Mitä yksinäinen nainen voisi tehdä yksin kesälomalla Suomessa?
Ei sukulaisia / kavereita joiden luona voisi yöpyä. Ei aitoa käytössä.
Ahdistaa taas tuleva loma.
Kommentit (55)
No ala vähän pitämään yhteyttä tuttuihin. Kysy vaikka että mitä kuuluu. Kysy jotakuta kahville.
Yksin voi käydä pyöräilemässä, uimassa, risteilyllä.
Maatilamatkailu
Bussilla hotellilomalle johonkin kaupunkiim jos kaupunkilomailu on juttusi
Kesäkaupungeissa on paljon tapahtumia joissa voi olla yksinkin.
Pyöräillä, uida, vaeltaa,
Kesäteatteriin?
Käy Puijon tornissa. Junalla Kuopioon ja bussilla Puijolle.
Aika noloa jos yksin olo ahdistaa ja itse et keksi tekemistä.
voi tehdä ihan mitä itse haluaa. mutta mielestäni on kyllä parasta laiskotella kotona.
Jotkut bussifirmat järjestävät erilaisia ja eri pituisia valmismatkoja. Niillä olisi matkaseuraakin.
Ryyppää ja Runkkaa tai haet baareista panoseuraa.
Äh, sama homma. Kesällä 3 viikko lomaa, enkä tiedä mitä tekis.
Pitänee Helsingissä käydä elokuvissa (Imax), ja äidin luona sitten myös. Uudet lenkkarit ostan ja käyn joka päivä sit lenkillä... Muuta en ole vielä keksinyt.
t. semi-yksinäinen-mies
Eikös vr:llä ole tarjouksia halvoista junakyydeistä kesäajaksi. Matkustele ja yövy halvoissa hostelleissa, matkustajakodeissa tai hommaa mies ja yöksi hänen luo
lähe käymään vaikka Hämeenlinnassa. N32
Matkusta junalla jonnekin lähelle tai kauas.
Vierailija kirjoitti:
voi tehdä ihan mitä itse haluaa. mutta mielestäni on kyllä parasta laiskotella kotona.
Mä olen aina kotona, välillä ok mutta ei aina :(
Mene vapaaehtoistyöleirille. Parannat enkkua ja oot ihmisten kanssa.
Mene päiväksi festareille, jos jossain on sinua kiinnostavia esiintyjiä. Erittäin jees myös yksin, menen itsekin taas tänä kesänä👍 Julkisilla pääsee yleensä hyvin ja suht edullisesti, jos ostaa matkan ajoissa.
Mene vapaaehtoiseksi jonkun kesätapahtuman järjestelyihin. Saat kivaa tekemistä ja ihmiskontakteja, mahdollisesti ihan pidempiaikaisia tuttuja. Aiemmin mainittu ryhmämatka on myös hyvä idea, jos löytyy kiinnostava kohde.
Viime kesänä tein naapurikaupunkiin jotain päivän retkiä, kävin leffassa tms. Mutta tosiaan lisää vinkkejä otetaan vastaan.
Yllättävän vähän voi tarvita siihen että yksinäisyys talttuu. On sulla varmasti jotain sukulaisia tai etäisiä tuttuja. Vähän yhteyttä silloin tällöin.
Riippuu mistä tykkää. Itse tykkään käydä vaellusreissuilla, ja siinä menee helposti lähes viikko kun Helsingistä lähtee kohti pohjoista ja talsii vaikka 80km tunturimaisemissa ilman kiirettä. Jos olisi enemmän rahaa, niin vuokraisin auton ja lähtisin ajelemaan Pohjois-Norjaan.
Jos olet hyvännäköinen niin voit tulla lomailemaan minun sänkyyni.