Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun pikkutaapero pelkää kaikkea?

Vierailija
16.05.2019 |

Ollut ihan vastasyntyneestä saakka sellainen että pelkää suunnilleen kaikkea mahdollista. On nyt 1v 2kk enkä ole saanut häntä rohkeammaksi vaikka mitä olen yrittänyt. Mitään pahaa ei ole koskaan sattunut vaan hän pelkää jotenkin muuten vain. Imuria. Ohi ajavaa polkupyörää. Jääkaappia. Vaatehuonetta. Autossa oloa. Miespuoleisia ihmisiä. Silmälasipäisiä. Jne jne. Siis todella hysteerisesti pelkää. Miten saada nämä pelot pois?

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko ap:n lapsi normaali, mutta täällä yksi lapsena outoja asioita pelännyt ihminen, josta tuli jotakuinkin normaali aikuinen. Neulakammosta ja koirien arastelusta en ole aikuisenakaan päässyt ihan sataprosenttisesti eroon, mutta kaikesta muusta kyllä. Ja muistan itsekin vielä kouluikäisenä lähteneeni asunnon toiseen päähän karkuun yhden meillä kylässä olleen sukulaisen kiharrinta, joka oli mulle pienestä asti suuri kauhun aihe lähinnä kai äänensä takia, vaikka kaikki muut kihartimet olivat täysin ok. Samoin isän sadeviitta oli pelottava niin pitkään, että muistan sen itse. Tällaisia kaikkia tosi outoja juttuja, mutta ei niistä silloin kai kukaan ollut huolissaan eikä olisi tarvinnutkaan olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi