Mies ei anna laittaa anoppilaan toppia
Olisin laittamassa tänään anoppilaan topin ja farkkuhameen olen hoikka. Tykkään tosta asusta paljon mieheni mielestä ei missään nimessä.. kuulemma liian avonainen hah ja toppi on perusmallinen toppi ei avoselkäinen yms hameessa en näe ongelmaa vaikka lyhyt onkin koska olen hoikkasäärinen. Mielestäni en näytä tossa tyrkylle...
Tosiaankin olen laittamassa poolotopin päälleni helteellä...
Häpeääkö ikääni kun olen nuorempi kuusivuotta? :(
Kommentit (42)
Oma valinta tietysti haluaako olla parisuhteessa jossa toine osapuoli joko "antaa" tai "ei anna" aikuisen ihmisen pukeutua oman mielensä mukaan.. mutta mieti nyt vielä.
Toppi ja minari on baariasu. Jos haluat antaa itsestäsi "baarimuija" -kuvan, niin siinähän annat. Jos haluat antaa itsestäsi fiksun kuvan, mietit miten aikuiset pukeutuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käytöstavat pitäis hoikallakin olla hallussa.
Hänellähän on... miten teillä pukeudutaan helteellä?
Tunikaan. Kuinkas muuten?
Pukeudu anoppilaan juuri niin kuin haluat, mutta älä sitten ihmettele, jos muille tarjotaan kahvia ja lohipiirakkaa, sinulle annetaan mehujää. Lapset kun saavat lapsen kohtelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fiksu mies sinulla, jotenkin juntilta kuulostaa toi sun asuste. Kotioloissa ihan kiva.
Jakkupuku helteellä... suosittelen. Tai sellainen siisti kotelomekko :D
nohh farkkuhameita ja toppeja näin viimevuonna paljon tukholmassa En sanoisi juntiksi yhdistelmäksi pahempaakin tiedän :D paljon näkyy myös blogeissa.. oma hameeni on siisti vaalea hame ja toppi valkoinen kivalla leikkauksella oleva eikä tissivako näy itselläni.
Jos ystäväni tulisi tossa asussa kylään luokseni niin en loukkaantuisi.. Miksi se anoppilassa on ongelma? entäs työkaverit ja kaduntallaajat? Jos jonkun aikuisen silmät tippuu tosta päästä niin jotain on vialla.. Tänään näin kaupassa naisen bikineillä se oli liikaa ymmärtäisin jonkun tämmöisen pukeutumisen
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu anoppilaan juuri niin kuin haluat, mutta älä sitten ihmettele, jos muille tarjotaan kahvia ja lohipiirakkaa, sinulle annetaan mehujää. Lapset kun saavat lapsen kohtelun.
hahhhaah käytä sä vaan niitä ballerinojas ja farkkuja helteellä. Minä käytän naisellisia korkokenkiä ja hametta ;) ps: ne ballerinat ei sovi enää viisikymppiselle. Onneksi oma ikäluokkani alkaa pukeutua naisellisemmin :)
Vierailija kirjoitti:
Aijaa.. mistäköhän lähtien sinne on ollu pukukoodi? burkha? Tänään näin naisen juuri ja juuri pyllyn peittävässä paidassa lääkärissä. jos olisi kyykkinyt niin kaikki olisi näkynyt..
Eikö tässä ole ongelma miehen käytöksessä eikä ap:ssa?
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa aikuinen saa pukeutua niinkuin haluaa vaikka perseshortseihin toinen juttu onkin sitten pitääkö joku vai ei..käyttääkö joku kuumalla säällä muka farkkuja ja kauluspaitaa?
Tuosta tilannepukeutumisesta senverran että kahvittelureissu ei kuulu siihen. Häät, rippijuhlat, hautajaiset yms on tilannepukeutumista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies toivoo, että vaatteet peittäisivät huonon kirjoitustaitosi.
Väliäkö sillä, onhan hän HOIKKA.
Huomasitteko muuten että hän mainitsi olevansa hoikka ja nuori?
Ja piiiiitkäsäärinen
Miehesi varmaan häpeää sinua asussasi. On iso kynnys kommentoida kuitenkin puolison pukeutumista.
Voi olla että vaatteet sopivat ruumiinrakenteellesi, mutta voivat näyttää halvalta.
Ajattele tilanne toisin päin. Haluaisitko esitellä miehesi perheellesi jos hän olisi pukeutunut kuin nämä parinkympin rattopojat etelässä?
Jos mies pyytää sinua pukeutumaan pikkuisen peittävämmin vanhempiensa luokse, niin tuskin hän tekee sitä syyttä. Jos ei suhteessa ole muuta kontrollointia niin luultavasti kyseessä on vain se, että hän toivoisi että teet hyvän vaikutuksen hänen vanhempiinsa.
Noh, kuulostaa melko teiniltä pukeutumiselta?
Olen itsekin hoikka (ja nuori? 31 vuotias!), mutta kyllä katson mitä ihmisten ilmoille laitan päälle. Kivoja, viileitä kesävaatteita saa muutenkin yhdistettyä, kun toppi ja lyhyt hame. Esim. pellavaa, sifonkia, silkkiä..
Hahah..
Minulle tulee tästä mieleen kun vanhemmillani oli joskus vuosia sitten grillijuhlat ja veljeni toi sinne uuden tyttöystävänsä. Kaikki tulivat toki kesävaatteissa mutta veljen uusi tyttis veti kyllä potin kotiin. Vaatteet muistuttivat enemmän alusvaatteita.
Kaiken huippu oli kun puoli sukua pääsi näkemän toisen tytön ulommista häpyhuulista tämän istuessa kun hame oli niin lyhyt ja stringit liian tiukat. Nauretaan jutulle vieläkin.
Apua :D Järkyttävää! Onko veli ja häpyhuuli naikkonen vielä yhdessä? Ompa kamalaa! Nolottaa ihan toisen puolesta :-D Se on sitä, kun ei ole tilannetajua ;)
Eikö muka toppi ja hame ole ihan normaali asu kesällä? Joku täällä horisee jo käytöstavoistakin. Huhheijaa. Aikuiset ihmiset päättäkööt itse, mitä ylleen pukevat.
Eivät ole. Se oli sellainen lyhyempi juttu. Jostain syystä.
Tietenkin olisi pitänyt mennä sanomaan eikä nauraa selän takana, mutta kukaan ei kehdannut.
Huomasiko veli tätä häpyhuuli tempausta? En itsekään olisi kyllä kehdannut mennä sanoon :D
Toppi ja minihame on baariasu, ei vierailuasu mihinkään.
Toppi ja minihame on myös erään vanhan ammatin työasu.
Ehkäpä miehesi haluaa sinun näyttävän vaimomatskulta.
Mä laittaisin pitkähihaisen sifonkisen kesäpaidan, josta kuultaa aivan kaikki läpi.