Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesus ja jooga eivät sovi yhteen

Vierailija
18.05.2019 |

http://www.koti petri paavola.com/Jeesusjajoogaeisoviyhteen.html

(Poista välit)

Joogassa ollaan tekemisissä kundaliinivoiman eli demonien kanssa. Joogassa avataan mieli ja kutsutaan pahoja henkiä sisään. Avataan siis portit pahoille hengille. Demonit eivät voi tulla meihin jos emme itse anna niille lupaa tai kutsu niitä. Esim. meditaatio, päihteiden ja huumaavien aineiden käyttö alentaa tietoisuuden tilaa ja silloin olemme helpommin johdateltavissa ja teemme helpommin asioita joita emme tekisi ilman päihtymystilaa, ja pahojen henkien on helpompi tulla meihin.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus ja kengännumeron ylittävä ÄO ei sovi yhteen.

Jeesus oli fiksu mies.

Miksi oletat että kyseinen hahmo on ylipäätään ollut olemassa?

Ei se ole oletus, vaan tiedemaailmassa ollaan melko yksimielisiä että näin on ollut. T. ateisti

No ei olla, ja ne vähätkin todisteet asiasta ovat todella huonoja.

T. ateisti

Aika vähät ne todisteet ovat mistä tahansa tuon ajan ihmisestä mutta eipä niitten olemassaoloa kuitenkaan kiistetä. 

Niitä kuitenkin pääosin on, toisin kuin oletetusta Jeesuksesta.

Nolla aikalaislähdettä, nolla asiakirjamerkintää. Uskottavuus = nolla.

Vierailija
22/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa.

Jeesus ja yoga ei sovi yhteen.

Mutta Jeesuksen opit ja Yoga ovat todella sama asia.

Jeesus opiskeli itsekkin (jonkin  perimätiedon mukaan ) Intiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä meditaation, joogan ym. henkisyyden yhdistäminen Jeesuksen opetuksiin on väärää opetusta, josta varoitetaan Raamatussakin monessa kohtaa. Esim.

1. Joh 4:1-3

Matt 7:15-23

Älkää eksykö.

Vierailija
24/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta on olemassa selkeät historialliset todisteet että Jeesus oli saarnaaja tuohon aikaan. Se että oliko hän jumalan poika onkin sitten toinen juttu.

Kyllä väärät profeetta jotka puhuvat jumalan ja Jeesuksen nimeen oman edun tavoittelun nimissä on suuri ongelma. Mistä tiedämme että he eivät ole saatanasta? Teot esim. Lasten hyväksikäyttö on ainakin saatanallisia. Jooga on aika pientä.

Vierailija
25/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä näkymätön maailma on olemassa. En menisi mihinkään reikihoitoihin yms yms henkiparannuksiin tai aurakartoituksiin ja en ole joogannutkaan. Mulle oikeasti puhdistava kokemus on olla yhteydessä ihan Jumalaan/Jeesukseen.

Vierailija
26/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jeesus ja kengännumeron ylittävä ÄO ei sovi yhteen.

Jeesus oli fiksu mies.

Miksi oletat että kyseinen hahmo on ylipäätään ollut olemassa?

Sekin on sivuseikka. Hänen nimiinsä kirjatut ajatukset rauhanomaisesta yhteiskunnasta ovat silti viisaita.

Vierailija
27/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan että jessen uusi tuleminen tapahtuu länsimaisessa demokraattisessa valtiossa. Jos jesse ilmestyy israeliin niin se vaan tapetaan taas.

Vierailija
28/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllä näkymätön maailma on olemassa. En menisi mihinkään reikihoitoihin yms yms henkiparannuksiin tai aurakartoituksiin ja en ole joogannutkaan. Mulle oikeasti puhdistava kokemus on olla yhteydessä ihan Jumalaan/Jeesukseen. 

Silti minä vahvasti tiedän ettei yoga ole hyvästä.

=D

Vierailija
29/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites Tuomaan Evankeliumi ja jooga?

Vierailija
30/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä meditaation, joogan ym. henkisyyden yhdistäminen Jeesuksen opetuksiin on väärää opetusta, josta varoitetaan Raamatussakin monessa kohtaa. 

Jokainen Mestari Buddha, Jeesus, Laotse puhuu samasta asiasta. Omalla kielellään omaan aikaansa ja kulttuuriinsa sidottuna.

Kun siihen lisätään käännös  lopulta suomeksi, on ymmärrettävää että itse ajatus ja 

viisaus on kadonnut useimpien lukijoiden käsistä.

Tästä johtuu myös väärinkäsitykset että Jeesus olisi ollut Jumalan poika. Siis biologinen hänestä syntynyt.

Totuus on yksi sama, vain polut viisauden lähteelle ovat monet. Olkaamme armollisia heille jotka kovin hitaasti kiiruhtavat, sillä jokaiselle on oma  aika ja tahti sallittu.

Vierailija
31/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti minä vahvasti tiedän ettei yoga ole hyvästä.

=D

En tahdo yleisestikään tehdä sellaista, minkä en usko olevan hyvästä. Eikä joogalla ainakaan tähän asti ole ollut oikein mitään sellaista funktiota/lisäarvoa elämässäni.

Vierailija
32/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulkaas ny. Mä käyn joogassa kun sen rauhallisuus sopii mulle ja selkä tykkää. Mitään uskonnollista en oo kokenut, eikä tuputusta. Uskovainen hihhuli-anoppini on kyllä sitä mieltä, että mulla on saatanallinen harrastus. Ihan sen kiusallakin käyn!

