Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viinin juonti yksin ollessa

Vierailija
16.05.2019 |

Tuntuu olevan yleistä. Juotteko aina kun muu perhe pois viiniä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseasiassa juo koskaan yksin. Viinin (tai minka tahansa alkoholin) juonti on vissiin mulle ensisijaisesti sosiaalinen tapahtuma. 

Vierailija
2/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just juon viiniä ja olen yksin! Harvoin olen yksin, mutta kun olen niin joo yleensä otan viiniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin juon just viiniä ja olen yksin. Tosin olen aina yksin. Enkä juo kuin muutaman kuukauden välein. Kalsarikännit on hauskoja!🍷

Vierailija
4/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon viiniä yksin ja seurassa, milloin mitenkin.

Vierailija
5/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, parasta! Vielä kun sen lasillisen ottaa saunaan mukaan. On hyvää.

Vierailija
6/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinelävä nainen, 64-vuotias, minulla on tapana juoda viinipullo noin kerran viikossa. Tiedän, erittäin huono juttu, mutta helpottaa tätä alakuloa edes yhden illan ajan. Katson jotain kevyttä ja juon viiniä, sellainen säälittävä rassukka olen.

Vierailija
7/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan viininjuontia yksin. Sinkkuelämän parhaita puolia!

Vierailija
8/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yksinelävä nainen, 64-vuotias, minulla on tapana juoda viinipullo noin kerran viikossa. Tiedän, erittäin huono juttu, mutta helpottaa tätä alakuloa edes yhden illan ajan. Katson jotain kevyttä ja juon viiniä, sellainen säälittävä rassukka olen.

No positiivinen asenne sentään säilynyt👍 Kippis🍻

Vierailija
9/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumiehenä, ikäänkuin sukupuolellani olisi jokin erityinen merkitys - saatan toisnaan juoda lasin tai pari viiniä. Ihan niinkuin juon vettä, kahvia, teetä, olutta, lonkeroa, limpparia.... Mutta yhtä hyvin voin olla juomattakin. Sellaisen havainnon olen kuitenkin tehnyt, että hyvässä seurassa ja yhdessä jaettuna hieman kehno viini(kin) maistuu paremmalta kuin yksin juodessa. 

Vierailija
10/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juon tosi usein viiniä yksin. Se on khan parasta.

Vierailija
11/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee 3L tonkka viikonloppuna jos oon yksin eli KYLLÄ juon viiniä kun olen yksin.

Vierailija
12/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu yksin voin ottaa lasillisen mutten enempää. Humalatilasta en tykkää. Viiniä on mulla kotona aina, ehkä pullollinen viikossa menee.

Vierailija
13/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinin juominen yksin best! On se kivaa ja hyvää seurassakin, mutta yksin juodessa tulee sellainen huumaava vapauden tunne kaupan päälle. Joisin enemmänkin, jos en tajuaisi tarkkailla alkoholin käyttöäni.

Vierailija
14/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu yksin voin ottaa lasillisen mutten enempää. Humalatilasta en tykkää. Viiniä on mulla kotona aina, ehkä pullollinen viikossa menee.

Mitä itua on juoda vain lasillinen kun se ei tunnu missään? Yhtä hyvin voisi juoda vaikka limsaa tms.

Vierailija
15/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aina. Olin just koko päivän kotona yksin ilman viinin tilkkaa.

Ehkä kohta avaan pullon ja juon ruuan kanssa yhden lasillisen, toisen takapihalla auringonlaskusta nauttien ja loppu pullon sitten euroviisujen seurassa. Ja perhe on siis kotona, heillä on vielä arki -mulla vapaat.

Vierailija
16/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli pitkän aikaa tapana juoda viiniä, kun mies oli työmatkoilla. Yhtenä päivänä heräsin ajattelemaan, mitä olen tekemässä. Päätin, etten enää juo yksin enkä mene mihinkään kuppilaan, vaikka seuraa on tarjolla. Jos tuntuu keljulta ostan jonkun kivan korun, käyn kampaajalla ja tarkistan vaatekaappini, puuttuuko jotakin. Nyt minulla on elämä hallinnassa ja olen tyytyväinen.

Vierailija
17/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa enää juoda mitään alkoholia, koska saan krapulan ja päivien masiksen jo siitä yhdestäkin lasista. Mieluummin herään aamulla virkeänä ja lähden vaikka lenkille. Elämän laatu parantui huomattavasti kun jätin viikonloppuisen viinin kittaamisen pois.

Vierailija
18/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ongelmallinen juoja. Voin ottaa rauhassa ensin yksin, mutta sitten tulee se menohalu ja pakko lähteä jonnekin. Laulamaan, lörpöttään. Aina ilman mitään etukäteissuunnitelmia. Muuten olen introvertti. Ärsyttää, että tuollainen puoli kuitenkin on luonteessa, levottomuus.

Vierailija
19/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juon nyt. Ihan yksin. Tämä viikko on ollut töissä niiiin raskas. Otan kaksi lasillista, vaikka olenkin ostanut sitä miehelle tuliaiseksi.

Yleensä en juo ylsin. No, totta puhuen joskus yksin siivotessa palkitsen itseni viinillä, .harvoin tosin

Vierailija
20/23 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pullo viikossa ole liikaa millään mittarilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi