Varallisuusvero - sun säästöjä ja autoa aletaan verottamaan
Kommentit (31)
Nostan vuokria, että saan verot maksettua. Asumistuki nousee. Kas, valtion menot nousevat. Varallisuusveroa nostetaan. Nostan vuokria... jne.
Varallisuusvero ei kosteta kuin pientä osaa suomalaisista ja se opettaa siihen, että elä koko ikäsi yhteiskunnan elättinä. Ei ole mitään järkeä käydä töissä ja säästää, kun verottaja ottaa joka tapauksessa omansa siten, että lopputulos on sama.
Jos perustat firman, perusta se Viroon.
Johan sitä verotetaan. Kiinteistövero. Autovero. Talletusten tuotoista menee veroa, sitä vaan ei juuri tule kun tuotot on niin pienet.
Varallisuusvero ei koske köyhiä eikä luusereita.
Ei haittaa vaikka tulisi mikä vero. Minä pärjään hyvin pienellä palkallani myös jatkossa.
Hulavesimaksu.
Kun tontille sataa vettä! Koskaan en kastele tonttiani, kun olen sitä mieltä, että kasvaa mikä kasvaa. Että se sadevesikin taitaa imeytyä slurps-slurps siihen kuivaan maahan ihan tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Hulavesimaksu.
Kun tontille sataa vettä! Koskaan en kastele tonttiani, kun olen sitä mieltä, että kasvaa mikä kasvaa. Että se sadevesikin taitaa imeytyä slurps-slurps siihen kuivaan maahan ihan tarpeeseen.
Kas kun ei hula-hulavesimaksu.
Se on hulevesi. Ei hulavesi.
Vierailija kirjoitti:
Nostan vuokria, että saan verot maksettua. Asumistuki nousee. Kas, valtion menot nousevat. Varallisuusveroa nostetaan. Nostan vuokria... jne.
Varallisuusvero ei kosteta kuin pientä osaa suomalaisista ja se opettaa siihen, että elä koko ikäsi yhteiskunnan elättinä. Ei ole mitään järkeä käydä töissä ja säästää, kun verottaja ottaa joka tapauksessa omansa siten, että lopputulos on sama.
Jos perustat firman, perusta se Viroon.
Ja muuta sinne. Muuten ei paljon auta verojen kannalta.
Auringonpaistemaksu kesäkuukausille
Kelan rahoituskin vatallisuusverolle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulavesimaksu.
Kas kun ei hula-hulavesimaksu.
Se on hulevesi. Ei hulavesi.
Hulevesimaksu on siitä kätevä, että sitä voi periä, vaikka kiinteistö ei olisi kunnallisen viemäriverkon piirissä.
Noo, varallisuusveroa maksettiin v 2005 asti, sen määrä oli 250 000 euroon saakka 80 e vuodessa. Tuskin vie ketään vararikkoon.
Kelan ja työkkärinkorvauksista ja palkasta nykäistään 3 % pois varallisuusveroa ja aktiivisuusvelvoite poistuu
Hengitysmaksu jokaisesta uloshengityksestä koska hiilidioksiinia tulee liikaa. Loppuu kun kuolee.
Kokoomus pitäisi ehdottomasti saada hallitukseen että tuolle verotukselle tulee stoppi. On muitakin keinoja rahoittaa hyvinvointiyhteiskuntaa ja nimenomaa sitä kasvattavasti ettei tarvi jakaa samaa, muiden tienaamaa kakkua veroina vaan syntyy ihan oikeaakin talouskasvua nimittäin sijoittamalla. Vasemmiston talouspolitiikka on täysin utopista ja oman edun tavoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Noo, varallisuusveroa maksettiin v 2005 asti, sen määrä oli 250 000 euroon saakka 80 e vuodessa. Tuskin vie ketään vararikkoon.
Siis, jos varallisuus oli vähintään tuon. Sen ylimenevältä osalta vero 0,8 %.
Pienistä palkoistakin maksetaan 20 krt enemmän veroja...
Miten omaisuus lasketaan, vasemmisto?
Vierailija kirjoitti:
Hengitysmaksu jokaisesta uloshengityksestä koska hiilidioksiinia tulee liikaa. Loppuu kun kuolee.
Ehdottaisinkin suremisveroa kuolleen omaisille! Ajatelkaa mikä määrä hiilidioksidia vapautuu kun koko suku itkeä parkuu tuskissaan ja ajelee pitkin isänmaata kyttäämässä perämetsiä, ettei vaan kukaan muu ole saanut yhtään puolukkaa enemmän kuin on itse saanut...
Valovero niinku oli joskus Latviassa. Jos on asunnossa isot ikkunat niin maksaa sit enemmän ja jos on pienet ampumaluukut niin vero on olematon.
Vierailija kirjoitti:
Ai autoa "aletaan" verottamaan ?
Niin, kyllä se väliaikainen autovero tuli jo vuonna 1958
Joopa joo. Sun Corolla menee verolle.