Kyllä naurattaa nää helteen palvojat. Naapuri lähti äsken t paidassa ja shortseissa ulos kävelylle :D
Okei täällä on n. 20 astetta mutta ei millään tavalla niin kuuma.
Naapurilla tosiaan päällä vain t paita ohuet polviin asti ylettyvät shortsit ja lenkkarit eikä edes sukkia näyttänyt jalassa olevan :'D
Kommentit (56)
Eräät ihosairaudet paranevat auringonvalossa. Ja eräät mielisairaudet näköjään pahenevat.
Määkin nauran jos koko päivän aamusta asti noin joku kekkuloisi.Lämmintähän ei todellisuudessa ole ollut ainakaan öisin vielä paljon.Räkiköön päänsä irti nämä houkat.
Huhtikuussa näkyi Kampissa jo ensimmäiset polvihousumiehet.
Vierailija kirjoitti:
Määkin nauran jos koko päivän aamusta asti noin joku kekkuloisi.Lämmintähän ei todellisuudessa ole ollut ainakaan öisin vielä paljon.Räkiköön päänsä irti nämä houkat.
Niin. Yölämpötilahan se määrääkin päiväpukeutumisen.. *hih*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä tein tänään pihatöitä bikinit päällä..
Ootko instapissis?
En käytä Instaa, Facebook on ainoa joka on käytössä, sekin eri nimellä ja ilman kuvaa. Lisää kysymyksiä?
Parasta kun naisilla alkaa vaatteet vähenemään. Moni naikkonen leikkasi nurmikkoa tissitoppi päällä 😎
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yäk, inhoan hellettä ja kuumaa, siksi olen jo nyt t-paidassa. Helteellä tekee mieli suunnilleen kuolla.
Kärsi!
Helteet ovat vasta alussa....
Toivottavasti tästä kesästä tulee yhtä upea kuin viime kesästä -se oli paras kesä ikinä!
Niin kärsinkin, keuhkosairauden kanssa välillä sairaalassa asti pahimmilla helteillä.
Helteet ovat tosiaankin vasta alussa ja tulevat kaikkien ennusteiden mukaan pahenemaan Suomessa kesä kesältä, ja samalla hengityselinsairaat ja iäkkäät tulevat kärsimään enemmän ja kuolleisuus kohoamaan riskiryhmillä kesäaikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
28-vuotias nainen, 171cm/57kg, kuppikokoni on 75d. Kengänkokoni on 39 ja minulla ei ole lemmikkejä. Muuta?
Vielä on melko viileää (n.20 astetta) etenkin varjossa, joten vuoreton takki ok. Kunpa tulisikin 25-35 astetta kesällä pidemmäksi aikaa. Kaikki ei tietenkkään tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Yölämpötilahan se määrääkin päiväpukeutumisen.. *hih*
No totta toinen puoli, aamulla töihin lähtiessä mittari näytti 8 astetta, ei siinä tee mieli ilman takkia ajella. Ja iltapäivällä sekin piti kotiin tuoda kahden kauppakassin, lapsen ja hoitorepun lisäksi, niin puettunahan se on helpoin kantaa. Kuuma tuli, vaikka takki auki olikin.
Meidän terassilla auringossa oli tänään 49 (varjossa 21) astetta. Todellakin olin sortseissa ja bikiniyläosassa. Ihan sama kuka näkee. Kauppaan laitoin topin päälle
Vai että oikein naurattaa!? No, onhan se hyvä että jotkut osaa ottaa ilon irti melkein mistä vaan. Aina vaan naurattaa kaikki!
Vierailija kirjoitti:
Meidän terassilla auringossa oli tänään 49 (varjossa 21) astetta. Todellakin olin sortseissa ja bikiniyläosassa. Ihan sama kuka näkee. Kauppaan laitoin topin päälle
Tuo 49 on jo tappavaa! Siis todellakin hyvä, että menit biksuissa kauppaan.
mies
Vierailija kirjoitti:
Vielä on melko viileää (n.20 astetta) etenkin varjossa, joten vuoreton takki ok. Kunpa tulisikin 25-35 astetta kesällä pidemmäksi aikaa. Kaikki ei tietenkkään tykkää.
Toki jos ei tarvitse liikkua mihinkään tai muutenkaan tehdä mitään fyysistä esim. kantaa kauppakasseja. Hyvä sieltä ilmastoidusta Volvosta on toljottaa rahvaan hikoilua.
Mulle se on kuuma. 20+ on tuskallista.