Mies ei anna laittaa anoppilaan toppia
Olisin laittamassa tänään anoppilaan topin ja farkkuhameen olen hoikka. Tykkään tosta asusta paljon mieheni mielestä ei missään nimessä.. kuulemma liian avonainen hah ja toppi on perusmallinen toppi ei avoselkäinen yms hameessa en näe ongelmaa vaikka lyhyt onkin koska olen hoikkasäärinen. Mielestäni en näytä tossa tyrkylle...
Tosiaankin olen laittamassa poolotopin päälleni helteellä...
Häpeääkö ikääni kun olen nuorempi kuusivuotta? :(
Kommentit (42)
Ehkä mies toivoo, että vaatteet peittäisivät huonon kirjoitustaitosi.
Anoppi ja appi voivat olla vanhanaikaisia, jolloin avonainen paita voi olla iso ei. Sellaisetkin missä näkyy olkapäät
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies toivoo, että vaatteet peittäisivät huonon kirjoitustaitosi.
Väliäkö sillä, onhan hän HOIKKA.
Huomasitteko muuten että hän mainitsi olevansa hoikka ja nuori?
Mies nyt vain sattuu tuntemaan perheensä ja tietää millainen mäkätys asiasta tulee tai keskustelunaiheet jäävät junnaamaan toppityyliin. Tulet pahoittamaan mielesi ja mies haluaa välttää sen.
Ilmeisesti mies tuntee vanhempansa. Hän ei kuitenkaan kiellä sinua pukeutumasta muuten miten haluat?
Luin "mies ei anna laittaa anopilleen stoppia"
Mullakin on mies, joka antaa vähän joka tilanteessa ohjeet miten toimia anopin kanssa. Ja haluan kuunnella miestäni, sillä niin säilyy maailmanrauha. Kerran tein oman pääni mukaan mieheltä kysymättä. Ja mielisairas anoppi nosti siitä sellaisen raivon, että ei tulisi mieleen toista kertaa kokeilla.
Useimmiten tilannepukeutumiseen pätee sääntö ”pysy damassa tyylissä kuin muutekin tilanteeseen osalliset ja etenkin isäntäväki”. Eli, jos voit kuvitella anoppisi siihen tai samantyyliseen toppiin, pistä vain päällesi. Jollet voi, keksi jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Mies nyt vain sattuu tuntemaan perheensä ja tietää millainen mäkätys asiasta tulee tai keskustelunaiheet jäävät junnaamaan toppityyliin. Tulet pahoittamaan mielesi ja mies haluaa välttää sen.
Kuinka pitkään tällaista sitten jatketaan? Miehen perheen mielestä burkha ois hyvä ni siihen sit pukeudutaan loppuiän anoppireissut?
Fiksu mies sinulla, jotenkin juntilta kuulostaa toi sun asuste. Kotioloissa ihan kiva.
Mieti tarkkaan haluatko tulla naiduksi tähän sukuun.
Kyllä käytöstavat pitäis hoikallakin olla hallussa.
Jos olet ammatiltasi strippari niin ehkä miehesi haluaa että hänen vanhemmilleen jää mahdollisimman hyvä käsitys sinusta. Mutta laita vaikka verkkosukat ja nahkahame jos siltä tuntuu.
Mun tekis kans mieli nuorempaa hoikkaa toppia. Nam.
Ukko36(btm) kirjoitti:
Mun tekis kans mieli nuorempaa hoikkaa toppia. Nam.
Morjens Pekka Haavisto!
Kuulostat sen verran kypsymättömältä, että veikkaan miehen lähinnä kokevan myötähäpeää..
Muistathan laittaa reilusti glitteriä kans?
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies sinulla, jotenkin juntilta kuulostaa toi sun asuste. Kotioloissa ihan kiva.
Jakkupuku helteellä... suosittelen. Tai sellainen siisti kotelomekko :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käytöstavat pitäis hoikallakin olla hallussa.
Hänellähän on... miten teillä pukeudutaan helteellä?
No lähtökohtaisesti mies haluaa kontrolloida sinua. Oikeasti aikuinen antaisi toisen aikuisen ihan itse valita vaatteensa.