Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian (aika tai kg-määrä) huomasit itse kehostasi laihtuneesi?

Vierailija
16.05.2019 |

En tarkoita että housut tuntuvat löysemmiltä tai mittanauha näyttää faktat, vaan että itse kehoasi tunnustellessasi tunsit, että nyt on tästä lähtenyt? Kuinka pitkä aika tai paljonko kiloja oli lähtenyt? Kiinnostaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuukausi siinä taisi mennä, 5 kg lähti siinä ajassa.

Vierailija
2/7 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon kai vähän laihtunu, mut ei sitä sillee huomaa ku ei oo ollu mitää hirveetä kuuria. Mistä huomaan, on esim paidat ja yläosat. alaosista en niinkään huomaa, en saattaa jopa kiristää... koska oon ollu enemmän jalkeilla ja sitä kautta jalat saattaa kerää nestettä ja lihastakin joten housut ei oo kyl yhtään löystyny, sen sijaa ihmettelin mun paitaa joka oli ihan venyny et "oho, olin näin iso viel hetki sitten " :DDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain 5-6 kg:n paikkeilla alkoi tuntua ja näkyä siinä mielessä ettei enää ollut sillä tavalla pöhöttynyt ulkonäkö. Meni vähän reilu puolivuotta. Ennen sitä oli kyllä vaatteet jo alkaneet tuntua löysiltä. Kahdeksan kiloa näkyi sitten jo tosi paljon hoikistuneena olemuksena. 

Vierailija
4/7 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos oon laiha niin mun paitakoko on 32 mut alaosa on 36 :D

Vierailija
5/7 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin tipattoman ja muutoinkin tervehenkisen tammikuun, liikuin paljon ja söin terveellisemmin. Helmikuussa nautiskelin jo jonkin verran alkoa toisinaan, mutta liikkuminen jäi päälle ja muutenkin kevennetty ruokavalio. Helmikuun lopulla lähdin lomareissulle, ja siellä otetuista kuvista tajusin laihtuneeni aika paljon, kun en muuten harrasta selfieitä. Sen seurauksena sitten oikein tunnustelin runsaimpia kohtiani ja tajusin että olihan sitä lähtenyt.

Olen normaalipainon ylärajalla.

Vierailija
6/7 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noin kuukausi, kilomäärällisesti noin 3-5kg? Joskus huomaan kyllä viikon tai kahden paremmin syömisen jälkeenkin, että olemus on hieman keventynyt.

Vierailija
7/7 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jossain 5-6 kg:n paikkeilla alkoi tuntua ja näkyä siinä mielessä ettei enää ollut sillä tavalla pöhöttynyt ulkonäkö. Meni vähän reilu puolivuotta. Ennen sitä oli kyllä vaatteet jo alkaneet tuntua löysiltä. Kahdeksan kiloa näkyi sitten jo tosi paljon hoikistuneena olemuksena. 

Olet varmaan alunperinkin ollut melko lähellä normaalipainoa.

Minä laihduin 100 kilosta 85 kiloon, en näe oikein mitään muutosta, vatsa hiukan pienempi vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi