kauppatoria ei voi nyt suositella, mutta mansikoiden syöminen ja kirjan lukeminen omalla parvekkeella tai läheisessä puistossa on ykkösjuttuja.

Loma menee aina ihan liian nopeasti. Näitä kaikkia tein sinkkunakin.

Vierailija
53/55 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies33 kirjoitti:

Jos joku nainen pääkaupunkiseudulta on vailla seuraa esim liikuntaan ym niin minusta voisi mahdollisesti saada.

Päiväkummussa moni nainen odottaa ulkoiluseuraa.

Vierailija
54/55 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies33 kirjoitti:

Minkälainen olet?

Vierailija
55/55 |
20.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet pyöräilemään Turun saariston Rengasreitin ja bongaat kauneimmat kirkot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä