Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on nyt 4 anopin maalaamaa kahviastiastoa. Mitä teemme niille?

Vierailija
16.05.2019 |

Anoppi ei varsinaisesti ole mikään taiteeellisesti lahjakas edes :/

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaanpainanta on läheisiä ajatellen se viho viimeinen harrastus, kun niitä tekeleitä valmistuu useita per kerta ja hyvin äkkiä on tutuilla jo 15 joululiinaa, 10 pääsiäiseen ja kasa jotain sekalaisia... Minä sanoin suoraan anopille että pidän enemmän pitsistä liinoista. Yhden ison pitsiliinan valmistumiseen menee sentään kuukausia.

Vierailija
22/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie takaisin anopille, sano että ei mahdu kaikki kaappeihin ja toivoisit että pääsisivät uuteen hyvään kotiin. Tuskin pitää kuitenkaan paikkansa tämä, kaksi tai kolmekin astiastoa olisi ollut uskottavampi. 3/5 hyvästä tarinan yrityksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kankaanpainanta on läheisiä ajatellen se viho viimeinen harrastus, kun niitä tekeleitä valmistuu useita per kerta ja hyvin äkkiä on tutuilla jo 15 joululiinaa, 10 pääsiäiseen ja kasa jotain sekalaisia... Minä sanoin suoraan anopille että pidän enemmän pitsistä liinoista. Yhden ison pitsiliinan valmistumiseen menee sentään kuukausia.

Minä olin tulossa ehdottamaan, että kankaanpainannan sijaan anoppi voisi virkata kalastajalangasta parivuoteeseen pitsipeiton. Siihen saa tuhrattua kokonaisen vuoden.

Vierailija
24/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie takaisin anopille, sano että ei mahdu kaikki kaappeihin ja toivoisit että pääsisivät uuteen hyvään kotiin. Tuskin pitää kuitenkaan paikkansa tämä, kaksi tai kolmekin astiastoa olisi ollut uskottavampi. 3/5 hyvästä tarinan yrityksestä.

No ei nämä sentään kerralla ole tulleet vaan n. 7-8 vuoden aikana. Neljä niitä kuitenkin on nekkoineen ja kahvikannuineen. Mutta niitä anopin tuomia liinoja vasta onkin. Yksi iso khh:n kaappi jo täynnä, uskot tai et :D

ap

Vierailija
25/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ehdotti että pelataan niillä mölkkyä juhannuksena... Ostaako noita kukaan kierrätyskeskuksesta tms? Kun ei pikkukupit oikein muutenkaan enää mene kaupaksi.

ap

Vie Kierrätyskeskukseen, siellä käy paljon eri tarpeisiin tavaraa etsiviä asiakkaita ja varmaan joku nuokin kupit ostaa. Silloin menevät hyötykäyttöön ja asialla on myös työllistävä vaikutus. Kierrätyskeskus palkkaa työntekijöitä sinne 9;= euron palkalla niillä myyntivoitoilla.

Vierailija
26/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kiitos nyt vaan kovasti rakentavasta palautteesta🙏 Otetaan nöyränä vastaan.

Vierailija
27/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin tätini maalaaman, sikaruman astiaston ilmaiseksi nettikirppiksellä. Yllättäen ottajia olisi ollut useampia. Älä riko, vaan lahjoita eteenpäin.

Vierailija
28/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaankin toivoisin että mies ottaisi vastuun tästä ja puhuisi äidilleen, mutta kun ei. Oman äitini kohdalla olen huomannut että kritiikki on paljon helpompi ottaa vastaan omalta lapselta kuin miniältä, niitä miniän sanomisia muistellaan vielä vuosiakin myöhemmin.

ap

Vierailija
29/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa astioiden vuokrauspalvelua. Kesällähän monet kyselee juhliinsa lisäastioita 😆 ei haittaa vaikka osa jäisi sille tielleen..

Vierailija
30/30 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nakkaat roskiin, mikä tässä taas mättää? eikö ihmisillä ole aivoja enää ollenkaan?