Miksi tuo Rinne yskii koko ajan ?
Pyytelee koko ajan anteeksi että yskii ja nyt menee äänikin. Tekeekö joku lääkitys ainaisen kuivan yskän ?
Kommentit (27)
Toivottavasti ei ole merkki vakavista ongelmista. Olen vain oikeasti huolestunut.
No tätä olen kanssa mietinyt pitkään. Kun aloittaa puheenvuoron, jo arvaa että kohta se keskeytyy yskökseen. Ja nykyisin myös johonkin selitykseen. Liekö mediatoimisto opastanut.
Kunkahan se eduskunnan remonttkaan on tehty. nykyään kun vähän kaikki pilataan.
Rinne kaiketi lopettanut tupakanpolton, kestää aikansa ennen kuin keuhkot pikku hiljaa puhdistuu.
Yskien se vuosikymmenien paska tulee keuhkoista, jos on tullakseen.
Sehän oli tammikuussa keuhkokuumeessa ja ihan sairaalahoidossa. Ei yhtään ihme jos vielä vähän köhää jäljellä. Sitten noi vaalistressit siihen päälle niin ei yhtään ihme jos on vähän nuutuneen näköinen.
Harmaa ainakin on. Veri ei kierrä. Sydän tai syöpä.
Miten kun nyt ne kiireet vasta alkavat. Eu vie häneltä 80% työajasta ja vielä pääministeri ja puheenjohtaja ja varmasti raskas reki vedettävänä kun talous on kohta kuralla.
Olen kyllä huolissani minäkin.
Jep, turhankin tutulta köhältä kuulostaa sydänpotilaan omaiselle.
Vaikka en Rinteestä ja demareista piittaa, niin olen aidosti huolissani hänen terveydestään. Liian kovan homman otti. Toivottavasti pumppu ei petä.
Vierailija kirjoitti:
Rinne kaiketi lopettanut tupakanpolton, kestää aikansa ennen kuin keuhkot pikku hiljaa puhdistuu.
Höpsis. Poltin 24 vuotta ja lopetin kuin seinään. Yhtään yskää ei ole ollut. Eikä hengenahdistusta, finnejä tai muutakaan mitä väitetään tulevan lopettaessa.
Vierailija kirjoitti:
Jep, turhankin tutulta köhältä kuulostaa sydänpotilaan omaiselle.
Vaikka en Rinteestä ja demareista piittaa, niin olen aidosti huolissani hänen terveydestään. Liian kovan homman otti. Toivottavasti pumppu ei petä.
Ei petä, sitähän on oikein lääkärin kirjallinen todistus.
KYLLÄ tautuu vallan himon olla valtava, kun menee terveyden edelle
Eikös sydänvikaisilla tuppaa joskus loppumaan ilma palkeista. Ihan henkilaitainen ukkohan se on.
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten keuhkot puhdistuvat pulloon puhaltamiseen putkella, joka on hieman alle puolillaan vedestä.
Tuohonkin itse pahasti tottuu ja läheiset sitten huomauttaa ettei kaikki ok?
Antti Rinne kuolee saappaat jalassa
Myös yllättävän monet verenpainelääkkeet aiheuttavat yskää.
Keuhkoahtauma