Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väriä 13-vuotiaan hiuksiin

Vierailija
08.06.2026 |

Meillä 13-vuotias haluaisi värjätä hiukset punaiseksi. Hiusten oma väri on vaaleanruskea. Iho on pisamainen, hius on luonnostaan hieman punapigmenttinen.

Tiedän, ettei hiustenvärjäystä ylipäätään suositella alle 16-vuotiaille, mutta millä tuotteella tämän tyylikokeilun voisi toteuttaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä länttäsin 13-vuotiaana Poly Colorit päähän enkä kysynyt ohjeita tai lupaa keneltäkään. 

Vierailija
2/8 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä länttäsin 13-vuotiaana Poly Colorit päähän enkä kysynyt ohjeita tai lupaa keneltäkään. 

Näinhän se meni!

Poly Coloria ei vaan enää valmisteta, oma suosikki oli "kastanjanruskea". Helppo levittää ja huuhtoa shampoomaisena. Jos tämä värisarja olisi vielä myynnissä, länttäisin jonkun punasävyn tytön päähän.

Mikä nyt myynnissä olevista hiusväreistä olisi vastaava tuote?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavavasti et ala lättäämään teinillesi, olkoon ilman niin kauan kunnes oppii itse. 

Vierailija
4/8 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavavasti et ala lättäämään teinillesi, olkoon ilman niin kauan kunnes oppii itse. 

Tämä on hyvä pointti. 

Ap

Vierailija
5/8 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos punaista haluaa, niin kasvivärit on hyvä vaihtoehto. Cultivators-merkillä on esimerkiksi monia hennapohjaisia punaisia ja punaruskeita. Synteettisistä väreistä esim. Four Reasons -merkin Takeaway color on hellävarainen kestosävyte, joka lähtee ajan kanssa pesussa pois.

Vierailija
6/8 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkipaperilla on turvallista värjätä. 

Vierailija
7/8 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama millä toteuttaa, mikään väri ei ole 100% turvallinen. 

Vierailija
8/8 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaaren värit priden kunniaksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi