Topfield crc 1400 hd digiboksi inisee ja pitää ääntä
Tuli kyseinen hd digiboksi tuossa hankittua trc 1400 malli ja nyt ongelmana että boksi päällä valmiustilassa pitää kauheaa ininää kuin ampiainen tai hyttynen lentäisi. Häiritsevää ja ärsyttävää.. onko teillä muilla samanlaista ongelmaa. Saa suositella muitakin hd bokseja ja antaa vinkkejä. Netistä katselin että mahdollisesti tuuletin tai kovalevy pitäis tuota ääntä. Onnistuuko tuohon vaihtaa kovalevya itse mikä vain sopii vai onko jotenkin "integroitu". Pitääkö hd boksit useinkin ääntä??
Kommentit (11)
Tarkista konkat, ovatko pullistuneet.
Kato onko brunkat tai ninkat kunnossa. Voi olla myös fäbättimes vikaa.
Mä veikkaan et siinä on skrubuttimes jotain fibaa.
Ota se amppari vtttun sieltä inestä.
Vierailija kirjoitti:
Vitussa se vois olla vielä ongelmallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitussa se vois olla vielä ongelmallisempi.
Sellasia vastauksia
Mulla kans ollu vinkuvaa ääntä millähän saisi pois
Mulla alko keväällä sama noin 17,7 kHz ininä. Irrotin kovalevyn ja tuulettimen; vika ei ollut niissä. Ei ole myöskään "coil whine" koska sisällä ei ole keloja. Täytyykin katsoa konkat seuraavaksi. Paikansin ininän puhelimen spectroid appilla emolevylle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alko keväällä sama noin 17,7 kHz ininä. Irrotin kovalevyn ja tuulettimen; vika ei ollut niissä. Ei ole myöskään "coil whine" koska sisällä ei ole keloja. Täytyykin katsoa konkat seuraavaksi. Paikansin ininän puhelimen spectroid appilla emolevylle.
Tuo lakkaa kuulumasta kun ikäsi on jossain 35-40 ikävuoden paikkeilla. Ongelma poistuu itsestään.
Televisio alkoi huutamaan. Löin sinne takaseinään nyrkillä ja hiljeni. Kerran viikossa pitää mätkiä ja se toimii muutaman päivän. Akkulaturi alkoi vinkumaan, sillekin annoin nyrkkiä ja tominut siitä saakka.
Suurtaajuus konkat vetelee viimeisiään.