Tänään on seksuaalivähemmistöjen päivä
Kommentit (17)
Homosaatiota lapsille kouluissa, mahtavaa
Minä olen kumiasuisista naisista kiihottuva heteromies, kuulun siis seksuaalivähemmistöön.
Juhlikaa minua!
Ruskianreijän ritareitten päivä,onneks olkoon kakkasesta kikkulista.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on myös heteroissa. 😘
Onko myös lesbojen päivä? En tajunnut yhtään juhlia.
Vierailija kirjoitti:
Onko myös lesbojen päivä? En tajunnut yhtään juhlia.
On! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä on myös heteroissa. 😘
Ei ole heteroissa.
Harmi ettei päivä koske minua. Olen muunsukupuolinen. Se on eri asia kuin seksuaalivähemmistöön kuuluva. Olisipa meilläkin oma päivä.
Missä tehtaalla näitä kansainvälisiä hömpänhömppäpäiviä tehtaillaan?
Kuka niistä päättää?
Missä viipyy kansainvälinen kansallissosialismifobian päivä?
Olispa kiva kun tämmöisenä päivänä olisi virallinen sateenkaariliputuspäivä.
Persutalkkaria vois vähän pänniä kun olisi pakko sekin lippu nostaa salkoon. 😁
nti pekat (rinne ja haavi) on jo tehneet suunnitelmat miten Suomen asutuskeskuksiin levitetään homokaasua ilmasta ja vesijohtovedessa. Aine muuttaa kaikki MIEHET kallion soijalatte puudeleiksi jotka hinkuu m oloa poskeen ja a nukseen niin kuin nti pekka h.
Vierailija kirjoitti:
nti pekat (rinne ja haavi) on jo tehneet suunnitelmat miten Suomen asutuskeskuksiin levitetään homokaasua ilmasta ja vesijohtovedessa. Aine muuttaa kaikki MIEHET kallion soijalatte puudeleiksi jotka hinkuu m oloa poskeen ja a nukseen niin kuin nti pekka h.
Rehellisesti, kumman haluat ystäväksesi, tämmöisen tuotoksen suoltaneen ihmisen vai homon? Minun on helppo valita.
Kyllähän näille homo- ja lesbohihhuleille on vaikka minkälaisia päiviä. Pahinta oli kun olin vanhainkodissa töissä ja siellä ihan osastonhoitajan määräyksestä piti viedä vanhukset tällaisiin pride-homo-lesbo-hihhulijuhliin vaikka suurin osa olisi halunnut kirkkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti, kumman haluat ystäväksesi, tämmöisen tuotoksen suoltaneen ihmisen vai homon? Minun on helppo valita.
Niin siis pitääkö valita ystäväksi ihminen vai homo?? Sitäkö tarkoitit??
Homot ja lesbot yhtä inhottavia kuin pedofiilitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis pitääkö valita ystäväksi ihminen vai homo?? Sitäkö tarkoitit??
Jos et tiedä niin edustat sitä vähemmän älykästä homosapienien ryhmää. Ottaisin ystäväksi ennemmin homoseksuaalin ihmisen (nainen tai mies) kuin jonkun juntin joka luulee olevansa hauska.
VMP.