Vierailija
33/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja aiheellinen aloitus. Jooga ei kuulu kristinuskoon. Mieltä ei kuulu tyhjentää vaan tulee täyttyä Pyhällä Hengellä ja olla täynnä Jumalan tuntemista jne.

Kundaliinivoimat ja muut eksytykset tulevat muista uskonnoista ja tekevät kristinuskosta sekavan niille, jotka aidosti etsivät Jeesusta.

Raamatussa kehoitetaan, että meidän tulee kyllä uudistua, mutta ei mukautua tämän ajan mukaan. Se ei tarkoita paluuta takaisin keskiajalle, vaan sitä että pidetään asiat yksinkertaisena, luotetaan ilosanoman voimaan ja annetaan Jeesuksen tehdä työtänsä meissä.

Rukous on Jumalan antama voima meille, mutta se saa meidät tekemään niitä asioita, jotka muuttavat hyvällä tavalla asioita meissä ja ympäristössämme.

Voin olla väärässä sanoessani seuraavaa, mutta koen, että

Jooga saa meidät käpertymään itseemme ja ajattelemaan omaa olemistamme ja siten kadottamaan sisäisen rauhamme. Se ei siten vie meitä lähelle Jumalaa, sillä tie Jumalan luo käy aina Jeesuksen kautta.

Jos koet rukouksen on vaikeaksi ilman joogaa, hälytyskellojen pitäisi alkaa soida.

Jeesus lupasi jättää meille rauhan (Johanneksen evankeliumissa)

ja mm. Joh 16:33 Hän lupaa:

"Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman."

Turvaudu kaikessa ennenkaikkea rohkeasti Jeesukseen!

Vierailija
34/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä meditaation, joogan ym. henkisyyden yhdistäminen Jeesuksen opetuksiin on väärää opetusta, josta varoitetaan Raamatussakin monessa kohtaa. 

Jokainen Mestari Buddha, Jeesus, Laotse puhuu samasta asiasta. Omalla kielellään omaan aikaansa ja kulttuuriinsa sidottuna.

Kun siihen lisätään käännös  lopulta suomeksi, on ymmärrettävää että itse ajatus ja 

viisaus on kadonnut useimpien lukijoiden käsistä.

Tästä johtuu myös väärinkäsitykset että Jeesus olisi ollut Jumalan poika. Siis biologinen hänestä syntynyt.

Totuus on yksi sama, vain polut viisauden lähteelle ovat monet. Olkaamme armollisia heille jotka kovin hitaasti kiiruhtavat, sillä jokaiselle on oma  aika ja tahti sallittu.

Voivat ehkä osin puhua, mutta ilman uskoa Jeesukseen ei ole mitään. Kyllä Raamatussakin puhutaan ihmisten viisaudesta ja Jumalan viisaudesta. Ihmisten viisaus on hullutusta Jumalan silmissä ja vain tyhjä kuori. Jumala on luonut kaikki ihmiset ja Jumalan teot ja viisaus näkyvät kaikkialla maailmassa. Mutta tunnustatteko Jumalan voiman, mikä näkyy? Vai onko se teidän mielestänne ihmisten. Kukaan ei mene taivaaseen paitsi Jeesuksen kautta.

Vierailija
35/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän jooga ole mikään uskonto, eikä sen harjoittaminen myöskään  aseta mitään rajoituksia harjoittajansa uskonnolle tai sen suhteen.

Jooga siis sinänsä palvelee kyllä ihan yhtä hyvin niin  ateistia, kuin kristittyäkin.

Vierailija
36/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulkaas ny. Mä käyn joogassa kun sen rauhallisuus sopii mulle ja selkä tykkää. Mitään uskonnollista en oo kokenut, eikä tuputusta. Uskovainen hihhuli-anoppini on kyllä sitä mieltä, että mulla on saatanallinen harrastus. Ihan sen kiusallakin käyn!

Vaikken itse joogassa käykään niin en ole sinua siitä tuominnut. Ei yleisesti ehkä kannata tehdä asioita vain siksi että joku toinen ihminen tykkää/ei tykkää kuten nyt anoppi on sinut provosoinut.

T. Uskovainen

Vierailija
37/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadullahan ne hihhulit esitteineen onkin kiusaamassa ja kotiinkin yrittävät tunkea, mutta hyvä tietää että joogassa saa siis olla rauhassa. Taidankin aloittaa uuden harrastuksen. Kiitos vinkistä

Vierailija
38/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kadullahan ne hihhulit esitteineen onkin kiusaamassa ja kotiinkin yrittävät tunkea, mutta hyvä tietää että joogassa saa siis olla rauhassa. Taidankin aloittaa uuden harrastuksen. Kiitos vinkistä

Tajuatko että ei se sinun harrastus osu näihin joita sanot hihhuleiksi, vaan sinuun itseesi oli se sitten hyvää tai pahaa?

Vierailija
39/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä hihhuleita sikiää? Ilmeisesti Oulun seudulla on saatu lapset päiväunille ja itse päästy palstalle saarnaamaan.

Vierailija
40/50 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joogan ja kristillisyyden yhteneväisyydet ovat vaiettu aihe. Tosin eipä tavis riviuskoivainen osaa raamattua niin hyvin että siitä edes pystyisi keskustelemaan, mistään joogakirjojen klassikoista puhumattakaan.

Kurkkaapa yogananadan kirjoja. Enemmän se puhuu jeesuksesta ja raamatusta kuin hinduismistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi