Kuuluuko "sheivaaminen muuhun laittautumiseen"?
Mitä mieltä jos uloslähdettäessä perheellinen/suhteessa oleva sheivaa itseään vähän tarkemmin, ja laittaa seksikästä pikkuhousua päälle? Siis jos arkena ei erityisesti sheivaa, mutta sitten kun lähdetään tyttöjen kanssa teatteriin ja baariin tai vaikka laivalle niin sheivataan paikat siistimmäksi, alapääkarvoitukseen vähän kiitorataa tai vähintään sakset heiluu.
Onko teillä tapana, että kun lähtee vähän enemmän ulos niin siinä pimppikin siistitään vaikka olisitte suhteessa eli ei kai tarkoitus sillä muuta tehdä kuin pissalla käydä?
Oikeastaan kaikissa suhteissani naiset ovat sheivailleet itseään "ulos lähtiessä".
T. Mies
Kommentit (35)
Mä sheivaan kun käyn suihkussa, ihan sama olenko lähdössä ulos myöhemmin vai en. Ihme kyylä tommonen ukko joka moista vahtaa.
Olisko nyt sitten samalla kun otti höylän, sheivannut sieltä mistä yleensä sheivailee sillon kun sheivaa.
Minä ainakin siistin samalla kerralla kainalot, bikinirajan ja sääret.
Miksiköhän muija käyttää kusenhajuisia mummokalsareita arkena ?
Vierailija kirjoitti:
Olisko nyt sitten samalla kun otti höylän, sheivannut sieltä mistä yleensä sheivailee sillon kun sheivaa.
Minä ainakin siistin samalla kerralla kainalot, bikinirajan ja sääret.
Jos useimmiten normaalisti on karvat ja sitten uloslähtiessä laitetaan kokoposliini tai lähes?
Minä sheivaan koska yleensä tuollaisen illan jälkeen kotona odottaa seksiä (ihan siltä omalta mieheltä ;) On kiva tulla mukavan illan jälkeen laittautuneena ja pienessä hiprakassa kotiin jossa odottaa ihana puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on todella huolestuttavaa, jos parisuhteessa mies kyttää koska nainen sheivaa.
Kai sen nyt voi huomatakin. Sinustako ei ole yhtään outoa jos nainen sheivaa erityisesti yöhön lähtiessä?
Entä jos mies pakkaa kondomit mukaan baariin vaikka muuten ei niitä mukana kuljetakaan?
Nuoko on oikeasti mielestäsi sama asia?
Kyllähän miehellä on huolitellumpi ja miehekkäämpi olo kun on ymmärtänyt ottaa kondomin mukaan vaikka sillä ei mitään tekisikään! Vai miten perustelet se, että nainen sheivaa alapäänsä paljaaksi _nimen omaan_ yöhön lähtiessä? Kivempi olla seksikäs ja haluttu "sieltä"? Onko minullakin seksikkäämpi ja orimaisempi olo kun minulla on kondomeja lompakossa! Ihan eri tunne onko siellä 0 vai 3 kpl kondomeja. Kunnon panomiehellä on kondomeja (monikossa) mukana vaikka niitä ei aina käyttäisikään.
Itse nyt vain yleensä sheivaan kaiken kerralla. Kun lähtee juhlimaan ja sheivaa kaiken, niin tulee suihkussa vietettyä kauemmin ja olen itse ainakin huomannut, että sheivaaminen on ihoystävällisempää kun karvat ovat hieman pehmenneet (veden vaikutuksesta). Eli kun siellä kerran lotraa, niin kaikki kerralla. Typeräähän se olisi ajella kaikki muu, mutta jättää alapää ajelematta.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän muija käyttää kusenhajuisia mummokalsareita arkena ?
Ne on mukavammat kuin ne tekokuituiset pitsiset. Itselläni on olemassa kokoelma ihan vain sexypikkareita, jotka laitan vain seksiä tai yleistä kaunistautumista (juhlat) varten. Koska kirjastossa istuessa ne on hiostavat ja epämukavat. Puuvillaiset ilman pitsireunuksia menee paljon kivemmin löhöillessä. Toki pyrin nämä pitämään puhtaina, ehjinä ja mieluiten mustina (vaikka ne lähes aina myydään typerissä "3 eri väriä!" seteissä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on todella huolestuttavaa, jos parisuhteessa mies kyttää koska nainen sheivaa.
Kai sen nyt voi huomatakin. Sinustako ei ole yhtään outoa jos nainen sheivaa erityisesti yöhön lähtiessä?
Entä jos mies pakkaa kondomit mukaan baariin vaikka muuten ei niitä mukana kuljetakaan?
Kyllähän miehellä on huolitellumpi ja miehekkäämpi olo kun on ymmärtänyt ottaa kondomin mukaan vaikka sillä ei mitään tekisikään! Vai miten perustelet se, että nainen sheivaa alapäänsä paljaaksi _nimen omaan_ yöhön lähtiessä? Kivempi olla seksikäs ja haluttu "sieltä"? Onko minullakin seksikkäämpi ja orimaisempi olo kun minulla on kondomeja lompakossa! Ihan eri tunne onko siellä 0 vai 3 kpl kondomeja. Kunnon panomiehellä on kondomeja (monikossa) mukana vaikka niitä ei aina käyttäisikään.
Eli sulle on ihan yhtä hälyttävää kun daami lähtee radalle p*llu sheivattuna kuin jos hän antaisi pusikon kasvaa, mutta ottaisi lähtiessään kortsut mukaan?
No itse ainakin musta on ihanaa että parisuhteessa ollessa ei tarvitse alakertaa sheivata tyttöjenmatkoilla tai ulos lähtiessä:DD kainalot ja jalat kyllä sheivaan koska tod näk vähintään ne kaverit näkee ne. Rantalomalle tietenkin bikiniraja mutta sillon muu karva saa kasvaa ja iho rauhoittua.
Mä naisena kyllä ymmärrän tän huolen, mutta siis mulla on kavereita jotka sheivaa vaikka eivät ole seksiä harrastaneet kuukausiin eli ei pakolla kyllä tarkoita yhtään mitään. Voithan sä sanoa että susta olis kiva että sullekkin joskus sheivaisi, tai harrasta sen kanssa seksiä kun tulee kotiin sieltä baarista ni pääset nauttimaan itsekkin siitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse nyt vain yleensä sheivaan kaiken kerralla. Kun lähtee juhlimaan ja sheivaa kaiken, niin tulee suihkussa vietettyä kauemmin ja olen itse ainakin huomannut, että sheivaaminen on ihoystävällisempää kun karvat ovat hieman pehmenneet (veden vaikutuksesta). Eli kun siellä kerran lotraa, niin kaikki kerralla. Typeräähän se olisi ajella kaikki muu, mutta jättää alapää ajelematta.
:D typerää jättää alapää ajamatta? Perustele? Alapäälle hyväksi on nimenomaan karvoitus.
Kuuluu! Tulee paljon nätimpi ja kivempi olo. Sääret ainakin ajelen ja kyllä jos jaksan, niin myös bikinin.
Ikinä en ole pettänyt 11-vuotisen suhteemme aikana.
No on mielestäni vähän omituista sheivata t*ssukkaa, jos kenenkään ei ole siellä juhlissa tarkoitus sitä nähdä. Jonnekin uimaan mennessä tietysti siistii ja kun ajattelee menevänsä sänkyyn.
Vierailija kirjoitti:
No on mielestäni vähän omituista sheivata t*ssukkaa, jos kenenkään ei ole siellä juhlissa tarkoitus sitä nähdä. Jonnekin uimaan mennessä tietysti siistii ja kun ajattelee menevänsä sänkyyn.
Mä ainakin sheivaan säännöllisesti vaikkei ole miestäkään. Kuuluu mun perustoimenpiteisiin. Lakkaan myös kynnet ja meikkaan, oli menoa tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin sheivaan säännöllisesti vaikkei ole miestäkään. Kuuluu mun perustoimenpiteisiin. Lakkaan myös kynnet ja meikkaan, oli menoa tai ei.
Miksi et laita pilluusi karvalisäkkeitä tai meikkaa glitterillä toosaasi? Varmaan siksi kun sitä ei kukaan näkisi kuitenkaan. Mutta silti tuherrat karvoituksen (joka suojaa) pois vaikka kukaan ei housuihisi katsokaan. Huomaatko yhtään mikä ero on meikkaamisella ja p*llun ajelulla?
En sheivaa ulos lähtiessä. Jos kainalossa on pitkät karvat niin ne sheivaan.