Ihastukseni aviopuoliso brassailee vaimollaan tahallaan!!
Olen ollut tässä pari vuotta ihastunut puolisalaa varattuun naiseen. Siis kyseinen nainen on unelmieni nainen kaikilla tavoin ja olen kertonut sille naiselle tunteistani ainakin osittain. Unelmoin hänestä lähes 24/7 ja mulle on mahdotonta kiinnostua kenestäkäån muusta. Hän kuitenkin pysyy naimisissa miehensä kanssa.
Kuitenkin tuntuu todella nöyryyttävältä, kun se mies ylpeilee vaimollaan somessa ja mainitsee vaimonsa monessa yhteydessä. Olen ihan s**tanan mustasukkainen ja tunnen itseni todella epäonnistuneeksi maan matoseksi. Mikä tähän auttaisi (muu kuin its*ri)?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
1/5
Mistä toi yks piste? Kun aloituksesta jo arvasi?
Mistä muuten löytyy kriteerit pisteytykselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1/5
Yhden pisteen totuutta. Ongelma silti on sitäkin kivuliaampi ja krooninen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1/5
Yhden pisteen totuutta. Ongelma silti on sitäkin kivuliaampi ja krooninen.
Ai totuuspistearviointia. Mä olisin provopisteyttäny nollille.
Et ole realisti, ihania naisia on kaikkialla. Olet vaan jämähtänyt mielikuvituksettomuuteen. Mutta kai sun täytyy käydä ihastus perinpohjin läpi että alat nähdä hänet ihmisenä joka ei kenties sopisikaan sinulle puolisoksi.
R unkkaile nyt aikasi, ei kai siihen muu auta. Aikanaan sun kohde vaihtuu ihan luonnollisesti johonkin toiseen. Toivottavasti vapaaseen. Mutta kaipa elämänsä voi noinkin käyttää. Saat siitä jotain kiksiä koska jatkat.
Olet kehitellyt päässäsi asioita, jotka,osoittavat, ettet käy ihan täysillä. Hanki apua pakkomielteellesi, ennen kuin teet jotakin sairasta.
Ei meille ihmisille syyttä suotta ole annettu hyvää neuvoa olla himoitsematta lähimmäisen puolisoa. Kun oikein ruokkii omia fantasioitaan sillä toisen puolisolla niin kasvatat samallaa mustasukkaisuuttasi ja pahaa oloasi. Kasvatat "sarvia päähäsi" ja kohta huomaat että elämäsi on vain valunut hukkaan kuolatessa vieraan nartun perään. Olisiko aika keskittyä nyt ihan omaan elämään ja miettiä vähän muitakin asioita kuin saavuttamatonsa naikkosta?
Olen eronnut, joten siltä osin vapaa haaveilemaan muista naisista.