Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita mielta olette sellaisesta etta n. 4-5v lapsi on koko kesan paivakodissa? Jos aiti on opiskelija yh ja saanut hyva kesatyopaikan.

Vierailija
23.05.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin tyttö, 5v, on kesä-elokuun hoidossa. Loma oli jo.

Vierailija
2/10 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin loma vasta elokuussa, joten lapset hoidossa kesä-heinä enkä usko, että saavat pysyviä traumoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kaverin alle 2v on koko kesän päiväkodissa kun äiti on uuden vauvan kanssa kotona :(

Vierailija
4/10 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on HUONO äiti.

Vierailija
5/10 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskomattoman normatiivista porukkaa täällä.

Vierailija
6/10 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin työt 1.3. eikä siinä paljoa kesälomaa kerry... Mies oli kesätöissä. Ei se paljoa auta, välillä on tällaisia tilanteita. Tänä kesänä on sitten jo lomaa sekä minulla että lapsella :)

Vierailija
7/10 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä rankkaa lapselle, jos lomaa ei ole sitten muuhun aikaan vuodesta. Jos on isovanhempia tai muita sukulaisia, jotka voisivat pitää lapsen edes viikon " lomalla" , kannattaa ottaa apu vastaan.

Vierailija
8/10 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiska ja huono.

5

Vierailija
9/10 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Hän odottaa miestään töistä kotiin laittamaan ruokaa ja hoitamaan lapsia.

2. Hän herättää miehensä yöllä vaihtamaan vauvalle vaippaa vaikka mies menossa aamulla töihin.

3. Jos esikoinen sairastaa on miehen haettava hänet kesken työpäivän päiväkodista ja oltava hänen kanssaan kotona.

Vierailija
10/10 |
23.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin opiskelija ja menin kesätöihin ja mies oli vaihtanu työpaikkaa, eli ei ollut lomaa. Mun työ kolmivuorotöitä, niin onneksi ei kumminkaa tullu lapselle pitkiä viikkoja. Ja isovanhemmat auttoivat kiitettävästi. Mut kyllä siinä silti oli paha mieli itsellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän