Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassakapulan käyttö kuuluu takana ostostensa kanssa olevalle

Vierailija
19.05.2019 |

Koska hän tulee jonoon jälkimmäisenä ja siitä aiheutuu tilanne, että ostokset pitää erottaa, on kapulan käyttö hänen asiansa.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edellä oleva ei ole laittanut kapulaa, ladon ostokset hänen ostostensa perään. Yleensä hän sitten joutuu kassalle selittelemään, etteivät nuo ole hänen. :)

Onpas hurja meininki.

Vierailija
22/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edellä oleva ei ole laittanut kapulaa, ladon ostokset hänen ostostensa perään. Yleensä hän sitten joutuu kassalle selittelemään, etteivät nuo ole hänen. :)

Entäs jos dementtinen mummo ostaa ja pakkaakin ne kaikki itselleen ja jäät sitten siihen seisomaan tampiona ilman ostoksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitäisi laittaa kapula ostosten perään. Kapulan laittamien on merkki seuraavalle, että hän voi alkaa latomaan omia ostoksiaan. Joskushan on ollut ongelmana se, että seuraava tunkee ostoksensa hihnalle, vaikka edellisen ostoskärri ei ole vielä tyhjä.

Vierailija
24/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, aivan sama. Itse laitan sen kapulan sekä ostosteni eteen että taakse (mikäli edessäoleva ei ole kapulaa laittanu), ei ole niin suuri vaiva, että jaksais ärsyyntyä, jos joku ei kapulaa laita tai että jaksais olla laittamatta sitä seuraavaa varten.

Vierailija
25/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos dementtinen mummo ostaa ja pakkaakin ne kaikki itselleen ja jäät sitten siihen seisomaan tampiona ilman ostoksia?

No toki tässä voi käyttää harkintaa, dementiamummon kohdalla laittaisin kapulan itse, mutta eipä ole semmoisia osunut kohdalle. :)

Vierailija
26/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on  varmaan näitä ulalla olevia, jotka seisoskelee siellä hihnan alkupäässä autuaana kattoa katsellen, vaikka ostoksesi ovat jo aivan ovella ja hihnalla olisi tilaa jo seuraavan asiakkaan ostoksille, joka ei kuitenkaan ylety ottamaan sitä kapulaa edes itse koska olet s*tana vieköön siinä edessä unelmoimassa.

"Anteeksi, voisitko antaa kapulan/anteeksi, voisitko väistää". Olipas kamalan vaikea ongelma ja niin hirveän vaivalloinen ratkaisu siihen.

Vierailija
27/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on  varmaan näitä ulalla olevia, jotka seisoskelee siellä hihnan alkupäässä autuaana kattoa katsellen, vaikka ostoksesi ovat jo aivan ovella ja hihnalla olisi tilaa jo seuraavan asiakkaan ostoksille, joka ei kuitenkaan ylety ottamaan sitä kapulaa edes itse koska olet s*tana vieköön siinä edessä unelmoimassa.

"Anteeksi, voisitko antaa kapulan/anteeksi, voisitko väistää". Olipas kamalan vaikea ongelma ja niin hirveän vaivalloinen ratkaisu siihen.

Joo ja sitten se unelmoija kääntyy toljottamaan ja toljottaa siinä vaan suu auki että mitä tuokin tuossa kehtaa määräillä minun kaupassaolemistani, minähän olen kaupassa aivan kuin itse haluan!

Vierailija
28/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta usein takana oleva ei yllä sitä ottamaan.

Sen vuoksi edellä olevan tehtävä onkin ojentaa vasemmalla kädellään kapula takana olevan oikeaan käteen lausuen "Maksan vain omani, kautta Apollon!" oikean käden osoittaen kohti aurinkoa, vastaanottaja taas sanoo "Kuten minä omani, kautta Jupiterin!" vasemman käden noustessa suorana alhaalta pystysuorasti ylös. Tässä kohtaa muut jonossa olijat menevät kyykkyyn, kassa lyö kongia ja perässä oleva laskee kapulan hihnalle. Kapulan vaihtajat halaavat.

Tämä oli pakko ottaa talteen, jotta voi nauraa myöhemmin! 😆😆😆 Kohta kauppaan, ehkä ei pokka pidä!

Vierailija
29/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on kenen tehtävä se on? Itse laitan kapulan aina ostosteni jälkeen, enkä myöskään pahastu jos joudun laittaa kapulan paikoileen myös ennen ostosteni asettamista hihnalle

Juuri näin. Mietin, että ne ihmiset, jotka tekee tästä ongelman tekee ongelmia varmaan kaikesta 😂. Luulis olevan stressaava elämä.

Vierailija
30/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai se joka on kassalla maksamassa laittaa kapulan. "Tähän loppuvat ostokseni." Kapula.

Vierailija
31/31 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se kassakapulan laittaminen siihen hihnalle niin iso homma, että kauppojen pitäisi palkata jokaiselle kassalle oma kassakapulanlaittaja, ettei asiakkaiden tarviste vaivautua moiseen urakkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän