Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis juma*auta!!! Kuka aikuinen ihminen sanoo tai kirjoittaa KÄÄK??!!?

Vierailija
17.05.2019 |

Tuollaista kielenkäyttöä voisi odottaa korkeintaan 12-vuotiaalta. Palstallakin tulee vastaan tasaisin väliajoin ketjuja, jotka otsikot on aloitettu karmivasti sanalla KÄÄK! Oletteko henkisesti sairaita, autismin kirjoon kuuluvia vai vain lapsellisia ja yksinkertaisia?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄÄK, KÄÄK, KÄÄK, KÄÄK, KÄÄK, KÄÄK, KÄÄK, KÄÄK, KÄÄK.

Vierailija
42/58 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latteamielinen, infantiili, ei kovin älykäs, sovinnainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

KÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK!

Vierailija
44/58 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käkkäräkäääääää käkätikäääää!!!

Käkäkäkä käk kää. Kälä.

Vierailija
45/58 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut olevani aikuinen jo pitkän aikaa, mutta tämän määritelmän mukaan en voi sitä olla. KÄÄK!

Vierailija
46/58 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk!

Vierailija
47/58 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis tosi vanhanaikaista. Itse sanon "skrääk".

Vierailija
48/58 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen luullut olevani aikuinen jo pitkän aikaa, mutta tämän määritelmän mukaan en voi sitä olla. KÄÄK!

Olet sinä varmaan aikuinen, mutta ehkä hieman infantiili ja yksinkertainen sellainen?

Vierailija
49/58 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä, 42-vuotias nainen kirjoitan usein kääk ja sanonkin. 

42-vuotias mies täällä ja sanon käääk esimerkiksi kun joku kysyy "oletko tehnyt asian X jonka lupasit hoitaa" ja tajuan unohtaneeni koko roskan.

No just tämä onkin se tyypillisimmin käytetty ja todella osuva asiayhteys mainitulle "termille". Ap varmaan luulee, että Marketissa huudellaan, kun on banaanit loppu.

Vierailija
50/58 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavan mukaan AP pitää kytätä, mutta oikeassahan hän on. Todella vajaan vaikutelman saa aikuisesta ihmisestä joka sanoo "kääk"!

Joko kyseessä on sellainen räväkkä punatukkainen kulttuurisihteeri Desigualin vaatteissa tai vakosamettihousuinen marimekkopaitainen pehmoisi.

Joku voi olla vajaa ja joku suppea-alainen yleistäjä, sanoisi tähän eräs huumorintajuinen taloushallinnon maisteri ja oman tilitoimiston pitäjä, joka on erittäin hyvä kaverini. Huudahtaa myös aika usein KÄÄK, kun joku on unohtunut. Ikää miehellä 47 vuotta. Onko yhdyssanavirheiden kyttääminen jo out, vai mikä nillitys nyt on alkanut? Kasvakaa aikuisiksi.

Vierailija
51/58 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sinä kirjoitit KÄÄK, kato perskutarallaa, niin minäkin.

No ap vaan tsekkaa, mitä mieltä ollaan. On itse kunnon KÄÄK:n käyttäjä, joka kerjää täällä itsetunnolleen vahvistusta. Se on kuule kääk kääk, ap, anna mennä vaan :) 

Vierailija
52/58 |
17.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, vanha kääkkä. KÄÄK!!

Vierailija
53/58 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk!

M48

Vierailija
54/58 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä aikuisista, mutta Varisen Ilkka ainakin sanoi aina KÄÄK.

Vierailija
55/58 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huom! Omassa otsikossasi, ja keskustelussa käytät sitä.

Vierailija
56/58 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, mies 58v.

Vierailija
57/58 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin loppukaneetin: Kääk!

Vierailija
58/58 |