Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka yleistä siis on, että nelikymppiset miehet saavat jonkun hepulin ja kriisin?

Vierailija
15.05.2019 |

Ja hommaavat esim. salarakkaan tai haluavat erota pitkäaikaisesta kumppanista? Kokemuksia?

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet on melko valmiita panemaan vieraitakin naisia.

Se on naisista kiinni, haluavatko antaa varatuille (ja usein vielä reippaasti itseään vanhemmille) miehille. Jotkut jopa haluavat tehdä lapsia sellaisten kanssa.

Eli oikea ilmaus ei ole että miehet saavat hepulin ja kriisin, vaan naiset mahdollistavat tuon kriiseilyn. Jos naiset eivät kiinnostu näistä niin kriisi jää noin yhden epäonnistuneen ravintolaillan mittaiseksi...

Vippasitpa näppärästi miesten perseilyn naisten syyksi.

Vierailija
22/98 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tämä kriisi alkoi kun vaimo lopetti kaiken erotiikan ja läheisyyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet on melko valmiita panemaan vieraitakin naisia.

Se on naisista kiinni, haluavatko antaa varatuille (ja usein vielä reippaasti itseään vanhemmille) miehille. Jotkut jopa haluavat tehdä lapsia sellaisten kanssa.

Eli oikea ilmaus ei ole että miehet saavat hepulin ja kriisin, vaan naiset mahdollistavat tuon kriiseilyn. Jos naiset eivät kiinnostu näistä niin kriisi jää noin yhden epäonnistuneen ravintolaillan mittaiseksi...

Vippasitpa näppärästi miesten perseilyn naisten syyksi.

Ihan kuinka vain, mutta oletatko että keski-ikäisten miesten perseilyepidemia laantuu jos (nuoret) naiset ovat yhä valmiita palkitsemaan siitä seksillä ja kivalla seuralla?

Vierailija
24/98 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle nuorelle naiselle nelikymppinen perheenisä on kivaa hupia ja sulka hattuun 👍 Tällaisella miehellä voi olla jo uraa, statusta ja rahaa toisin kuin 25vuotialla opiskelijajätkillä.

Vierailija
25/98 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi salarakkaani sai hepulin 39 vuotiaana. Nyt suhdetta takana 5 vuotta.

Vierailija
26/98 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monelle nuorelle naiselle nelikymppinen perheenisä on kivaa hupia ja sulka hattuun 👍 Tällaisella miehellä voi olla jo uraa, statusta ja rahaa toisin kuin 25vuotialla opiskelijajätkillä.

Valmiiseen pöytään istumisessa on kieltämättä etunsa. Jos myös ongelmiakin, mutta ongelmat on tehty ratkottaviksi. ;)

Vierailija
27/98 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä ehtii hakea nuorempaa kun mammaudut. Mammautumisella muuten tarkoitetaan muutakin kuin äitiyttä.

Vierailija
28/98 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmiiseen pöytään istumisessa on kieltämättä etunsa. Jos myös ongelmiakin, mutta ongelmat on tehty ratkottaviksi. ;)

Tottakai on. Saa maksaa uuden mamman lapsille lomat ja menot sekä lisäksi omille. Menot triplaantuu mutta onhan vanhuksilla varaa.

Vierailija
29/98 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit joskus pessyt sissijuustot esarin alta pois ja pessyt hampaat. Sillä olisi päässyt jo pitkälle. Jos uusi nainen näistä piirteistä pitää, niin onnea uuteen suhteeseen 😂

Vierailija
30/98 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo niinkään liity miehen ikään, vaan lasten ikään.

Nelikymppisillä on usein nuoria lapsia, jolloin näitä kriisejä tulee ruuhkavuosien seurauksena.

Ei liity lasten ikään kriisit, vaan siihen ikiomaan miehisyyteen. Tai oikeammin sen hiipumiseen. Kun huomaa, että alkaa olla nuorille naisille pelkkää ilmaa, näkee omien teiniensä kasvavan, aloittelevan seurustelusuhteita ja havaitsee, että elinvoimaiset inttipojat saattaisivat olla omia poikia, niin siinä ei enää naurata, vaan pitää yrittää etsiä se nuoruus taas vaikka mistä.

Ekana lähtee tietenkin muija, joka ikävästi muistuttaa omasta vanhenemisesta. Muijan mukana pistetään myös teinit pois, sillä heistähän huutaa jo kauas, että mies ei ole mikään nuori kolli enää. Nuorison jaksaminen ja into myös ärsyttää vanhaa pappaa.

Uusi mamma ja uudet lapset tuovat hetkeksi viriiliydentunnetta ja saa unohtamaan, että sitä onkin jo keski-ikäinen äijä.

Totta

Vierailija
31/98 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ehtii hakea nuorempaa kun mammaudut. Mammautumisella muuten tarkoitetaan muutakin kuin äitiyttä.

Sen hänelle suon. Olen iloinen jo näistä yllävistä vuosista hänen kanssaan. Ja olen varmaan jo mammautunut, koska olen jo vuosia sitten mummoutunukin.

Vierailija
32/98 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun exäni alkoi kriiseillä juuri siinä 41-42 -vuotiaana. Ensin oli kaikki ihan paskaa, niin kotona kuin töissä, vaihtoi työpaikkaa, mutta sama paska jatkui. Hurahti juoksemiseen, mistä tuli pakkomielle, ja lopulta alkoi viihtyä myös töissä - sen jälkeen, kun sinne oli palkattu parikymmentä vuotta nuorempi vastavalmistunut tyttönen, jonka exäni sai perehdytettäväkseen. Kas, kotona paska jatkui ja alkoi massiivisten riitojen kehittäminen tyhjästä. Riitoihin sisältyi yhä useammin avioerouhkaus. Yritin tsempata, koska minussahan se vika oli, kun en halunnut seksiä kuin kolme kertaa viikossa, enkä ottanut osaa miehen juoksupakkomielteeseen, mutta lopulta kaikki päättyi kuitenkin, kun mies jäi kiinni, suhteesta tähän tyttöseni. Tyttönen tuli raskaaksi ennen kuin avioeromme harkinta-aikakaan oli ohi ja nyt tämä onnellinen pieni perhe asuu entisessä omakotitalossamme. Teinini raportoi sisaruspuolensa nukkuvan pääsääntöisesti huonosti ja sen kyllä uskon, niin tummanpuhuvina kirkuvat exän silmänaluset aina, kun nähdään. Minä sen sijaan nukun hyvin ja olen parisuhteessa, jossa minun ei tarvitse miellyttää ketään. Joten loppu hyvin, kaikki hyvin, ainakin minulla.

Vierailija
33/98 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen hänelle suon. Olen iloinen jo näistä yllävistä vuosista hänen kanssaan. Ja olen varmaan jo mammautunut, koska olen jo vuosia sitten mummoutunukin.

Hyvä. Sitten tiedät mitä tuleman pitää. Ei tule yllätyksenä.

Vierailija
34/98 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tule. Älä huoli, tyttö nuori. Lainaa vain 🎶🎵

Vierailija
35/98 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vähän mammaa jännittää. Pitikin ottaa pettäjä. Sen tietää mitä siitä seuraa... Lycka till!

Vierailija
36/98 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistä tuntuu olevan tuttavapiirissä. Omallekin ex-ukolle tuli sellainen aika paha. Vokotteli nuoria naisia usean vuoden ajan, kunnes yhdeltä sai vastakaikua. Jätti mut heti. No, se muidu jätti ukon aika pian, mutta ukolla taas joku kierroksessa. Ite en ole ehtinyt seurustelemaan, kova homma raapia rahaa kasaan näin yksinhuoltajana.

Vierailija
37/98 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt vähän mammaa jännittää. Pitikin ottaa pettäjä. Sen tietää mitä siitä seuraa... Lycka till!

Ei jännitä mammaa, eikä mummoa. En ole "ottanut" pettäjää. Tai no olen joskus montakin kertaa illassa 😁 Olen ihan vain salasuhteessa 5 vuotta sitten hepulin saaneen salarakkaan kanssa.

Vierailija
38/98 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaimosi ne lopetti? Juttelitko hänen kanssaan asiasta? Vai lopettiko vaimo erotiikan oikeasti vasta sen jälkeen, kun sinulla oli jo ikäkriisi menossa täysillä?

Miten kriisisi näkyi? Lähditkö jahtaamaan tyttösiä vai hurahditko johonkin järjettömään harrastukseen? Viaton heittäköön ensimmäisen kiven...

Vierailija
39/98 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tuttu 39 v. erosi ja alkoi viettää villiä elämää. Hän on erittäin komea, pitkä ja tumma sekä hyvä puhumaan, joten helppo on saada naisia. On oikein tyytyväinen eikä hae mitään vakavaa suhdetta.

Vierailija
40/98 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun exäni alkoi kriiseillä juuri siinä 41-42 -vuotiaana. Ensin oli kaikki ihan paskaa, niin kotona kuin töissä, vaihtoi työpaikkaa, mutta sama paska jatkui. Hurahti juoksemiseen, mistä tuli pakkomielle, ja lopulta alkoi viihtyä myös töissä - sen jälkeen, kun sinne oli palkattu parikymmentä vuotta nuorempi vastavalmistunut tyttönen, jonka exäni sai perehdytettäväkseen. Kas, kotona paska jatkui ja alkoi massiivisten riitojen kehittäminen tyhjästä. Riitoihin sisältyi yhä useammin avioerouhkaus. Yritin tsempata, koska minussahan se vika oli, kun en halunnut seksiä kuin kolme kertaa viikossa, enkä ottanut osaa miehen juoksupakkomielteeseen, mutta lopulta kaikki päättyi kuitenkin, kun mies jäi kiinni, suhteesta tähän tyttöseni. Tyttönen tuli raskaaksi ennen kuin avioeromme harkinta-aikakaan oli ohi ja nyt tämä onnellinen pieni perhe asuu entisessä omakotitalossamme. Teinini raportoi sisaruspuolensa nukkuvan pääsääntöisesti huonosti ja sen kyllä uskon, niin tummanpuhuvina kirkuvat exän silmänaluset aina, kun nähdään. Minä sen sijaan nukun hyvin ja olen parisuhteessa, jossa minun ei tarvitse miellyttää ketään. Joten loppu hyvin, kaikki hyvin, ainakin minulla.

Tämä tuntuu jotenkin niin pervolta. Ihaileeko nämä nuoret rouvat sitä alkuperäistä vaimoa joten alkavat sitten larpata sen elämää? Jonakin päivänä tulee vielä sun koruissa sua vastaan tai jotain... XD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän