No niin! Taas napsahti nakki mummolle. Huomenna lastenlapset hoitoon
Eihän siinä - mukavia ovat ja rakkaita.
Nyt sitten vaan valkkaripullon korkki kiinni.
Kommentit (35)
Miksi asiasta sovittiin näin myöhään?
Vierailija kirjoitti:
Mihin hoitoon ne joutuu? Onko vakavaakin?
Älä jaksa. Huono läppä.
- ap -
No eihän sun ole pakko suostua, jos ei huvita.
Vierailija kirjoitti:
Yksityisyrittäjäisälle tulikin työkeikka, jota ei voi sivuuttaa.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
No eihän sun ole pakko suostua, jos ei huvita.
Ei olekaan pakko. Autan silti aina, missä pystyn. Silti valitan vaikka ei tuo oikeasti harmita; lasten kanssa on aina kivaa.
- ap -
Kerkeäthän sä nyt kalsarikännit vielä vetästä ennen huomista!
Miten se yhden lapsen keikka aiheuttaa sen että useamman lapsesi lapsia tulee hoitoon?
Meillekin tuli soitto, mutta voi sentään, on jo sovittu naapurin dementikkomummon peräänkatsominen. Lapsenlapset ei tykkää sekavista vanhuksista.
Toivottovasti minä en ikinä tule puhumaan lapsistani tuohon sävyyn. Yritän auttaa aina kun voin. Toivon, että omat lapset pääsisivät helpommalla kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Kerkeäthän sä nyt kalsarikännit vielä vetästä ennen huomista!
Yli 6-kymppinen ei vedä enää kalsarikännejä - korkeintaan siemailee vähän valkkaria.
- ap -
Ei kannata ottaa kaikkien lasten lapsia yhtäaikaa. Se on liian raskasta. Yhden lapsen lapset kerrallaan . Ja se on oikein. Ja kohtuullista.
Vierailija kirjoitti:
Myöhään? Onhan tässä vielä aikaa vaikka kuinka. :D
Mikä hiton juoppomummo?
Olen umpiraitis ja mummin pusulaiset saa aina tulla hölmöilemään..
Kyllä 70 v.vetää helposti kalsarikännit. Eli tarkoittaa juomista arkioloissa vaikka yksin
Aloittaja käy hyvin mummosta, ainakin elää kuin mummo.
Mummoikäisten olisi muutenkin paempi vähentää sitä alkon käyttöä. On vanhoille vaarallisempaa kuin nuoremmille.
Vierailija kirjoitti:
Toivottovasti minä en ikinä tule puhumaan lapsistani tuohon sävyyn. Yritän auttaa aina kun voin. Toivon, että omat lapset pääsisivät helpommalla kuin minä.
Saatoin sanoa huonosti. Itse hoidin ensimmäistä lapsenlasta kaksi vuotta. Kesät talvet ajoin pyörällä kolme kilometriä hänen kotiinsa ja äitinsä sai sitä kautta vakituisen työpaikan.
Meistä tuli tosi läheiset esikoislapsenlapsen kanssa.
- ap -
Opettele sanomaan "ei sovi". Cheers!
Mihin hoitoon ne joutuu? Onko vakavaakin?