Siis juma*auta!!! Kuka aikuinen ihminen sanoo tai kirjoittaa KÄÄK??!!?
Tuollaista kielenkäyttöä voisi odottaa korkeintaan 12-vuotiaalta. Palstallakin tulee vastaan tasaisin väliajoin ketjuja, jotka otsikot on aloitettu karmivasti sanalla KÄÄK! Oletteko henkisesti sairaita, autismin kirjoon kuuluvia vai vain lapsellisia ja yksinkertaisia?
Kommentit (58)
Varmaan ainoastaan aikuiset, koska lapset eivät lue
Minä, 42-vuotias nainen kirjoitan usein kääk ja sanonkin.
Olen huomannut, että sellaiset keski-ikäiset naiset, jotka luulevat kuulostavansa jotenkin hauskoilta käyttävät tuota ilmaisua.
Relaa vähän ap. Onhan seiskan julkaisussakin aina kääk - juorut =D on sulla murheenaiheet..voe voe
Vierailija kirjoitti:
Aku-nimiset
Taitaa olla myös joku Iines joukossa.
Sitä käyttää se sukupolvi, jonka lapsuudessa joka kotiin tuli Akkari. s. 1967
Entä kuka aikuinen spämmää monta huutomerkkiä ja kysymysmerkkiä lauseen perään?
KÄKKÄRÄKÄÄK mikä niuho tuo ap on!
KÄÄK, KÄÄK, KÄÄK, KÄÄK, KÄÄK, KÄÄK.
Tyhmempää on kiroilla.
Ei kääk-ilmauksella alkavissa aloituksissa ole mitään vikaa, ei varsinkaan, kun niitä verrataan siis-sanalla alkaviin. :) Joskus etusivulla voi olla useita siis-aloituksia peräkkäin.
Kääk! Minä. Luin Aku Ankkoja pienenä. Kukaan lapsi ei kylläkään nykyään sano näin.
Lapset kiroilee.
Olen:
[/] henkisesti sairas
[] autismin kirjoon kuuluva
[x] lapsellinen ja yksinkertainen
= 1½/3 p.
Kääk!
Vierailija kirjoitti:
Relaa vähän ap. Onhan seiskan julkaisussakin aina kääk - juorut =D on sulla murheenaiheet..voe voe
Kääk! Tauski selvinpäin keikalla.
Kääk! Tukiainen nättinä baarissa.
Kääk!...
..No kaikki me, kelle on tullut akkari lapsena, ja vieläkin luen niitä välillä. Aku on ihan paras. Vieläkin on mielessä mille tuntui kiiruhtaa koulusta kotiin avaimet kaulassa akkari päivänä. Sitten iso PYTKY rankanleipää, päälle sentti margariinia ja lauantaimakkaraa. Mukiin sokerisen epäterveellistä kaakaota ja lukemaan ihan rauhassa tyhjässä kodissa keittiön pöydän ääressä. Ai että. Lällislää ap, ja KÄÄK!
Pitäisin todella outona, jos kukaan 12 vuotias edes osaisi sanan Kääk!
Kyllähän tuo on aikuisten juttu.
Kurjan vähän seuraat aikaasi ja silti olet kauhistelemassa.
Vierailija kirjoitti:
..No kaikki me, kelle on tullut akkari lapsena, ja vieläkin luen niitä välillä. Aku on ihan paras. Vieläkin on mielessä mille tuntui kiiruhtaa koulusta kotiin avaimet kaulassa akkari päivänä. Sitten iso PYTKY rankanleipää, päälle sentti margariinia ja lauantaimakkaraa. Mukiin sokerisen epäterveellistä kaakaota ja lukemaan ihan rauhassa tyhjässä kodissa keittiön pöydän ääressä. Ai että. Lällislää ap, ja KÄÄK!
Pytky? - keksitkö justiinsa?
Aku-nimiset