Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Irtisanouduin eilen töistä ja mitä pomo kommentoikaan ääneen

Vierailija
17.05.2019 |

Puhuu lähistöllä työkaverilleen niin, että minäkin kuulen "päästään nyt eroon siitä idiootti AP:sta lopullisesti eroon".

Kiitos. Olen yrityksen pitkäaikaisimpia työntekijöitä, teen työni hyvin ja tulen hyvin toimeen työkavereideni kanssa. Olen ollut talossa pidempään kuin hän. Esimies ei voi sietää minua jostakin syystä.

Ei voi mitään, tulihan siitä paha mieli. Vastaavaa mitätöintiä ja nolaamista hän on harrastanut ennenkin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on jotain vikaa.

Vierailija
2/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinussa on jotain vikaa.

Onneksi sinussa ei näytä olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta on entinen esimies, koitahan kestää loppumetrit.

Vierailija
4/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetitkö mitään? Idiootit jäi, sinä lähdit, win-win.

Vierailija
5/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo on kateellinen. Sinulla on varmaan uudessa paikassa parempi asema kuin pomollasi nyt, vai mitä?

Vierailija
6/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kurjaa. Meillä tuollainen pomo, ihan suoraan sanoo ihmisille kamalia asioita. Olen hoitoalalla, osastonhoitajasta kyse. Meiltä on lähtenyt tosi paljon hoitajia pois, kaikille on sanonut jotain hirveää henkilökohtaista, saanut hoitajat itkemään. Nyt ei sinne halua kukaan enää tulla töihin.

Vierailija
7/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisessa tilanteessa vaan pikkaisen kovammalla äänellä takaisinhuuto, että "pidäpä sitä suuta vähän soukemmalla vielä jokunen viikko , jos haluat selvitä ilman työsyrjintäsyytettä".

Vierailija
8/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän sopii sanonta loukkaus häpäisee vain lausujaansa.

Vierailija
9/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menetitkö mitään? Idiootit jäi, sinä lähdit, win-win.

No joo. Pääsen kyllä elämässä eteenpäin ja tiedän, että muutaman viikon päästä en puhu hänelle ehkä enää koskaan.

Silti minua ihmetyttää, kuinka hänen kaltaisensa tuntuvat usein menestyvän hyvin työelämässä.

Vierailija
10/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nailla tarinoilla tuppaa olemaan melkein aina se kuuluisa toinenkin puolensa. Huvittavasti demonisoidaan esimiesta ja esittaydytaan itse jonkin sortin enkelina, kuten tassakin jorinassa.  Totuus onkin sitten, etta esim. hoidettu hommat aivan pain helvettia ja oltu pois tyosta joka viikko ym.

Vierailija
11/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kahteen kertaan pääsevät sinusta eroon?

Vierailija
12/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nailla tarinoilla tuppaa olemaan melkein aina se kuuluisa toinenkin puolensa. Huvittavasti demonisoidaan esimiesta ja esittaydytaan itse jonkin sortin enkelina, kuten tassakin jorinassa.  Totuus onkin sitten, etta esim. hoidettu hommat aivan pain helvettia ja oltu pois tyosta joka viikko ym.

Olen ollut sairaana muutaman päivän koko työsuhteen aikana. Olen saanut lähes korkeimpia mahdollisia suoritusarvioihin perustuvia lisiä, joissa huomioidaan myös sosiaalinen puoli työssäsuoriutumisen ohessa. HR tekee meillä ne arviot -ap

Vierailija
13/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulle on sattunut sellainen esimies, jonka ei pitäisi esimies ollakaan. Vaikka jäljellä on vielä irtisanomisajan työt tuolla, niin voin uskoa, ettei sekään kivalta tunnu.

Itse irtisanouduin muutama viikko sitten ja pomo otti irtisanoutumisen erittäin kylmästi vastaan. Viimeisenä työpäivänäni käyttäytyi myös koleasti ja lähinnä totesi, että ”toivottavasti siellä uudessa paikassa pääset tekemään mitä haluat”. Ei edes kättelyä lähtiessä.

Hyvä AP, että sulla on nyt parempaa edessä! Tuollaisen lannistavan ja huonosti käyttäytyvän esimiehen kanssa ei kenenkään pitäisi olla töissä.

Vierailija
14/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuo, mitä selität, on se toinen puoli, niin silti esimies on se, joka ei ole tehnyt hommiansa kunnolla.

Vierailija
15/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista. Minua on yleensä harmittanut, kun joku alaiseni on irtisanoutunut ja on pitänut käynnistää uusi rekrytointiprosessi. Joskus olen toisaalta ollut todella hyvilläni, että joku on itse lähtenyt.

Silti olen ostanut viskipullon, kiitellyt työpanoksesta ja harmitellut työkavereille. Vasta kotona olen avannut shamppiksen ja tuulettanut päästyäni kiusankappaleesta eroon.

Vierailija
16/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos AP olisi noin toiminut kuin väität, niin eiköhän tuo irtisanominen olisi mennyt toisin päin. Nyt vaan sattui käymään niin, että se olikin työntekijä, joka päätti irtisanoutua.

17/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että win-win. Sinä pääset eroon työmaasta ja työmaa sinusta.

OT miksi otit tinat?

Vierailija
18/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen pomo kirjoitti:

Aika erikoista. Minua on yleensä harmittanut, kun joku alaiseni on irtisanoutunut ja on pitänut käynnistää uusi rekrytointiprosessi. Joskus olen toisaalta ollut todella hyvilläni, että joku on itse lähtenyt.

Silti olen ostanut viskipullon, kiitellyt työpanoksesta ja harmitellut työkavereille. Vasta kotona olen avannut shamppiksen ja tuulettanut päästyäni kiusankappaleesta eroon.

Ajattelisin, että tuo on se tapa millä pitäisi toimia. Ymmärrän tietysti sen, etteivät henkilökemiat aina kohtaa. Asiat voi hoitaa tyylikkäästi ja vähemmän tyylikkäästi. Koen, että esimieheni yritti tahallaan satuttaa minua. -ap

Vierailija
19/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen pomo kirjoitti:

Tätähän se johtaminen taitaa joillakin olla, että työntekijät nähdään lähinnä ”kiusankappaleena”.

Vierailija
20/31 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sulle on sattunut sellainen esimies, jonka ei pitäisi esimies ollakaan. Vaikka jäljellä on vielä irtisanomisajan työt tuolla, niin voin uskoa, ettei sekään kivalta tunnu.

Itse irtisanouduin muutama viikko sitten ja pomo otti irtisanoutumisen erittäin kylmästi vastaan. Viimeisenä työpäivänäni käyttäytyi myös koleasti ja lähinnä totesi, että ”toivottavasti siellä uudessa paikassa pääset tekemään mitä haluat”. Ei edes kättelyä lähtiessä.

Hyvä AP, että sulla on nyt parempaa edessä! Tuollaisen lannistavan ja huonosti käyttäytyvän esimiehen kanssa ei kenenkään pitäisi olla töissä.

Myös sinun tapauksessasi huonoa läytöstä esimieheltä. Voisiko kohdallasi olla harmistusta lähdöstäsi, jota esimies ei kyennyt peittämään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme