Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressi ja vauvaleikit

Vierailija
17.05.2019 |

Olen 18v nuori nainen, ja oon aina ollut helposti ahdistuvaa sorttia. Nyt viime aikoina on aikuistuminen ja itsenäistyminen alkanut stressaamaan tosi paljon. En saa nukuttua hyvin ja sisällä on koko aika semmonen ahdistunut olo. Oon välillä alkanut leikkiä vauvaa, eli imemään peukaloa, juomaan tuttipullosta ja leikkimään pehmoleluilla. Oon jopa varastanut pikkusiskon vaippoja ja pissinyt niihin. Tuo vauvan leikkiminen auttaa hetkellisesti mutta siitä tulee tosi syyllinen olo. Tuntuu etten voi lopettaa sitä enää. Asia ahdistaa ja oon miettinyt koulun mielenterveys työntekijänluomenemistä mut pelottaa että se pistää mut johonkin suljetulle jos kerron sille tuttipullosta ja vaipoista. Onko kellään mitään vastaavaa ollut itsellä tai lähipiirissä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kakaran leikkiminen muka auttaa? Ootas vaan kun sut joskus yllätetään imemässä tuttia vaipat päällä... Joskus on pakko aikuistua, halusit tai et

Vierailija
2/18 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ota mieluummin lasi halpaa punaviiniä stressiin kun ikäkin jo riittää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taantuminen on defenssi, joka viittaa mielenterveysongelmiin. Ota yhteyttä esim siihen koulupsykologiin

Vierailija
4/18 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on vain erilaisia tapoja purkaa ahdistusta. Jos vauvaksi eläytyminen helpottaa oloasi, hyvä niin! Suotta tunnet siitä syyllisyyttä. Tee mikä oloasi helpottaa ja sen lisäksi, tuo elämääsi positiivisia pieniä asioita tietoisesti. 

Pikkusiskosi on vaippaikäinen... ehkä ahdistuksesi liittyy enemmän äitisi käytökseen. Suunnittele pois muuttoa äitisi vaikutuspiiristä; vaikka se aluksi pelottaisi, voit lopulta paremmin. Saat itsevarmuutta, kun huomaat pärjääväsi sittenkin ihan hyvin.

Vierailija
5/18 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein teet noita vauvaleikkejä, jos jokapäivä niin ei oo enää tervettä

Vierailija
6/18 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulle käynyt niin, että ylihuolehtiva ja lellivä äiti on yhtäkkiä alkanut vaatia nopeaa itsenäistymistä? Tuo on väärin tehty häneltä, ei ihme jos pää on vähän sekaisin...

Vierailija
7/18 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita huonompiakin tapoja purkaa stressiä, toihan on ihan viatonta ja tavallaan söpöäkin

Vierailija
8/18 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuullut että vanhempi sisarus voi taantua ja alkaa esim kastella kun perheeseen tulee uusi vauva. Toimii näköjään vähän vanhemmillakin

Vierailija
9/18 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v. Nuori nainen vai oikeasti Pertti 49v.?

Vierailija
10/18 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 luvulla syntyneet naiset on just tällaisia ikuisia vauvoja. Mene takaisin pinnasänkyysi, siellä ei vastuu paina

Vierailija
11/18 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa adult baby niin löydät tietoa kaltaisistasi

Vierailija
12/18 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootan jo päivää kun jäät tuosta kiinni, voi äitin tai iskän leuat loksahtaa auki kun aikuinen tytär vetää tuttelia pissavaipat jalassa

Vierailija
13/18 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia... Käänteismaailmassa

Vierailija
14/18 |
23.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin et tää on joku äiti joka ei stressaantuneena pysty leikkimään vauvansa kanssa mut olikin jotain vähän erikoisempaa :D mut ei kai tuossakaan mitää väärää oo

Vierailija
15/18 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista, täysi-ikäinen nainen pissii vaippoihin, juo tuttipullosta ja lutkuttaa peukaloa :DD 18-vuotias on samalla tasolla kuin 18kk vauva :D 

Vierailija
16/18 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo todellista, täysi-ikäinen nainen pissii vaippoihin, juo tuttipullosta ja lutkuttaa peukaloa :DD 18-vuotias on samalla tasolla kuin 18kk vauva :D 

Toiset on aina niin ilkeitä. Tsemppiä aloittajalle, asiat järjestyvät kyllä :)

Vierailija
17/18 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä itse olen hakenut turvaa unileluista silloin kun nukkuminen on ahdistanut, tätä teen siis edelleen vaikka ikää on jo yli 30v

Vierailija
18/18 |
28.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wtf

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme