Mies kehuu muita naisia minun kuullen?
Kehutteko omassa suhteesaa vai loukkaannutteko yhtään?
Kommentit (98)
Kyllä minä voin miehelle kertoa, jos telkkarissa on minun mielestä kuuma mies.
Tarkoittanette vain ulkonäön kehumista, kun eihän telkkarissa näkyvistä naisista paljon muutakaan voi tietää.
Olenko jotenkin outo kun en ymmärrä kysymystä. Mitä pahaa siinä on, jos joku näkee muissa ihmisissa paljon hyvää ja kehuu heitä? Minusta paljon kamalampi on sellainen, joka joko ajan haukkuu ja moittii toisia ihmisiä.
Exäni oli tuollainen, minusta ei kuulu hyviin käytöstapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittanette vain ulkonäön kehumista, kun eihän telkkarissa näkyvistä naisista paljon muutakaan voi tietää.
Olenko jotenkin outo kun en ymmärrä kysymystä. Mitä pahaa siinä on, jos joku näkee muissa ihmisissa paljon hyvää ja kehuu heitä? Minusta paljon kamalampi on sellainen, joka joko ajan haukkuu ja moittii toisia ihmisiä.
Olin itsekin tulossa kommentoimaan tätä, että minä ainakin paljon mieluummin kuuntelen positiivisia asioita kuin sellaista valitusta ja nillitystä.
Haluaako että olisit mustis?
Huono itsetunto tai röyhkeä. Itsekäs
Juntit on juntteja.
Jos poikani alkaisi ylistää muita naisia avovaimonsa kuullen niin kalauttaisin lusikalla kalloon.
Mutta hän on hyvin kasvatettu ja hyväkäytöksinen, eikä ikinä tekisi niin.
Miehen voi valita hyvin ja huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä voin miehelle kertoa, jos telkkarissa on minun mielestä kuuma mies.
Ehkä ei kannattaisi...
Ei mun mies kyllä kommentoi mun kuullen. Kommentoikoon kaveriporukassa tai päänsä sisällä, mutta omituista jos pitäisi mulle kommentoida. Tietysti riippuu myös vähän mitä kommentoi ja mihin sävyyn. Aika eri asia kommentoida vaikka jonkun hyvää tyyliä tai raikasta ja pirteää olemusta kuin hyvää persetta tai isoja tisseja tai muuta seksuaalista. Oon kyllä joskus itsekin kommentoinut jotain vastaan tulevaa naista miehelleni, että olipa kaunis tai olipa kiva mekko päällä. Mut toki eri asia se taas..
Vierailija kirjoitti:
Juntit on juntteja.
Jos poikani alkaisi ylistää muita naisia avovaimonsa kuullen niin kalauttaisin lusikalla kalloon.
Mutta hän on hyvin kasvatettu ja hyväkäytöksinen, eikä ikinä tekisi niin.
Miehen voi valita hyvin ja huonosti.
90% naisista tekee tätä, mutta naisten kohdalla se on tietenkin eri asia.
Mun exä olis samanlainen. Kommentoi aina kun telkkarissa, pihalla missä vaan tuli vastaan naisia, ja mitä nuorempia sen parempi. Aina miettiä ääneen kuinka pantava se oli ja minkälainen karvotus alapäässä (olikohan posliini ja muuta tyhmää). Kyseli myös kun oltiin uimassa, että minkälaisia sheivauksia näky suihkussa. Ja sanoin monta kertaa ettei kiinnosta ja voiko lopettaa ääneen kommentoinnin. Ei voinu ja ei varmaan ole yllätys, että nykyisin on exä. Pitikin tuhlata pari vuotta aikaa omasta elämästä semmoiseen urpoon😠
Juokse ap kun vielä voit. Ei tule muuttumaan!
Ei tekis jos et antaisi tehdä tai hyväksyisi sitä
Minusta se on tilannetajuttomuutta ja junttia käytöstä. Exäni oli tuollainen, ja kaiken huipuksi ei koskaan sanonut minusta mitään hyvää, mutta muita naisia jaksoi minulle auliisti kehua. Meni maku mieheen ja hän onkin nyt ex kun ymmärsin hänen junttiutensa.
Vierailija kirjoitti:
Mun exä olis samanlainen. Kommentoi aina kun telkkarissa, pihalla missä vaan tuli vastaan naisia, ja mitä nuorempia sen parempi. Aina miettiä ääneen kuinka pantava se oli ja minkälainen karvotus alapäässä (olikohan posliini ja muuta tyhmää). Kyseli myös kun oltiin uimassa, että minkälaisia sheivauksia näky suihkussa. Ja sanoin monta kertaa ettei kiinnosta ja voiko lopettaa ääneen kommentoinnin. Ei voinu ja ei varmaan ole yllätys, että nykyisin on exä. Pitikin tuhlata pari vuotta aikaa omasta elämästä semmoiseen urpoon😠
Hyi olkoon mikä mies!
Jätä se sika.
Positiivisia huomioita voi hyvin sanoa ihmisen olemuksesta, mutta seksuaalissävyinen kommentointi on pelkästään epäasiallista.
Miesystävälläni on tapana sanoa usein naisista, että se ja se oli viehättävä. Olen usein sanonut että en halua kuulla tuollaista. Silti toistuu Mielessään jokainen saa pitää muita viehättävänä tai kauniina, mutta ei loukata sanomalla sitä ääneen.
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää näitä ihmisiä. Käsittämättömien punaniskojen kanssa te olette seurustelleet. Hyvä että tajusit erota! Eihän tuollaista junttia kukaan kauaa katsele.
Omituista, miten naiset haluavat määrittää itsensä muiden ominaisuuksien kuin ulkonäön perusteella. Lisäksi ei vahingossakaan tehdä mitään ulkonäölle, että se miehiä miellyttäisi, lähinnä muita naisia. Ja sitten jos mies kehuu muiden naisten ulkonäköä, iskee alemmuuskompleksi.
Riippuu varmaan miten toinen ottaa sen kehumisen. Häiritseekö vai ei ja jos häiritsee niin lopettaako kommentoinnin pyynnöstä. Mikäli ei lopeta niin ei mielestäni ole rakastavan kumppanin käytöstä...
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä idiootteja sikiää😳 onneksi tajusit erota!
Tapailemani mies kyllä ilmoittaa joka kerta, jos joku nainen esim. telkkarissa on hänen mieleensä. Jotenkin tämä vähän ärsyttää itseäni, vaikkakin mies kyllä minuakin usein kehuu kauniiksi. Minusta se on kuitenkin hieman ajattelematonta, itselleni ei tulisi mieleen kehua muita miehiä komeiksi tai kuumiksi oman miehen kuullen.