Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä sinusta anteeksipyyntö?

Vierailija
17.05.2019 |

”Tilanne on ikävä kaikille osapuolille. Pyydän anteeksi sitä, että saamani huonon palvelun vuoksi käyttäydyin itsekin epäasiallisesti.”

Minusta ei ole, vaan arvostelun jatkamista ja itsensä korottamista.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole anteeksipyyntö.

Vierailija
22/28 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä nähdään, miten vihreät ovat korruptoituneet eliitin jäseniksi. Heidi Hautalan tytär käyttäytyy kuin ylivapaaherratar.

Satu Hassin tytär.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän koki saaneensa huonoa palvelua. Kuka sitä voi kiistää? Paitsi tarjoilija tietysti. Itsekin kiinnitin huomion siihen, että hän ei todellakaan pyytänyt anteeksi tarjoilijalta tai ravintolalta, vaan pahoitteli käytöstään. Mutta jos hän omasta mielestään alunperin on oikeassa, niin miksi pyytäisi. Minä en tiedä kuka on oikeassa ja kuka loukkasi ketä, tuskin tiedätte tekään.

Olen laittanut yhden huonon ravintola arvostelun ja ravintoloitsijan vastaus oli aivan vääristelevä. Lopputuloksena näytti, että minä olin vähän tyhmä, vaikka tasan tarkkaan olin kirjoittanut asiasta. Kukaan ei voi varmaksi tietää miten asiat ovat. Moni on tässä päättänyt, ettei huonoa palvelua ollut.

Ravintolan eli yrittäjän julkinen mustamaalaaminen on todella huonoa käytöstä! Oliko paha mieli ravintola-annoksesta niin iso asia, että täytyy yritää vetää lokaan koko yritys? Olen itse käynyt monessa ravintolassa ja todennut, että sillä ei jatkossa ole minulle sopivaa tarjottavaa, mutta en ole loukkaantunut, suuttunut ja alkanut paikan päällä saati julkisesti lietsoa vihaa kyseistä ravintolaa kohtaan. Tässä tapauksessa ei ollut kyse asiakaspalautteesta ja reklamoinnista. Ne ovat ihan eri asia.

Samaa mieltä. En asioi toistamiseen sellaisessa paikassa, jossa on ollut huono palvelu tai huono laatu. Voin kyllä tutuille kertoa kokemukseni tai vähemmän tutuille kysyttäessä, mutta en katso tarpeelliseksi julkisesti kertoa mielipidettäni. 

Vierailija
24/28 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basso&Baskeri on viimeinen ravintola, jossa voisi olla huonoa palvelua. Olen käynyt siellä useasti ja huomannut, että kyseisen paikan tarjoilijat ovat aivan omaa luokkaansa -sydämellisiä, ystävällisiä ja ammattitaitoisia. En usko sanaakaan, mitä tuo nainen väittää.

Ja mitä tulee ruokaan, se on aivan taivaallista. Vegeä olen minäkin siellä välillä syönyt ja eipä ole nälkä jäänyt.

Vierailija
25/28 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli toi parempi kuin "sori siitä".

Vierailija
26/28 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen narsistin anteeksipyyntö, "KATSO NYT MITÄ SAIT MINUT TEKEMÄÄN".

Vierailija
27/28 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen poliitikko vahvisti onnistuneesti stereotypiaa vegaaneista tiukkapipoisina niuhottajina.

Vierailija
28/28 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikkojen pitäisi tukea suomalaista yrittäjyyttä ja työllisyyttä eikä yrittää vahingoittaa sitä.