Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko ihmistä/ihmisiä joiden seurassa tulee selittämätön paha olo?

Vierailija
19.05.2019 |

Miten sen kuvailisi parhaiten, jonkilainen pahuus joka huokuu ihmisestä vaikka ulkokuori voi olla näennäisen ystävällinen. Tunnen tällaisen naisen ja aina kohdatessa hänet tulee tunne että haluan äkkiä pois tilanteesta. Voiko pahuuden aistia vai onko kyse ei yhteen sopivista kemioista?

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolla on taito myrkyttää ympäristöä sellaisella kierolla, passiivis-aggressiivisella tyylillä.

Vierailija
62/62 |
20.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin minuun vaikuttavat myös elokuvat ja viihde. Olen pari kertaa tuntenut selittämätöntä ahdistusta jonkun seurassa, kunnes olen nähnyt jonkin vanhan elokuvan tai tv-sarjan, mikä on selittänyt asian. Vaikka elokuva tai sarja olisi jo unohtunut, niin mielikuvat tietyn näköisistä ja tyyppisistä ihmisistä näyttävät pysyvän alitajunnassa.

Onko kukaan muu huomannut samaa?

Koen selittämätöntä huonoa oloa oranssipaitaisten miesten lähellä, niskavillani suorastaan nousevat pystyyn.

Lisäksi huomaan hermoilevani noin 15-vuotiaiden tyttöporukoiden lähettyvillä. Olen varuillani ja pälyilen heitä.

Minulla on kylläkin pätevä selitys "pahan läsnäololle": vaikka tapahtumista on jo vuosikymmeniä, niin pahin kiusaajani pukeutui oranssiin paitaan. Lisäksi isoissa porukoissa liikkuvat teinitytöt solvasivat minua ja sylkivät päälleni ohi kulkiessaan.

Epäilen suuresti, että oransseissa paidoissa tai teinitytöissä olisi pahaa karmaa, vaikka intuitioni toista väittääkin :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla