Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä naurattaa nää helteen palvojat. Naapuri lähti äsken t paidassa ja shortseissa ulos kävelylle :D

Vierailija
17.05.2019 |

Okei täällä on n. 20 astetta mutta ei millään tavalla niin kuuma.

Naapurilla tosiaan päällä vain t paita ohuet polviin asti ylettyvät shortsit ja lenkkarit eikä edes sukkia näyttänyt jalassa olevan :'D

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täällä on 16 astetta, ja silti aurinko paahtaa niin kuumasti tuulettomana päivänä, että itse riisuin neuleen T-paidan päältä kauppareissulla ja toivon, että olisin laittanut lyhyempilahkeiset housut.

On se jännä, kun ihmiset on erilaisia.

Vierailija
22/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat, että naapurisi on "helteen palvoja"? Minäkin kuljen jo shortseissa ja t-paidassa, koska on niin helvetin kuuma, enkä voi sietää helteitä. Toivottavasti tulee viileä kesä.

Tätä minäkin ihmettelin, että ne helteen rakastajathan ovat vielä toppatakeissa itkemässä, kun suomessa on aina niin kylmä. Viileydestä pitävät laittavat shortsit jalkaan heti, kun lumikinokset ovat sulaneet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

D-vitamiini ei enää ilta-auringosta tule. Pitää olla keskipäivän aurinkoa, ja 15min riittää sitten voikin jo mennä puiden varjoo. Ei ne eteläeurooppalaisetkaan tuolla hiekassa itseään haudo kuin kilpikonnat. Mutta jos on siunattu palamattomalla iholla, niin mikäs siinä. Itse aloitin karoteiinilisän, jotta saa kemikaalittoman suojan iholle. Lisää pigmenttiä ja ei tarvitse rasvojen kanssa lotrata pitkin kesää.

Vierailija
24/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainittiinko jo säänmukainen pukeutuminen?

Vierailija
25/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä ihmetyttää? Olen ollut vastaavissa tamineissa 10 asteessakin kun aurinko paistoi eikä tule kylmä.

Vierailija
26/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat, että naapurisi on "helteen palvoja"? Minäkin kuljen jo shortseissa ja t-paidassa, koska on niin helvetin kuuma, enkä voi sietää helteitä. Toivottavasti tulee viileä kesä.

Tätä minäkin ihmettelin, että ne helteen rakastajathan ovat vielä toppatakeissa itkemässä, kun suomessa on aina niin kylmä. Viileydestä pitävät laittavat shortsit jalkaan heti, kun lumikinokset ovat sulaneet. 

Juurikin näin. Itse olen se takki päällä kulkeva kun melkein aina paleltaa.

Vierailija
27/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja pitkät housut. Housut sen takia etten mahtunut viimekesän shortseihin.

Vierailija
28/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen pääkaupunkiseudulla liikkuessani huomasin, että yllättävän monella oli päällä kevyttoppatakki.

Vierailija
29/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin-PÄ, nyt on kalenterin mukaan toukokuu, ja silloi pukeudutaan vielä pitkiin kalsareihin ja kaulaliinaan, ihan sama mitä mittari näyttää. Sitten heinäkuussa aikaisintaan on soveliasta pukeutua helle-asusteisiin, mutta elokuussa on syytä jo siirtyä syyspukeutumiseen. Kumisaappaat, villasukat, sadetakki ja sateenvarjo mukaan päivästä toiseen, satoi tai paistoi. 

*sarkasmi*

Vierailija
30/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi vähän miettiä. Kun minä opiskelin (vähän yli 10 vuotta sitten), yksi opiskelijapoika lähti "liian kylmällä ilmalla" ilman paitaa, shortsit jalassa lenkille. Poliisi tuli ja pidätti hänet, ja vei "hullujenhuoneelle". Eipä se tyyppi alkanut vaatteita käyttämään senkään jälkeen. Nollakelillä taisi laittaa t-paidan päälle. Pipo ja hanskat saattoivat tulla jo ennen sitä. - 10 asteessa pitkät housut ja ohut takki.

Mikäs siinä, jos tarkenee.

Vierailija
31/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toppatakki sitten näille keleille oikea valinta? Näin tänään myös useita toppatakin käyttäjiä. Itselläni oli kuuma nahkarotsissa.

Vierailija
32/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ulkoilusta. Vihaan hikoilua, kuumaa, nihkeää, tuskaisaa oloa. En todellakaan palvo sitä porottavaa aurinkoa sillä että pukeudun lämpimällä, aurinkoisella säällä kevyesti.

Äsken pyöräilessä urheilutrikoot ja t-paita ja välillä oli epämukavan kuuma.

Vierailija
33/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vedetään ne lintta-sandaalit koko talven hoitamattomina olleisiin jalkoihin ja elostellaan raspaamattomilla kantapäillä!

Vierailija
34/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä tein tänään pihatöitä bikinit päällä..

Ootko instapissis?

Vierailija
35/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh, terassilla oli jo ensimmäinen mies ilman paitaa. Yök.

Jep. Sama ilmiö bongattu Pirkanmaalla.

Vierailija
36/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi vähän miettiä. Kun minä opiskelin (vähän yli 10 vuotta sitten), yksi opiskelijapoika lähti "liian kylmällä ilmalla" ilman paitaa, shortsit jalassa lenkille. Poliisi tuli ja pidätti hänet, ja vei "hullujenhuoneelle". Eipä se tyyppi alkanut vaatteita käyttämään senkään jälkeen. Nollakelillä taisi laittaa t-paidan päälle. Pipo ja hanskat saattoivat tulla jo ennen sitä. - 10 asteessa pitkät housut ja ohut takki.

Mikäs siinä, jos tarkenee.

Terveellinen tapa saada ruskeaa rasvaa kehoon.

Vierailija
37/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk, inhoan hellettä ja kuumaa, siksi olen jo nyt t-paidassa. Helteellä tekee mieli suunnilleen kuolla.

Vierailija
38/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen helteen palvoja, mutta koska tänään ei ollut helle, minulla oli päällä t-paita, pitkähihainen t-paita, takki, farkut, sukat ja tennarit. 

Vierailija
39/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yäk, inhoan hellettä ja kuumaa, siksi olen jo nyt t-paidassa. Helteellä tekee mieli suunnilleen kuolla.

Kärsi!

Helteet ovat vasta alussa....

Toivottavasti tästä kesästä tulee yhtä upea kuin viime kesästä -se oli paras kesä ikinä!

Vierailija
40/56 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kävin lenkillä ja hain samalla kaupasta muutaman oluen ja pari siideriä saunajuomaksi. Päällä polvipituiset caprit ja t-paita. Ei tullut kertaakaan vilu. Päinvastoin, hiki virtaa auringossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi