Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"En murehdi. On jännää, että mulla ei ole mitään stressiä sen suhteen", Lindström sanoo tulevasta.

Vierailija
19.05.2019 |

https://duunitori.fi/tyoelama/tyoministeri-menetti-tyonsa-jari-lindstrom

No ei kai, kun saa seuraavat kaksi vuotta ihan mukavaa sopeuttamisrahaa, toisin kuin muut työttömät. En minäkään murehtisi, kun nyt parin viikon päästä jään työttömäksi, jos jostain mulle maksettaisiin varma raha seuraavat kaksi vuotta.

Että tuo ihminen kehtaa todistaa typeryyttään vieläkin lehtien palstoilla!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindströmille monet asiat on jänniä. Vielä voi tulla parin vuoden kuluttua eteen jännempi jännä.

Vierailija
2/5 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lindströmiä huolestuttaa lähinnä se, jos hallitusneuvottelut venyvät. Silloin hän joutuisi ramppaamaan EU- kokouksissa Suomen alkavan EU-puheenjohtajuuskauden takia. Siihen ei ole intoa."

Ai ei työn perässä matkustelu kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies on nykyään kaikkea sitä mistä ministerinä ollessaan suomalaisia työttömiä syytti, koomista.

Vierailija
4/5 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos ihmistä ei kiinnosta hakea töitä, mielestäni se on tuomittavaa toimintaa." Näin sanoo Lindström, joka itse kylläkin aikoo keskittyä kirjan kirjoittamiseen seuraavaksi.

Vierailija
5/5 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä siinä, kun raha rullaa tilille toimettomanakin ja varmasti jonkinlainen rahantulo jatkuu myös sen parin vuoden jälkeen kun nimellinen sopeuttamisraha loppuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi