Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mieheni tykkää julkaisuistani somessa - mieheni reaktio järkyttää

Vierailija
19.05.2019 |

Eli ollaan erottu tuon exän kanssa jo 3 vuotta sitten. Erottiin ihan hyvissä väleissä ja moikataan, kun tavataan eli ei soitella tai viestitellä toisillemme, koska ei vaan ole mitään asiaa (ei yhteisiä lapsia, lemmikeitä, omaisuutta tms.). Tottakai pystymme iloisesti moikkaamaan ja jopa vaihtamaan muutaman sanan, jos joskus harvoin jossain törmätään...

Seuraamme toisiamme instassa ja facebookissa, koska eipä ole käynyt mielessäkään poistella, kun kumpikaan ei ole aiheuttanut MITÄÄN draamaa tai ongelmia mihinkään suuntaan. Myös tykätään puolin ja toisin toistemme julkaisuista...

Tänään exäni sattui tykkäämään päivityksestäni, jossa olen uuden kumppanini kanssa mökillä käymässä. Mieheni tottakai näki, kuka julkaisusta tykkäsi, kun olin hänet merkinnyt kuvaan. Alkoi sen päiväinen raivoaminen, että miksi tuo exäni tykkäsi ja onko sillä jotain takaa-ajatuksia, pitääkö häntä pilkkanaan, pannaanko me vielä hänen selän takana ym.! Olin aivan järkyttynyt... Ei hänessä ole tässä 2 vuoden aikana ollut mitään mustasukkaisuuden merkkejä ja nyt joku v*tun kuvan tykkääminen sai hänet ihan pois tolaltaan! Helvetti sentään...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yrittää saada minut poistamaan tuon exän kavereistani... Siihen en suostunut, koska en koe sille mitään tarvetta!? Eri juttu, jos exäni lähettelisi jotain viestejä tai kommentoisi noihin kuviin jotain, mutta ei hän ole tehnyt MITÄÄN sellaista... ap

Vierailija
2/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehesi ei ennen ole ollut mustasukkainen vaikka seuraatte toisianne somessa ja olette hyvissä väleissä? Vai eikö hän ole tiennyt siitä? Onko miehesi muuten mustasukkaista tai muissa yhteyksissä helposti raivostuvaa sorttia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex,kex,sex,

Vierailija
4/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi AP:n on pidettävä kiinni exästä? En ymmärrä.

Vierailija
5/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä jäät yksin.

Vierailija
6/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miehesi ei ennen ole ollut mustasukkainen vaikka seuraatte toisianne somessa ja olette hyvissä väleissä? Vai eikö hän ole tiennyt siitä? Onko miehesi muuten mustasukkaista tai muissa yhteyksissä helposti raivostuvaa sorttia?

Ei ole ollut enkä tiedä tietääkö hän... Helposti hän sen olisi selvittänyt ajat sitten, jos häntä olisi se jotenkin kiinnostanut... Mutta nyt hän koki tuon jonain loukkauksena itseään kohtaan, kun exäni tykkäsi yhteiskuvastamme... En tajua... Ap

Vierailija
7/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Nyxän reaktio oli toki varmaankin ylimitoitettu, mutta en minäkään ymmärrä, miksi pitää väen väkisin kaveerata exän kanssa. 

Jos itse olisin poikkeuksellisen hyvissä väleissä jonkun eksäni kanssa, en olisi edes eronnut. 

Vierailija
8/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se on olla av-matami:( Ne pistää miesten päät niin sekasin että nyxät sekoaa ja exät ei pääse koskaan yli ja nextät kuolaa ja odottaa vuoroaa<3

Vierailija
9/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin pidettävä kiinni!? Jos nyt ei ole käynyt mielessä poistella jostain somesta exiä, niin onko se kiinni pitämistä? Eri juttu, jos olisi häiriköintiä tai ero olisi ollut riitaisa, niin varmasti olisin poistanut ja estänyt... ap

Vierailija
10/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten paljon helpompaa on elämä ilman somea.

Vierailija
11/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä pistäisin oman suhteen exien edelle.

Vierailija
12/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Nyxän reaktio oli toki varmaankin ylimitoitettu, mutta en minäkään ymmärrä, miksi pitää väen väkisin kaveerata exän kanssa. 

Jos itse olisin poikkeuksellisen hyvissä väleissä jonkun eksäni kanssa, en olisi edes eronnut. 

Kaveerata? En minä hänen kanssaan kaveeraa. Minusta kaveeraaminen olisi sitä, että viestitellään, soitellaan, nähdään jne. Mitään näistä en harrasta exäni kanssa :D ap

Vierailija
13/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten, jos nykyinen suhteesi on sinulle tärkeä niin 1. rauhoitu 2. kuule miehesi ärsytys 3. älä ala itse raivota tai uhkailla. 

Miehelläsi nousi joku primitiivireaktio ja se menee ohi ihan yhtä nopeasti kuin tulikin, jos suhtaudut siihen itse rakentavasti. Jos taas itse alat suuttua, uhkailla jne niin teillä menee asiat kumman nopeasti kumman solmuun. 

Vierailija
14/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveerata? En minä hänen kanssaan kaveeraa. Minusta kaveeraaminen olisi sitä, että viestitellään, soitellaan, nähdään jne. Mitään näistä en harrasta exäni kanssa :D ap

No miksi sinun pitää sitten roikottaa moista yhdentekevää tyyppiä somessa?

Miestäsi loukkaa se, että roikotat entisiä panojasi somessa. Jos miehesi tunteet merkitsevät sinulle jotain, poistat eksäsi. Se on juuri niin yksinkertaista.

Vierailija
15/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi te jonkun heippa tutun exän kanssa vuosien takaa tykkäilette toistenne kuvista:DD Olitko exän kanssa yksissä 13veenä? Sitte tän ehkä just ja just ymmärtäis.

Vierailija
16/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ihan täysin sun miehen reaktion. En itekään tykkäis tuommoisesta.. Aina voi miettiä miltä asia tuntuis toisinpäin?

Vierailija
17/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän ihan täysin sun miehen reaktion. En itekään tykkäis tuommoisesta.. Aina voi miettiä miltä asia tuntuis toisinpäin?

Jos siis kumppanisi ex tykkäisi jostain kuvasta, niin saisit kumppanillesi jotkut mielipuoliset raivarit? Syystä että? Olet epävarma asemastasi?

Vierailija
18/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taakaa-ajatuksia. Ja edestäkin.

Vierailija
19/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi sinun pitää sitten roikottaa moista yhdentekevää tyyppiä somessa?

Miestäsi loukkaa se, että roikotat entisiä panojasi somessa. Jos miehesi tunteet merkitsevät sinulle jotain, poistat eksäsi. Se on juuri niin yksinkertaista.

Minua myös loukkaa se, että mieheni voi huutaa minulle, että minä paneskelen vielä exäni kanssa siksi, koska hän sattui tykkäämään kuvasta... Minä en vaan tuollaista ymmärrä yhtään, kun ei ole mitään mistä oikeasti pitäisi raivostua ja olla huolissaan... Eri juttu, jos exäni pommittaisi jollain viesteillä ja soittelisi lauantaiöisin jotain kännisiä itkupuheluita... ap

Vierailija
20/35 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siis kumppanisi ex tykkäisi jostain kuvasta, niin saisit kumppanillesi jotkut mielipuoliset raivarit? Syystä että? Olet epävarma asemastasi?

Oliko tässä nyt oikeasti saatu mielipuoliset raivarit vai vaan raivarit? Ja kukapa olisi 24/7/365 ihan satavarma omasta asemastaan? Ja toisen elämässä voi olla jotain muutakin vaikkapa isä kuollut tai mummo saattohoidossa tai töissä uupumisen partaalla, mikä vaikuttaa omaan reaktioherkkyyteen. 

Minun miesystävälläni on sellaisia kuvankauniita nuorempia naisia ystävinä eikä normaalisti aiheuta reaktoita, mutta joskus kyllä ärsyttää, myönnän. Eikä se liity silloin välttämättä siihen, mitä he ovat tehneet vaan minun ja miehen väleihin tai minun oman elämäni jamaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän