En ole mikään hienostelija, mutta kyllä se on melkoinen kuolinisku suhteelle jos treffikumppani tarjoaa halpoja, kuolemalta haisevia einespurilaisia
Ja kamalan pahaa kahvia. Oli toiset treffit, enkä usko että kolmansia tulee. Yksi syy oli ne Pirkan hampurilaiset...
Kommentit (11)
Pihit ihmiset on kyllä uskomattomia.
Ei sitten tainnut olla kovin kiinnostavaa treffiseuraa muutenkaan. Muuten olisit itse tarjonnut ruoan tai vienyt hänet ravintolaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan söpöä. Ehkä sillä ei ollut rahaa parempiin?
Jos oli siitä kiinni, olisin mielummin ottanut vaikka nuudeleita!
Ap
totta, varsinkin kun siellä profiilissa lukee aina että ruoka + liikunta .
Sitten tulee vastaan se kävelevä lihapiirakka joka kuntoilee autolle kävelyillä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten tainnut olla kovin kiinnostavaa treffiseuraa muutenkaan. Muuten olisit itse tarjonnut ruoan tai vienyt hänet ravintolaan.
No kun mies nimenomaan sanoi että ollaan hänen luonaan , hän ostaa syömistä...
Ap
Ap maksattanut taas deittieväänsä toisilla?
Se kahvikin.. en ymmärrä oliko keitin likainen vai mikä oli, se karmea maku tunki maidon läpikin ! Olen vielä naureskellut olevani kova kahvinjuoja, joten sain jättimukin.
Ap
Ai kauhee. Kyllahan sita olisi vaikka makaronilaatikon samalla rahalla tehnyt, jos oli rahasta tiukkaa. Kuulostaa silta etta tyyppi ei oikein viitsinyt panostaa tarjottaviin.
Minä taas päädyin aikoinaan teetä juovan kasvissyöjän kämpille, sain teetä ja kasvislihapiirakan joka maistui ihan hirveältä. Ei tullut toisia rehvejä !
Ne valmishampurilaiset muuten oikeasti haisevat, joskus ostin töihin evääksi ja sai aina hengitystä pidätellen lämmittää !
Ihan söpöä. Ehkä sillä ei ollut rahaa parempiin?