Jeesus ja jooga eivät sovi yhteen
http://www.koti petri paavola.com/Jeesusjajoogaeisoviyhteen.html
(Poista välit)
Joogassa ollaan tekemisissä kundaliinivoiman eli demonien kanssa. Joogassa avataan mieli ja kutsutaan pahoja henkiä sisään. Avataan siis portit pahoille hengille. Demonit eivät voi tulla meihin jos emme itse anna niille lupaa tai kutsu niitä. Esim. meditaatio, päihteiden ja huumaavien aineiden käyttö alentaa tietoisuuden tilaa ja silloin olemme helpommin johdateltavissa ja teemme helpommin asioita joita emme tekisi ilman päihtymystilaa, ja pahojen henkien on helpompi tulla meihin.
Kommentit (50)
Kohta varmaan uskikset kieltää punttiksellakin käynnin. Kehon palvonta on tämän maailman palvontaa.
Ainakin jenkkipastorit lihavine vatsoineen olisivat mielissään. Tosin nykyisin on noita hipster trendipelle seurakuntia (hki saalem köh köh) joissa pitää näyttää hyvältä ja niissä se ei varmaan menisi läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadullahan ne hihhulit esitteineen onkin kiusaamassa ja kotiinkin yrittävät tunkea, mutta hyvä tietää että joogassa saa siis olla rauhassa. Taidankin aloittaa uuden harrastuksen. Kiitos vinkistä
Tajuatko että ei se sinun harrastus osu näihin joita sanot hihhuleiksi, vaan sinuun itseesi oli se sitten hyvää tai pahaa?
Totta, eli minä saan olla rauhassa uskonnon tuputukselta sekä saan tarpeellista liikuntaa ja venytystä. Kuulostaa tosiaan hyvältä.
Hehheh, ei varmaan sovikaan. Saanpahan ainakin olla joogatunneilla rauhassa uskonnon tuputtajilta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kadullahan ne hihhulit esitteineen onkin kiusaamassa ja kotiinkin yrittävät tunkea, mutta hyvä tietää että joogassa saa siis olla rauhassa. Taidankin aloittaa uuden harrastuksen. Kiitos vinkistä
Tajuatko että ei se sinun harrastus osu näihin joita sanot hihhuleiksi, vaan sinuun itseesi oli se sitten hyvää tai pahaa?
Totta, eli minä saan olla rauhassa uskonnon tuputukselta sekä saan tarpeellista liikuntaa ja venytystä. Kuulostaa tosiaan hyvältä.
Minuakin on tultu pelastamaan, en ilmeisesti ulospäin vaikuttanut hänelle tyypilliseltä uskovaiselta mutta ei se minua loukannut.
Vierailija kirjoitti:
Yoga ei ole uskonto, Ei Budhan eikä Jeesuksen opitkaan olleet uskontoja. Mestarit eivät ole tehneet niistä uskontoja päin vastoin. Heitä seuraavat ihmiset ovat niin tehneet koska luulevat että rituaalit ja tavat ovat se juttu.
Jos joku kysyy miten pääsen seuraavalle ovelle/tasolle minä kerron sen.
Muuten omalta osaltani kirjoittelu päättyy tähän ketjuun nyt.
Vinkkinä sanon-asiat löytyy raamatusta ja Budhan opetuksista, mutta
ne ei aukene ulkoa opettelemalla vaan kuten Jeesus sanoi; katsokaa sisimpäänne, siellä Herra on.
Näin on. Jotkut vaan opettaa toisin kun pastori ja kymmenykset pitää saada sinne väliin.
Uskova tuttavani on samaa mieltä. Jooga ei ole hyväksi, siinähän kutsutaan ties mitä henkiä. Toinen tapauskovainen tuttu käy joogassa eikä ainakaan vielä ole näyttänyt tulleen riivatuksi. Taitaa käydä lähinnä fyysistä terveyttään ylläpitääkseen.
Tämän ensinmainitun kanssa juttelin joskus eri uskonlahkoista ja niiden 'hihhuli' kokouksista joissa puhutaan kielillä ym. Tuttava sanoi että ei koskaan uskaltaisi eikä haluaisi mennä sellaista kuuntelemaan. Entä jos se tarttuisi?
Olin vähän pettynyt vaikka en sanonutkaan mitään. Olin kuvitellut että hänkin, tosi lujasti uskova, olisi uskollaan 'rokotettu' kaikkea tuollaista epämääräistä vastaan. Että hän voisi kuvaannollisesti vaikka kävellä tulen läpi koska usko. Itse olen ateisti mutta voisin koska tahansa käydä huolettomasti toteamassa vastaavanlaisessa lahkomiitingissä että eipä iske.
Vierailija kirjoitti:
Uskova tuttavani on samaa mieltä. Jooga ei ole hyväksi, siinähän kutsutaan ties mitä henkiä. Toinen tapauskovainen tuttu käy joogassa eikä ainakaan vielä ole näyttänyt tulleen riivatuksi. Taitaa käydä lähinnä fyysistä terveyttään ylläpitääkseen.
Tämän ensinmainitun kanssa juttelin joskus eri uskonlahkoista ja niiden 'hihhuli' kokouksista joissa puhutaan kielillä ym. Tuttava sanoi että ei koskaan uskaltaisi eikä haluaisi mennä sellaista kuuntelemaan. Entä jos se tarttuisi?
Olin vähän pettynyt vaikka en sanonutkaan mitään. Olin kuvitellut että hänkin, tosi lujasti uskova, olisi uskollaan 'rokotettu' kaikkea tuollaista epämääräistä vastaan. Että hän voisi kuvaannollisesti vaikka kävellä tulen läpi koska usko. Itse olen ateisti mutta voisin koska tahansa käydä huolettomasti toteamassa vastaavanlaisessa lahkomiitingissä että eipä iske.
Mina satun kuulumaan ev-lut kirkkoon ja olen kuullut kielilläpuhumista. Hyvä ja lämmin tunnelma oli.
Täällä voi kuulla Jumalan valtakunnan opetusta
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttavaa tuollainen usko pahoihin henkiin.
luulen että useimmat päästelevät niitä pahanhajuisia henkiä ulospäin,
Yoga ei ole uskonto, Ei Budhan eikä Jeesuksen opitkaan olleet uskontoja. Mestarit eivät ole tehneet niistä uskontoja päin vastoin. Heitä seuraavat ihmiset ovat niin tehneet koska luulevat että rituaalit ja tavat ovat se juttu.
Jos joku kysyy miten pääsen seuraavalle ovelle/tasolle minä kerron sen.
Muuten omalta osaltani kirjoittelu päättyy tähän ketjuun nyt.
Vinkkinä sanon-asiat löytyy raamatusta ja Budhan opetuksista, mutta
ne ei aukene ulkoa opettelemalla vaan kuten Jeesus sanoi; katsokaa sisimpäänne, siellä Herra on.