Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymyksiä sinulle jolla nahka jäi laihdutuksen jälkeen roikkumaan

Vierailija
15.05.2019 |

Montako kiloa laihduit? Missä kohdissa kehoa nahka roikkuu? Millaista tahtia laihduit? (Siis esim. kg/kk tai kg/vuosi.) Harrastitko liikuntaa laihtuessasi? Ikäsi laihdutuksen loppuessa?

Minulla on käynnissä elämäntaparemontti, jonka seurauksena toivon laihtuvani 46 kg. Tällä hetkellä painoa on lähtenyt 22 kg eli 24 kg vielä jäljellä. Tuo nahan roikkuminen vähän mietityttää, kun pudotettavaa painoa on noin paljon ja ikääkin vähän päälle 40. Laihdutus on ollut aika hitaasti etenevää tähän mennessä, koska minulla ei ole kiire mihinkään ja haluan painonpudotuksesta pysyvän. Lisäksi haluan uskotella itselleni, että ehkä se myös ehkäisisi jonkun verran ihon roikkumaan jäämistä. Harrastan liikuntaa, kuntosaliharjoittelun otan mukaan kuvioihin laihduttuani vielä 4 kg.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tuo "harrastan liikuntaa" tarkoittaa ?

tuota aina näkee tinderissä yms.  Mutta en oikeen koskaan tajua mitä se on se mystinen liikunnan harrastaminen, koska kysyttäessä ei kukaan kerro mitä lajia tai kuinka monta tuntia .

vai onko se vain kävellen lähikauppaan ja kotona imurointi.

Vierailija
2/5 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit eli ihotyyppi on ratkaisevin. Salilla saatat saada hieman lihaa täytteeksi sinne roikkuvan nahan alle, mutta kaikenlainen rasvailu tai edes hidas laihtumistahti ei suojaa ihon veltostumiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla yleensä jos paino tippuu nii jää sellaseks pehmeemmäks hetkellisesti mut sit se lähtee kokonaan pois..

ainoostaa noi kohat mis on raskausarpii, eli sisareidet tms. nii ne jää aina vähän löysemmiks... muuten kyl on aina palautunut... just ne kohat siis tottakai, mitkä on eniten joskus lihonnu. jossai mis on aina ollu vähän pienempi rasvaprossa, niii sit tietty se laihtuu ekana....

jos en urheillu ja olin hoikka nii toi sisäreisi osuus yms ei näkyny ollenkaa.. mut sit sillon ku urheilin nii jostai syystä se korostu jotenki.. :DDD

Vierailija
4/5 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leuan alle jäi ryppyinen kalkkunankaula. Keskellä vatsaa hiukan ryppyistä ihoa ja rinnat jäi vähän löysemmiksi ja tyhjemmän näköisiksi. Noin puolessa vuodessa laihdutin -15kg, ikää oli tuolloin 37v.

Vierailija
5/5 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla saatat saada hieman lihaa täytteeksi sinne roikkuvan nahan alle, mutta kaikenlainen rasvailu tai edes hidas laihtumistahti ei suojaa ihon veltostumiselta.

-mul just toi kuntosali teki rumemman näköseks.. sit jos ei urheillu nii näytti vaan täydelliseltä kaikkialta eikä nähty mtn erikoista missään..?? emt mistä se johtuu... ja rasvailu auttaa siis vähän niinku meikkiki. eli oot kiinteemmän näkönen sillon ku levittää rasvan sen aikaa kuse rasva on sun iholla. :DDD niinku meikissäki on kaunis sillon ku ne meikit on naamalla. :D

laihtumistahti suojaa todellakin ihon veltostumista, ja eniten siihen vaikuttaa ikä. sillon ku oon laihduttanu enimmät ja tehny suurimman mutoksen, oon ollu n. 20 v.... sillon iho palautuu.. nykyään ei niin paljoa ehkä... :DDD mut kyl kuitenkin aikalailla pitäis palautuu....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi