Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mieheni tykkää julkaisuistani somessa - mieheni reaktio järkyttää

Vierailija
19.05.2019 |

Eli ollaan erottu tuon exän kanssa jo 3 vuotta sitten. Erottiin ihan hyvissä väleissä ja moikataan, kun tavataan eli ei soitella tai viestitellä toisillemme, koska ei vaan ole mitään asiaa (ei yhteisiä lapsia, lemmikeitä, omaisuutta tms.). Tottakai pystymme iloisesti moikkaamaan ja jopa vaihtamaan muutaman sanan, jos joskus harvoin jossain törmätään...

Seuraamme toisiamme instassa ja facebookissa, koska eipä ole käynyt mielessäkään poistella, kun kumpikaan ei ole aiheuttanut MITÄÄN draamaa tai ongelmia mihinkään suuntaan. Myös tykätään puolin ja toisin toistemme julkaisuista...

Tänään exäni sattui tykkäämään päivityksestäni, jossa olen uuden kumppanini kanssa mökillä käymässä. Mieheni tottakai näki, kuka julkaisusta tykkäsi, kun olin hänet merkinnyt kuvaan. Alkoi sen päiväinen raivoaminen, että miksi tuo exäni tykkäsi ja onko sillä jotain takaa-ajatuksia, pitääkö häntä pilkkanaan, pannaanko me vielä hänen selän takana ym.! Olin aivan järkyttynyt... Ei hänessä ole tässä 2 vuoden aikana ollut mitään mustasukkaisuuden merkkejä ja nyt joku v*tun kuvan tykkääminen sai hänet ihan pois tolaltaan! Helvetti sentään...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko suhteenne muuttunut alkuhuuma symbioosista arkipäiväisemmäksi, minkä myötä mies ei ole enää niin varma sinun suhteesi kuin aiemmin? 

Vierailija
22/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi te jonkun heippa tutun exän kanssa vuosien takaa tykkäilette toistenne kuvista:DD Olitko exän kanssa yksissä 13veenä? Sitte tän ehkä just ja just ymmärtäis.

Niin miksi ei? Kun erottiin oltiin 25v. ja suhteemme kesti 5 vuotta. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi AP:n on pidettävä kiinni exästä? En ymmärrä.

Niin. Nyxän reaktio oli toki varmaankin ylimitoitettu, mutta en minäkään ymmärrä, miksi pitää väen väkisin kaveerata exän kanssa. 

Jos itse olisin poikkeuksellisen hyvissä väleissä jonkun eksäni kanssa, en olisi edes eronnut. 

Kaveerata? En minä hänen kanssaan kaveeraa. Minusta kaveeraaminen olisi sitä, että viestitellään, soitellaan, nähdään jne. Mitään näistä en harrasta exäni kanssa :D ap

No miksi sinun pitää sitten roikottaa moista yhdentekevää tyyppiä somessa?

Miestäsi loukkaa se, että roikotat entisiä panojasi somessa. Jos miehesi tunteet merkitsevät sinulle jotain, poistat eksäsi. Se on juuri niin yksinkertaista.

Minua myös loukkaa se, että mieheni voi huutaa minulle, että minä paneskelen vielä exäni kanssa siksi, koska hän sattui tykkäämään kuvasta... Minä en vaan tuollaista ymmärrä yhtään, kun ei ole mitään mistä oikeasti pitäisi raivostua ja olla huolissaan... Eri juttu, jos exäni pommittaisi jollain viesteillä ja soittelisi lauantaiöisin jotain kännisiä itkupuheluita... ap

Kannattaa valita taistelunsa. 

Vierailija
24/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdallani kumppani jäi kiinni juurikin tuon tykkäilyn takia. Asiaa ihmettelin itsekseni ja hieman seurailin tilannetta. Treffeillään käytiin ex:n kanssa ja pikku panoilla. Nostin ihan kivan paskamyrskyn asiasta ja tietty heitin pihalle. Kävin vielä panemassa ko henkilön parasta kaveria eron jälkeen ja tietty tiedotin asiasta. Menetti minut ja parhaan kaverinsa.

Vierailija
25/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko suhteenne muuttunut alkuhuuma symbioosista arkipäiväisemmäksi, minkä myötä mies ei ole enää niin varma sinun suhteesi kuin aiemmin? 

Itselläni kävi juuri toisin päin. Suhteen alussa olin raivoisan mustasukkainen eksistä ja viestittelyistä (ja oli kyllä syytäkin, mutta ei siitä sen enempää), mutta ns. "arjen alettua" ei voisi enää vähempää kiinnostaa mitä tuo somessa tekee ja kenen kanssa. Tai muutenkaan. Ihan sama.

Vierailija
26/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan käsitä ihmisiä, joiden on pakko poistaa kaikki exiin viittaavakin elämästään. Minusta se on sairasta ja kertoo lähinnä siitä, ettei eroa olla käsitelty.

Musta antaa ihmisestä vaan fiksun ja tasapainoisen kuvan, jos tämä on väleissä exänsä/exiensä kanssa. Itse en ole koskaan kusipäisten miesten kanssa seurustellut ja suhteet loppuneet muista syistä kuin siitä, ettei toinen olisi riittävän ”kiva”. Ehkä seksi ei ole ollut hyvää, ehkä miehen lapset ovat olleet liikaa yms. Ei suhteen loppuminen tarkoita minulle sitä, etten voisi pienen tauon jälkeen nähdä toista kaverina!

Mustasukkaisuuden näyttäminen on ihan oikeasti sairasta.

Vierailija
27/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ihan täysin sun miehen reaktion. En itekään tykkäis tuommoisesta.. Aina voi miettiä miltä asia tuntuis toisinpäin?

Täytyy sanoa, että ei tuntuisi miltään, jos joku vaimon ex tykkäisi vaimon somepäivityksestä.

Selittäisikö joku, miksi sen pitäisi tuntua pahalta?

Vierailija
28/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni kävi juuri toisin päin. Suhteen alussa olin raivoisan mustasukkainen eksistä ja viestittelyistä (ja oli kyllä syytäkin, mutta ei siitä sen enempää), mutta ns. "arjen alettua" ei voisi enää vähempää kiinnostaa mitä tuo somessa tekee ja kenen kanssa. Tai muutenkaan. Ihan sama.

Niin siis kun toisille on ok, että tulee se hälläväliäarki ja toiset yrittävät pitää sitä kipinää hengissä loppuun asti. 

Vierailija
29/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan käsitä ihmisiä, joiden on pakko poistaa kaikki exiin viittaavakin elämästään. Minusta se on sairasta ja kertoo lähinnä siitä, ettei eroa olla käsitelty.

Musta antaa ihmisestä vaan fiksun ja tasapainoisen kuvan, jos tämä on väleissä exänsä/exiensä kanssa. Itse en ole koskaan kusipäisten miesten kanssa seurustellut ja suhteet loppuneet muista syistä kuin siitä, ettei toinen olisi riittävän ”kiva”. Ehkä seksi ei ole ollut hyvää, ehkä miehen lapset ovat olleet liikaa yms. Ei suhteen loppuminen tarkoita minulle sitä, etten voisi pienen tauon jälkeen nähdä toista kaverina!

Mustasukkaisuuden näyttäminen on ihan oikeasti sairasta.

No jaa. Pienissä määrin mustasukkaisuus ja jopa sen näyttäminen on ihan normaalia. 

Vierailija
30/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan kertoo vain sen, että miehesi on pikkusieluinen ja kostonhimoinen luonteeltaan. Ei kenellekkään muuten tulisi mieleen epäillä eksällä olevan jotakin taka-ajatuksia kuittailuista tms. Mies itse ilmeisesti tykkäilee eksiensä kuvista kuittailu ja panettelu mielessä...!?

Itse haluan seurustella ihmisen kanssa, joka lähtökohtaisesti ajattelee muista hyvää eikä ole heti epäilemässä toisen tarkoitusperiä. Mieti, onko miehen käytös muutenkin tän suuntaista? Ei kulaan jaksa olla yhdessä ikuisesti pahanilmanlinnun kanssa ..

Vierailija
31/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hyvä hetki nostaa kytkintä. Ennenkuin on yhteiset lainat ja lapset. Tuollainen luonteenpiirre pahenee vaan. Ihan pimeä reaktio mieheltäsi.

Vierailija
32/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et senään laittele sydämiä yhden illan panoille parisuhteessa ollessasi kuten jotkut...

Vierailija
33/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi AP:n on pidettävä kiinni exästä? En ymmärrä.

Niin. Nyxän reaktio oli toki varmaankin ylimitoitettu, mutta en minäkään ymmärrä, miksi pitää väen väkisin kaveerata exän kanssa. 

Jos itse olisin poikkeuksellisen hyvissä väleissä jonkun eksäni kanssa, en olisi edes eronnut. 

Kaveerata? En minä hänen kanssaan kaveeraa. Minusta kaveeraaminen olisi sitä, että viestitellään, soitellaan, nähdään jne. Mitään näistä en harrasta exäni kanssa :D ap

Minua on syytetty exän perään haikailusta, kun silloiselle tyttöystävälleni paljastui etten halunnut takaisin exälle lahjaksi antamiani koruja. Ei kestänyt kauaa se suhde.

Vierailija
34/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista toimintaa mieheltä jos vain tykkäyksistä on kysymys

mies51v

Vierailija
35/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi te jonkun heippa tutun exän kanssa vuosien takaa tykkäilette toistenne kuvista:DD Olitko exän kanssa yksissä 13veenä? Sitte tän ehkä just ja just ymmärtäis.

Niin miksi ei? Kun erottiin oltiin 25v. ja suhteemme kesti 5 vuotta. Ap

Aika kauan kesti suhteenne.  Jos tosiaan haluat pitää nykyisen miehesi, niin lopeta kaikki yhteydenpito entisten rakastajien kanssa.  Mikä estää lopettamasta suhdetta exään?  Ilmeisesti syvällä mielessäsi oleva kaipaus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi