Mitä tehdä valehtelin tinderissä pahasti!
Joo oon 25-vuotias nuori nainen. Oon ollu tinderissä nyt vuoden. Sain eilen matsin ja juttelin yhdelle söpölle ja komealle miehelle. No mulla oli siinä 3-vuotta vanha profiili kuva, koska minulla in reilusti ylipainoa. Olen entinen syömishäiriöstä kärsivä. Nyt mies luulee, että olen todella laiha ja hyvässä kunnossa. Pittus sama 175, mutta paino....kuvassa painoin 50kg. Olen taas nyt 110kg. Eli 60kg painavampi.
Sovittiin treffit, mitä teen?! Sanonko suoraan painoni.
Kommentit (9)
0/5. Vähän enemmän yritystä, jooko?
Hmm vaikea tilanne. Toisaalta mies voi järkyttyä, muta toisaalta et voi äkkiseltään laihtua 20kg. Mene sellaisena kun olet
Varmaan se on jo tottunut tuollaiseen meininkiin jos se on ollut tinderissä jonkin aikaa.
Sulle sitten saatta tulla yllärinä kun komean sinisilmäisen vaalean miehen sijaan treffeille ilmestyy irakilainen tai hopeakettu. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Hmm vaikea tilanne. Toisaalta mies voi järkyttyä, muta toisaalta et voi äkkiseltään laihtua 20kg. Mene sellaisena kun olet
Kyllä tossa 20kg menee puoli vuotta.
Tee oharit ja ghostaa mies mätseistä. Ei kannata mennä treffeille nolattavaksi koska olet miehen kaveriporukassa ikuinen naurunaihe kun treffeille tulikin läski eikä hoikka nainen.
Eiköhän se suuri painojojoilu ole ällöttävintä. Sitä löysää nahkaa ja/tai muhkuroita. Yäk!
Koska sulla on mielisairaus niin en sano rumasti toisen ajan tuhlaamisesta... Normaalissa kunnossa siis pääsisit treffeille eli motivaatiota luulisi löytyvän päästä normaaleihin mittoihin. Oletko ajatellut fitnessiä? Syömishäiriöiset usein saavat tuolla elämänsä kuriin vaikka onkin käytännössä sama tauti vähän käänteisessä muodossa.
Ei, se on mukava yllätys sitten miehelle. Tiedä kuinka paljon se miessika valehteli sinulle. Turpaan vaan!