Paljon 13 vuotiaat tytöt painavat?
Oon 13 vuotias tyttö ja oon 152cm ja painan 36kiloa. Onko se normaalia?
Kommentit (9)
Ihan normaalia. Olet hoikanpuoleinen, olin samanlainen ikäisenäsi.
Nyt 37 vee, 59 kg ja 163 cm. Kilot ovat kertyneet huomaamatta.
Mun 13v, kohta 14 on 162/52 ja on todella sopusuhtainen.
Ap taas vaikuttaa liian hoikalta.
Tasan 41,234 kilogrammaa. Ei yhtään yli, ei yhtään vähempää. Siis kaikki 13v tytöt painavat tuon verran. Ihan universaali juttu.
Vierailija kirjoitti:
Mun 13v, kohta 14 on 162/52 ja on todella sopusuhtainen.
Ap taas vaikuttaa liian hoikalta.
No olipa fiksu kommentti aikuiselta (?) epävarmalle, painostaan huolehtivalle nuorelle.
Jos syö normaalisti eikä liiku ns. liikaa niin ei ole mitään "liian hoikkaa". Lihoa ehtii varmasti.
Olet ihan normaali hoikka tyttö. Ihmisiä on monen kokoisia ja sen kuuluukin olla niin. Muista kuitenkin syödä kunnolla jokaisella aterialla monipuolista ruokaa!
Normaalilta kuulostaa. Paitsi jos "romuluinen" tyttö niin silloin voi olla rasvaa ja lihasta liian vähän tuolla painolla.
Itse olin aavistuksen pienempi, lähelle samat lukemat kumminkin. Muutama kaveri suunilleen saman pituinen, mutta painoi 10 kg enemmän. He olivat rotevamman mallisia luonnostaan ja pikkuisen ylimääräistä rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Hurjan laiha pituuteen nähden.
Lasten painoindeksilaskurilla tulee seuraava tulos:
"Suunta antava painoindeksi on on 15,58, joka voidaan tulkita normaaliksi painoksi."
Pitää muistaa, että tuon ikäisillä teineillä normaalipainon rajat ovat laveammat kuin saman pituisilla aikuisilla.
Mä olin 164/48. Tori hoikalta kuulostat
Hurjan laiha pituuteen nähden.