Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä yksinäinen nainen voisi tehdä yksin kesälomalla Suomessa?

Vierailija
19.05.2019 |

Ei sukulaisia / kavereita joiden luona voisi yöpyä. Ei aitoa käytössä.

Ahdistaa taas tuleva loma.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene vapaaehtoistyöleirille. Parannat enkkua ja oot ihmisten kanssa.

https://www.kvtfinland.org/suomen-vapaaehtoistyoleirit/

Anteeksi, eivät näköjään olekaan kantiksille. Mielestäni joskus aiemmin olivat vaan ei enää :(

Jos olisi rahaa niin lähtisin ns. aktiivilomalle johon liittyy ohjattua kuntoilua. 

Vierailija
22/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu meille. Oon just rempannut parvekkeen kesäkuntoon ja siellä on mukava juoda teetä ilta-auringossa ja lukea kirjaa. Tarjoan teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jossain ketjussa oli suunniteltu kulttuuriloma Turun nähtävyyksiä katsellen. Joukkoliikenne toimii ja auto ei välttämätön.

Vierailija
24/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoana erona yksinäiseen mieheen tulee mieleen että voit mennä baariin istumaan ja toivoa että joku tulee puhumaan. Muuten vaan mennä johonkin hotelliin, katsella nähtävyyksiä ja sitten palata itsemurhayksiöön masistelemaan.

Vierailija
25/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan lomabudjetistasi. Mä ajattelin tehdä päiväreissun Tallinnaan, 1-2 päivän reissun Turkuun, Oulussakin voisin käydä, kun en ole koskaan käynyt. Muuten varmaan pörräilen pääkaupunkiseudulla, koska yöksi voi tulla kotiin. Täytyy vaan katsoa, mitä kaikkia tapahtumia täällä on mun lomani aikana.

Vierailija
26/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin sinkku, kävin akvarellimaalauskurssilla Suomenlinnassa, eri lajien liikuntakursseilla urheiluopistoissa, liikuin ja kävin mm. tenniskursseilla ja -matkoilla, kävin myös lomsmatkoilla sekä bussilla mm. Viron kiertoreissuja ja ihan normaaleilla etelänmatkoilla, joilla kävin kaikki retket ja vaellukset jne. Kävin myös askartelukursseilla. Kävin terasseilla kavereiden kanssa ja bilettämässä. Jne jne. Elämäni oli paljon monipuolisempaa kuin nykuään, kun on mies js lapsi. Nyt ei enää tule käytyä missään. Sinkkuna juuri on koko maailma avoin!

Vierailija
28/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs Tallinna sitten? Vai oletko matkustuskiellossa?

Toinen vaihtoehto retki yhteysaluksilla ja losseilla Turun saaristoon ja Ahvenanmaalle, polkupyörä mukaan. Muista TBE -rokotus ja kertaa ruotsin taitoja.

Vierailija
29/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No entäs Tallinna sitten? Vai oletko matkustuskiellossa?

Toinen vaihtoehto retki yhteysaluksilla ja losseilla Turun saaristoon ja Ahvenanmaalle, polkupyörä mukaan. Muista TBE -rokotus ja kertaa ruotsin taitoja.

Tai englannin.

Vierailija
30/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin asut?

Vierailija
31/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaellusreissuja järjestetään myös ryhmissä, lähtisin sellaiselle.

Vierailija
32/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia retriittejä ja aikuisten leirejä on, itse olen perheellinen mutta unelmoin pääsystä leirille, nyt on vaan lapsiperhelomailua.

Vierailija
33/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut bussifirmat järjestävät erilaisia ja eri pituisia valmismatkoja. Niillä olisi matkaseuraakin.

Sen lisäksi huvipuistot jos tykkää. Olen käynyt särkkiksessä yksin 35+ ikäisenä naisena. Ostanut hupirannekkeen ja jonotellut trombeihin muiden mukana. Välillä pientä palaa tai lasi viiniä.

Kesäteatterit, kylpylät, yleiset saunat, nähtävyydet, kirkot.

Ja juuri nuo vaikkapa majakkasaareen tehtävät bussiretket.

Luontoretkiäkin järkätään toisinaan yhteiskuljetuksin.

Vierailija
34/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogaleiri / -kurssi 1 viikko, taideleiri / -kurssi 1 viikko, luontoleiri/vapaaehtoinen 1 viikko ja sit 1 viikko vapaampaa hengailua ja rentoutumista. Hyvää kesää kaikille.

Vierailija
35/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extempore kun lähtee niin voi valita sään, ei tarvitse sateisella säällä esim. matkustaa tai istua kesäteatterissa. Näin itse teen. Yhdelle löytyy melkeinpä aina tilaa missä vain ja voi fiiliksen ja voinnin mukaan muutenkin mennä. Itse kiersin tänään jo tutkailemassa kaikki kunnan rantasaunat valmiiksi kesää varten.

Vierailija
36/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin? Maailma on täynnä mahdollisuuksia avoimin mielin kulkevalle.

Vierailija
37/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen yksinäinen nuori nainen ja minulla ei ole ketään ystäviä ollut oikein koskaan. Tämän vuoksi kesät jäävät monesti "viettämättä" kunnolla, kun ei tule mentyä enää yksin minnekään. Kaupunkilomilla olen ollut, mutta en oikein niistäkään välitä, koska en tykkää "kulutuskulttuurista" ja ostan vaan tarvittaessa jotain. Sen vuoksi ne kaupungit eivät tarjoa mitään ja aina saisi maksaa jostain. Muutenkin kaikki rauhallisuus on sydäntä lähellä. Tosin asun jo valmiiksi maaseudulla joten en välttämättä tykkäisi toiseen maaseutupaikkaan matkustaa, mutta välillä olen sellaisia reissuja tehnyt.  Monesti itselläkin kesä menee vaan ulkoillessa ( jos ei ole kuuma)  ja sitten ahdistaa syksyllä, kun ei ole taas tullut tehtyä oikein mitään. Ulkomailla en ole koskaan ollut ja senkin takia vähän arveluttaa sinne lähteminen ja toisaalta ei ole rahaa. Varmasti selviäisin reissusta, mutta kun muutenkin aina saa mennä yksin niin voisi olla liikaa lähteä ulkomaille yksin ja taitaisin vaan murehtia kaikkea. En tiedä kyllä mitä tekisin. Joku vaellusreissu tai muu luontoloma olisi varmasti mukava. Minullakaan ei ole autoa ja tavallaan olen bussien varassa ja joskus saan jonkun autolla kuljettamaan. Nyt on sellainen tilanne kyllä, että tavallaan olisin kiinnostunut kokeilemaan vaikka mitä. Pidän rauhasta ja viihdyn yksinkin, mutta ei tästä elämästä oikein niitä "muistoja"  tehdä.  

Vierailija
38/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisia retriittejä ja aikuisten leirejä on, itse olen perheellinen mutta unelmoin pääsystä leirille, nyt on vaan lapsiperhelomailua.

Mitä aikuisten leirejä? En ole onnistunut löytämään. Rakastin lapsena leirejä.

Haluan leirille.

Vierailija
39/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junaan voi ottaa polkupyörän mukaan.

Vierailija
40/55 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sulla on loma, minkä ikäinen olet ja mistäpäin? T:toinen yksin lomaileva 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi