Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä sinusta anteeksipyyntö?

Vierailija
17.05.2019 |

”Tilanne on ikävä kaikille osapuolille. Pyydän anteeksi sitä, että saamani huonon palvelun vuoksi käyttäydyin itsekin epäasiallisesti.”

Minusta ei ole, vaan arvostelun jatkamista ja itsensä korottamista.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin oletko sinä tuon arvostelun kohteena eli olet palvellut asiakasta huonosti?

Vierailija
2/28 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On toi parempi kuin iänikuiset "pyydän anteeksi jos joku pahoitti mielensä" muka-anteeksipyynnöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/28 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo mielestäni jo jonkin sortin anteeksipyyntö, koska hän pyysi anteeksi sitä, että käyttäytyi epäasiallisesti. Hän siis myönsi tehneensä väärin ja pyysi sitä anteeksi. Minustakaan tuo ei ole selkein mahdollinen anteeksipyyntö, koska siinä on ujutettu samaan lauseeseen toisen osapuolen toiminnalla oman käytöksen selittäminen.

Olisin itse muotoillut anteeksipyynnön jotenkin näin: "Pyydän anteeksi, että käyttäydyin epäasiallisesti. Hermostuin (tms.) sen takia, että koin saavani huonoa palvelua."

Vierailija
4/28 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riita puoliksi. Asia on sitten sillä selvä.

Vierailija
5/28 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

On tuo mielestäni jo jonkin sortin anteeksipyyntö, koska hän pyysi anteeksi sitä, että käyttäytyi epäasiallisesti. Hän siis myönsi tehneensä väärin ja pyysi sitä anteeksi. Minustakaan tuo ei ole selkein mahdollinen anteeksipyyntö, koska siinä on ujutettu samaan lauseeseen toisen osapuolen toiminnalla oman käytöksen selittäminen.

Olisin itse muotoillut anteeksipyynnön jotenkin näin: "Pyydän anteeksi, että käyttäydyin epäasiallisesti. Hermostuin (tms.) sen takia, että koin saavani huonoa palvelua."

Sekä Herneaivo että sinä yritätte kauttarantain perustella käytöstänne huonolla palvelulla ettei tarvitse niin kovasti pyydellä anteeksi.

Vierailija
6/28 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole anteeksipyyntö, vaan selkeä kettuilu.

Vierailija
7/28 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulen teinitytön naukuvan, ylimielisen äänen, kun hänen on käsketty pyytää anteeksi: ”No anteeeeks...”

Vierailija
8/28 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolan kannattaisi vaan twiitata että asiakas oli ku.sipää.

Sitten kun siitä nousee vihreiden toimesta someraivo niin uusi twiitti että "pyydämme anteeksi että asiakkaan kusip.äisyyden takia kutsuimme häntä ku.sipääksi".

Vierailija
9/28 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän on oikeasti saanut huonoa palvelua tai kokenut sellaista saavansa, niin miksi hänen pitäisi painaa se täysin villaisella. Sellaiset ihmiset on typeriä, jotka odottaa sellaista anteeksipyyntöä, joka samassa tekisi kaikki heidän väärät tekonsa hyväsytyiksi. Inhoan sitä ihmistyyppiä. Aina odottamassa ja vaatimassa muilta anteeksipyyntöjä ja itse käyttäytyy miten sattuu, valehtelee yms. ja sitten muiden pitäisi aina antaa hänelle anteeksi. Itse ei näe itsessään ja omassa toiminnassaan mitään vikaa. Jatkaa sitten samaa rataa, kun saa anteeksi, ajattelee taas toimineensa oikein ja että vika oli vain toisessa.

Vierailija
10/28 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

Eli sanoisit saman asian, mutta muuttaisit lauserakennetta :D

Vierailija
11/28 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksipyyntäjä haluaa korostaa olevansa arjalainen.

Vierailija
12/28 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUutis hernberg on syntynyt!

"Herne -perään- peri"

😮

Vierailija
13/28 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksumpi kaveri olis pyytänyt anteeksi omaa huonoa käytöstään, ilman että syyttelee toista (vaikka syytä olisikin).

Viisaampi on se, joka osaa lopettaa tappelun.

Vierailija
14/28 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hän siis ei tilannut normiannoksia, joita olisi ollut vegeinä, vaan pelkkiä alkupaloja, ja sitten rupesi avautumaan jälkeenpäin siitä, että jäi nälkäiseksi ja annokset olivat liian pieniä. Ja se oli pienipalkkaisen tarjoilijan syytä.

Miten tähän saisi sellaisen itkunauruhymiön.

Vierailija
15/28 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä nähdään, miten vihreät ovat korruptoituneet eliitin jäseniksi. Heidi Hautalan tytär käyttäytyy kuin ylivapaaherratar.

Vierailija
16/28 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolan kannattaisi vaan twiitata että asiakas oli ku.sipää.

Ei niiden enää tarvitse.

Vierailija
17/28 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen syntynyttä kohua siitä, että minua palveltiin huonosti ja nostin asian esiin julkisesti.

Siinä täydellinen narskuanteeksipyyntö, joka korostaa muiden syyllisyyttä ja omaa oikeassaoloa. Näitäkin näkee, mutta ei tuo toteutunut kaukana tuosta muotoilusta ole.

Vierailija
18/28 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän koki saaneensa huonoa palvelua. Kuka sitä voi kiistää? Paitsi tarjoilija tietysti. Itsekin kiinnitin huomion siihen, että hän ei todellakaan pyytänyt anteeksi tarjoilijalta tai ravintolalta, vaan pahoitteli käytöstään. Mutta jos hän omasta mielestään alunperin on oikeassa, niin miksi pyytäisi. Minä en tiedä kuka on oikeassa ja kuka loukkasi ketä, tuskin tiedätte tekään.

Olen laittanut yhden huonon ravintola arvostelun ja ravintoloitsijan vastaus oli aivan vääristelevä. Lopputuloksena näytti, että minä olin vähän tyhmä, vaikka tasan tarkkaan olin kirjoittanut asiasta. Kukaan ei voi varmaksi tietää miten asiat ovat. Moni on tässä päättänyt, ettei huonoa palvelua ollut.

Vierailija
19/28 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän koki saaneensa huonoa palvelua. Kuka sitä voi kiistää? Paitsi tarjoilija tietysti. Itsekin kiinnitin huomion siihen, että hän ei todellakaan pyytänyt anteeksi tarjoilijalta tai ravintolalta, vaan pahoitteli käytöstään. Mutta jos hän omasta mielestään alunperin on oikeassa, niin miksi pyytäisi. Minä en tiedä kuka on oikeassa ja kuka loukkasi ketä, tuskin tiedätte tekään.

Olen laittanut yhden huonon ravintola arvostelun ja ravintoloitsijan vastaus oli aivan vääristelevä. Lopputuloksena näytti, että minä olin vähän tyhmä, vaikka tasan tarkkaan olin kirjoittanut asiasta. Kukaan ei voi varmaksi tietää miten asiat ovat. Moni on tässä päättänyt, ettei huonoa palvelua ollut.

Ravintolan eli yrittäjän julkinen mustamaalaaminen on todella huonoa käytöstä! Oliko paha mieli ravintola-annoksesta niin iso asia, että täytyy yritää vetää lokaan koko yritys? Olen itse käynyt monessa ravintolassa ja todennut, että sillä ei jatkossa ole minulle sopivaa tarjottavaa, mutta en ole loukkaantunut, suuttunut ja alkanut paikan päällä saati julkisesti lietsoa vihaa kyseistä ravintolaa kohtaan. Tässä tapauksessa ei ollut kyse asiakaspalautteesta ja reklamoinnista. Ne ovat ihan eri asia.

Vierailija
20/28 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarallisia asiakkaita nämä agenda edellä tulevat pikkupoliitikot. Some oli lahja heille.