Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies ei anna laittaa anoppilaan toppia
19.05.2019 |
Olisin laittamassa tänään anoppilaan topin ja farkkuhameen olen hoikka. Tykkään tosta asusta paljon mieheni mielestä ei missään nimessä.. kuulemma liian avonainen hah ja toppi on perusmallinen toppi ei avoselkäinen yms hameessa en näe ongelmaa vaikka lyhyt onkin koska olen hoikkasäärinen. Mielestäni en näytä tossa tyrkylle...
Tosiaankin olen laittamassa poolotopin päälleni helteellä...
Häpeääkö ikääni kun olen nuorempi kuusivuotta? :(
Kommentit (42)
Mulle jäi epäselväksi ap että olitko siis hoikka?
Entäs sääret? Vaikea vastata kun et kerro näin olennaisia asioita :(
Ikäkysymyskin jäi hämäräksi. Ethän vaan ole vanhempi kuin mies?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tämän ani harvan kerran kannattaa joustaa pukeutumisessa. Ymmärsin, että vain anoppilaan mennessä mies ehdottaa hillittympää pukeutumista.
Joka tilanteessa ei kannata näyttää sitä omaa tahtoa.