Kyllä naurattaa nää helteen palvojat. Naapuri lähti äsken t paidassa ja shortseissa ulos kävelylle :D
Okei täällä on n. 20 astetta mutta ei millään tavalla niin kuuma.
Naapurilla tosiaan päällä vain t paita ohuet polviin asti ylettyvät shortsit ja lenkkarit eikä edes sukkia näyttänyt jalassa olevan :'D
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat, että naapurisi on "helteen palvoja"? Minäkin kuljen jo shortseissa ja t-paidassa, koska on niin helvetin kuuma, enkä voi sietää helteitä. Toivottavasti tulee viileä kesä.
Tätä minäkin ihmettelin, että ne helteen rakastajathan ovat vielä toppatakeissa itkemässä, kun suomessa on aina niin kylmä. Viileydestä pitävät laittavat shortsit jalkaan heti, kun lumikinokset ovat sulaneet.
D-vitamiini ei enää ilta-auringosta tule. Pitää olla keskipäivän aurinkoa, ja 15min riittää sitten voikin jo mennä puiden varjoo. Ei ne eteläeurooppalaisetkaan tuolla hiekassa itseään haudo kuin kilpikonnat. Mutta jos on siunattu palamattomalla iholla, niin mikäs siinä. Itse aloitin karoteiinilisän, jotta saa kemikaalittoman suojan iholle. Lisää pigmenttiä ja ei tarvitse rasvojen kanssa lotrata pitkin kesää.
Mainittiinko jo säänmukainen pukeutuminen?
Mikä siinä ihmetyttää? Olen ollut vastaavissa tamineissa 10 asteessakin kun aurinko paistoi eikä tule kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletat, että naapurisi on "helteen palvoja"? Minäkin kuljen jo shortseissa ja t-paidassa, koska on niin helvetin kuuma, enkä voi sietää helteitä. Toivottavasti tulee viileä kesä.
Tätä minäkin ihmettelin, että ne helteen rakastajathan ovat vielä toppatakeissa itkemässä, kun suomessa on aina niin kylmä. Viileydestä pitävät laittavat shortsit jalkaan heti, kun lumikinokset ovat sulaneet.
Juurikin näin. Itse olen se takki päällä kulkeva kun melkein aina paleltaa.
T-paita ja pitkät housut. Housut sen takia etten mahtunut viimekesän shortseihin.
Eilen pääkaupunkiseudulla liikkuessani huomasin, että yllättävän monella oli päällä kevyttoppatakki.
Niin-PÄ, nyt on kalenterin mukaan toukokuu, ja silloi pukeudutaan vielä pitkiin kalsareihin ja kaulaliinaan, ihan sama mitä mittari näyttää. Sitten heinäkuussa aikaisintaan on soveliasta pukeutua helle-asusteisiin, mutta elokuussa on syytä jo siirtyä syyspukeutumiseen. Kumisaappaat, villasukat, sadetakki ja sateenvarjo mukaan päivästä toiseen, satoi tai paistoi.
*sarkasmi*
Kannattaisi vähän miettiä. Kun minä opiskelin (vähän yli 10 vuotta sitten), yksi opiskelijapoika lähti "liian kylmällä ilmalla" ilman paitaa, shortsit jalassa lenkille. Poliisi tuli ja pidätti hänet, ja vei "hullujenhuoneelle". Eipä se tyyppi alkanut vaatteita käyttämään senkään jälkeen. Nollakelillä taisi laittaa t-paidan päälle. Pipo ja hanskat saattoivat tulla jo ennen sitä. - 10 asteessa pitkät housut ja ohut takki.
Mikäs siinä, jos tarkenee.
Onko toppatakki sitten näille keleille oikea valinta? Näin tänään myös useita toppatakin käyttäjiä. Itselläni oli kuuma nahkarotsissa.
Tykkään ulkoilusta. Vihaan hikoilua, kuumaa, nihkeää, tuskaisaa oloa. En todellakaan palvo sitä porottavaa aurinkoa sillä että pukeudun lämpimällä, aurinkoisella säällä kevyesti.
Äsken pyöräilessä urheilutrikoot ja t-paita ja välillä oli epämukavan kuuma.
Ja vedetään ne lintta-sandaalit koko talven hoitamattomina olleisiin jalkoihin ja elostellaan raspaamattomilla kantapäillä!
Vierailija kirjoitti:
No minä tein tänään pihatöitä bikinit päällä..
Ootko instapissis?
Vierailija kirjoitti:
Noh, terassilla oli jo ensimmäinen mies ilman paitaa. Yök.
Jep. Sama ilmiö bongattu Pirkanmaalla.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi vähän miettiä. Kun minä opiskelin (vähän yli 10 vuotta sitten), yksi opiskelijapoika lähti "liian kylmällä ilmalla" ilman paitaa, shortsit jalassa lenkille. Poliisi tuli ja pidätti hänet, ja vei "hullujenhuoneelle". Eipä se tyyppi alkanut vaatteita käyttämään senkään jälkeen. Nollakelillä taisi laittaa t-paidan päälle. Pipo ja hanskat saattoivat tulla jo ennen sitä. - 10 asteessa pitkät housut ja ohut takki.
Mikäs siinä, jos tarkenee.
Terveellinen tapa saada ruskeaa rasvaa kehoon.
Yäk, inhoan hellettä ja kuumaa, siksi olen jo nyt t-paidassa. Helteellä tekee mieli suunnilleen kuolla.
Minä olen helteen palvoja, mutta koska tänään ei ollut helle, minulla oli päällä t-paita, pitkähihainen t-paita, takki, farkut, sukat ja tennarit.
Vierailija kirjoitti:
Yäk, inhoan hellettä ja kuumaa, siksi olen jo nyt t-paidassa. Helteellä tekee mieli suunnilleen kuolla.
Kärsi!
Helteet ovat vasta alussa....
Toivottavasti tästä kesästä tulee yhtä upea kuin viime kesästä -se oli paras kesä ikinä!
Just kävin lenkillä ja hain samalla kaupasta muutaman oluen ja pari siideriä saunajuomaksi. Päällä polvipituiset caprit ja t-paita. Ei tullut kertaakaan vilu. Päinvastoin, hiki virtaa auringossa.
No, täällä on 16 astetta, ja silti aurinko paahtaa niin kuumasti tuulettomana päivänä, että itse riisuin neuleen T-paidan päältä kauppareissulla ja toivon, että olisin laittanut lyhyempilahkeiset housut.
On se jännä, kun ihmiset on erilaisia.