Väriä 13-vuotiaan hiuksiin
Meillä 13-vuotias haluaisi värjätä hiukset punaiseksi. Hiusten oma väri on vaaleanruskea. Iho on pisamainen, hius on luonnostaan hieman punapigmenttinen.
Tiedän, ettei hiustenvärjäystä ylipäätään suositella alle 16-vuotiaille, mutta millä tuotteella tämän tyylikokeilun voisi toteuttaa?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Minä länttäsin 13-vuotiaana Poly Colorit päähän enkä kysynyt ohjeita tai lupaa keneltäkään.
Näinhän se meni!
Poly Coloria ei vaan enää valmisteta, oma suosikki oli "kastanjanruskea". Helppo levittää ja huuhtoa shampoomaisena. Jos tämä värisarja olisi vielä myynnissä, länttäisin jonkun punasävyn tytön päähän.
Mikä nyt myynnissä olevista hiusväreistä olisi vastaava tuote?
Ap
Toivottavavasti et ala lättäämään teinillesi, olkoon ilman niin kauan kunnes oppii itse.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavavasti et ala lättäämään teinillesi, olkoon ilman niin kauan kunnes oppii itse.
Tämä on hyvä pointti.
Ap
Jos punaista haluaa, niin kasvivärit on hyvä vaihtoehto. Cultivators-merkillä on esimerkiksi monia hennapohjaisia punaisia ja punaruskeita. Synteettisistä väreistä esim. Four Reasons -merkin Takeaway color on hellävarainen kestosävyte, joka lähtee ajan kanssa pesussa pois.
Silkkipaperilla on turvallista värjätä.
Ihan sama millä toteuttaa, mikään väri ei ole 100% turvallinen.
Sateenkaaren värit priden kunniaksi?
Minä länttäsin 13-vuotiaana Poly Colorit päähän enkä kysynyt ohjeita tai lupaa keneltäkään.